EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نویسنده شدن !




بااااا سلاااااام


نمیخواستم براش پست بذارم ولی چند نفر برای نویسنده شدن تویه اینجا گفته بودن

خب شرط اولیه که مشخصه اینکه الف یاشه !


و اینکه بتونه یه قسمت فیک ( حالا فرق نمیکنه بلند باشه یا تک شاتی .. زوجشم فرقی نداره ! ) بنویسه یا ترجمه کنه برام بفرسته ...!


ایمیلم رو که گذاشتم اگه تلگرام هم دارین شمارتون رو بذارین من اد میکنم


سوالی هم  داشتین در خدمتم !

نظرات 24 + ارسال نظر
jr charisma جمعه 5 تیر 1394 ساعت 09:08 http://nuest-jr-story.mihanblog.com

چشنگو بهت میل دادم^^

eliiii سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 17:37 http://sujuworld.mihanblog.com

منم دلم واسه تک تکتون تنگ شده بخدا
بخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخل
پگاهم واست میفرستم پس همین الان خبر بده رسید یا نه خب؟
ببخشید باعث زحمتت شدم

من خیلیییییییی بیشتر
بخخخخخخخللل
چشمممممم
زحمت چیه باو ما باهم از این حرفا نداریم
هنوز نرسیده الان دیدم

mahsa سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 12:31

الی?????
وای عزیزم من چقدردلم برات تنگ شده بودعزیزم
عقدم مبارک
دوست دارم بوس

eliiii دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 23:44 http://sujuworld.mihanblog.com

راستی پگاه من همه شماره هام عوض شده خطمو دزدیدن دنبالش نرفتم دیگه هنوز شماره جدیدمو خواستی بگو بفرستم خب؟

ااا ندارم پس بهم بده ایمیلمم دادم یا اونجا شمارمو داشتی اره ؟

eliiii دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 23:43 http://sujuworld.mihanblog.com

خواهش میشه عزیز دلم
منظورم فیک من میتونم همه چیزت باشمه
اون یکی فیک هنوز نصفه اس ولی تمومش کنم چشم اونم میفرستم

اصلا من همه رو میخووووووووووام

المیرا16 دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 20:02

پگانه جون بامنن
وااااااییی مممنونم ازت eliiii
خیییلی مممنونممم.میسسسی خانومی
راستی منظورت از فیک ناتموم همون تو فرد خوبی هستی بود؟؟:نخبه

خخخخخ من تو باتو

eliiii دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 19:13 http://sujuworld.mihanblog.com

سلام عزیزم
لپ تاپ خودم خرابه قدیمیا توی آرشیو اونن به محض اینکه درست بشه چشم
البته اگه از نظر پگاه اشکالی نداشته باشه

اشکال نداره خیلییییییییییییی هم خوبههههههه

المیرا16 دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 18:50

سلاااام eliiii
خوبی؟خیلی دلم برات تنگیده بود.خبرا عقدتم شنیدم تبریک بهت میگم ایشالااا خوشبخت بشی خانوممی:لبخند
یه چیزی میشه فیکا و تکشاتای ایونهه ای که قبلاا تو وبت داشتی رو اگه داری بی زحمت برای جوجو یا میترا یا کسی که میخوای بفرستی اینا رو هم بفرستی؟؟
خیییلی ممممنونتتتتتتتتتت میشم

eliiii دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 16:52 http://sujuworld.mihanblog.com

نه والا حتی وایبرم دیگه ندارم جریان داره...
پس میلتو میدی واست میل کنم کل فیکمو؟

ااا باشه
اینم ایمیلم
eunjojo@yahoo.com

eliiii یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 23:56 http://sujuworld.mihanblog.com

پگاه....آیا میشه فیک نیمه تموم منم بذاری تو وبت بچه ها بیشتر از این بهم فحش ندن؟کاملش کردم.اگه مشکلی نداشته باشی عب نداره فیکامو تموم کنم بعد بدم آپ کنی اینجا؟راستش سرم خیلی شلوغ شده نمیدونم خبر داری یا نه ولی عقد کردم اردیبهشت ماه و وقتم خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکردم گرفته میشه واسه همین نمیتونم مثه همیشه آپ هفتگی داشته باشم.بی تعارف بهم بگو باشه؟

الیییییییی حتما عزیزم کمکت میکنم راستی این شماره ای که ازت دارم تلگرام یا واتس //اپ نداری ؟؟

eliiii یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 23:53 http://sujuworld.mihanblog.com

اوهوم خودمم
دلم تنگ شده بود خیلیییییی
خوبین؟خوشین؟سلامتین همه ایشالا؟

اااااااااای جانم خوبی تو ؟؟ چه خبر ؟ کم پیدا شدی ستاره سهیل
ما خوبیم تو خوبی ؟؟؟؟؟؟؟

Yeganeh شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 21:17

خب من کی میتونم نویسنده شم؟
اصلا میتونم؟

تو تلگرام برات مینویسم

eliiii شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 15:56 http://sujuworld.mihanblog.com

سلاااااااااااام
کسی خونه هس؟
دلم تنگتونههههههههههههههههههه

الی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودتی ایا ؟؟؟؟؟؟؟؟

Kim Taeny جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 08:49

سلام عزیزم من میخوام نویسنده شم..قبلا هم سابقه داشتم تو وب Eunhae Is Oxygen فیک به نام عشق رو نوشتم اگه خونده باشی..شمارمم میزارم تلگرام نیسم شرایطو بم Smsکن تا دانلودش کنم..فدات عزیزم مرسی مطمئن باش پشیمون نمیشی من ب خودم ایمان دارم09396139225

پی ام دادم

نگین چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:32

من تک شاتی میتونم واستون بفرستم
09112470400 شماره ی بنده اس

Yeganeh دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 16:49

عزیزم نوشتم چجوری بهت بدمش؟؟؟

:))

jr charisma دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 07:09 http://nuest-jr-story.mihanblog.com

سلام عزیزم
من نمیخوام نویسنده بشم
ولی دارم روی یه فی/ک سوجویی کار میکنم
هر وقت تمومش کردم بهتون بدم واسه دان میذارین؟
قبل اینکه بذارین تو وبتون میتونین بخونیدش

سلام عزیزم
چه خوب باشه حتما میخوای به ایمیلم بفرست:*))

eli یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 22:33

سلام,لطفا ایمیلتون رو چک کنید.

چک شد

yeganeh یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 10:53

من دارم یه وان شات انسی بالا مینویسم همونو بدم قبوله؟؟؟

بلههههههه

SAHAR_Y♥♥NADDICT شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 15:51 http://princessimyoona.mihanblog.com/

اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.ممنون

لینک شدی عزیزم

الی 16 شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 14:19

اری گلم.چشوم یکمش مونده..البته این کیومینه و یک کوچولو واسه خنده ایونهه نیز دارد
ماشالااا ایونهه طنره واس خودش..یکی بعدی ک تو ذهنمه ایونهه س
چشوم...

ای جانم ایونهه رو عشق است ! کیومین هم دوست دارم من

المیرا16 شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 11:08

منم همینطوووور
منم هستمم..میامااا.فقط از اول تیر..چون تا24ام امتحان دارم
ولی از اول تیر من میخوام اینجا نویسنده بشم..خوشحال میشم بیام اینجا ممممنون

اره الان که زمان امتحاناس....
جونم خوش اومدی فقط المیرا جونی یکی از تک شاتی هات رو برام میفرستی؟

mahsa شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 00:55

تاکی وقت داریم بفرستیم????

تا تیر فکرکنم همه امتحانا تموم شه تا اونموقع خوبه
زودتر هم فرستادین بهتر

Yeganeh جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 23:05

من دوست دارم بعد امتحانات ولی
09191523437

اشکال نداره بعده امتحانا بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد