EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 33



هورررررررررررررااااا...

راز کیو مشخص میشه ...


به کیوی این فیک , به جسارتش , به تلاشی که برای نگه داشتن عشقش میکنه افتخار میکنم, همینطور پیش بره به فرزندی قبولش میکنم...


این قسمت کلش زحمت سمیراست..

پارت 33

 

نظرات 26 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 19:31

وایییی چه خوب میشه اگه پیداش کنه اگه بشه

خسته نباشی مرسییییی

faezeh شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 18:16

سلام خوبی ...اه تا این چشم بندو برداره من میمیرم..اه دونگی چقد میترسی اخه ...طفلک حقم داره بترسه ... کیو چه مهربونه اینجا ... سمیرا جون دسسست درد نکنه ... ممنون خدافز

neda دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 12:00

عاااااااااااااااالی بود ممنون..

bita یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 10:57

من بودم در میاوردم...خیلی کنجکاوم...اخرش این بود که میمردم دیگه

فیشی رو نمیشناسی اخه
باید هیوکش پیشش باشه

Mmm پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 13:48

هورااااااااا بارونی جونممممم مرسیییییی.. جییییییغغغغغغغغغغغغ لیتوکممم اخخ قوربونه قدو بالاش برممممممم

مای وایت انجل ایز د بست . فدای تووووو

نگین سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 08:12

کیو عشخههههه

کیو ایز مای لاو

سونیا دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 21:34

مرسی باران..
نخسته..
عالی بود

فدای تووووووو

لیندا دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 17:14

افرین کیو.......پسر باهوش زودتر برو دنبال لیتوک تا زودی از شر نفرینا خلاص بشید
ای جانم دونگهه چقدر ترسید که چشم بندشو باز کنه
مرسیییییییییییییییی

هعععی حالا در گیرن اما شجاعتشون تحسین برانگیزه

دراگون دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 15:34

مرسی سمیرا...مرسی باران....

مرسی اجدهای منننننننن

Motahareh دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 14:58

اره منم افتخار مى کنم:| ولى مگه طلسم هائه قابل شکستن نبود؟:/ اونم به وسیله عشق واقعى ش؟ نویسنده خیلى خوب نوشته احساس هائه وقتى که مى ترسه چشم بندشو دربیاره حتى وقتى کسى نیست و کامل درک کردم! مرسى قشنگ بود

اره اما هاعه نمیدونه ...
پدرش هم به این موضوع اعتقاد نداشته
اره واقعن کارش عالیه

sogand دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 14:16

من اصلانم که دلم واست تنگ نشده اصلانم غصه دوریتو نمیخورم کهایول کیو تو میتونی

سووووگند من عاشفتم
دلم برات . شده

m&e&d دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 13:38

سلام وتشکر هم از شما هم از سمیرا جون ,دستتون درد نکنه ببخشید بابت دیرکامنت گذاشتن چون وقت نکرده بودم بخونم باالاخره امروز موفق شدم بخونمش مثل همیشه ترجمه روان و دلنشین سمیرا جون عالی بود ,ممنون ازشما

قربونت عزیزم

Yeganeh دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 13:18

ممنون عزیزم عالی بود

فدا مداااا

Samira-JewELE دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 11:23

کیو خیلی شجاعههههههههههه -________-
امیدوارم به نتیجه برسههههههههههه ...
گناه دارننننننننننننننننننننننننننننننننننن ...
خواهش میکنم باران جونم زحمت اصلی رو تو کشیدییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^^
دوستت دارم یه عالمههههههههه ^_____^


فدددات ، نه بابا این چند قسمت واقعن دست سمیرا درد نکنه

hana دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 10:42

akheeeeeyyyyshhhh belakhare raze kyu malom shod....asan maghzam hange razesh bod ke chie....
azizam jesaratesh alieeeee...
be donge ham yad mide man motmaenam in jesaratesho...
kash donge chesh bandesho darare donyasho bebine baba hadeaghal khodesho bebineee
mersiii koliii

خخخخخخ همه تو کف بودن
جسارتش حرف نداره ، پسر خودم
بزار یواش یواش

sunshine دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 10:37 http://kyuminland.blogsky.com/

خدا کنه اتفاقی واسه کیو نیوفته...

من هنو به خاطر صورت مین که زده داغون کرده ناراحتم

مرسی عشقممم

اررره مین عشقم ، خیلی صبوره
باید منتظر موند و صبر کرد

باران دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 09:58

سلامممم عزیزممم . مرسی.
آخی کیو چقددد مهربونه...
دونی.. حالا یه کوچولو نگاه کردن که ترس نداره ...

میترسه بمیره ، میترسه کسی بیاد توووو

خخخخ باید هیوک کنارش باشه

sara83 دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 09:04

عزیزم کیو عشقه
مرسی عزیزم خیلی عالی بود

فدددای تووو

طاهره دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 01:52

یااا من عاشق این جسارت کیو شدم.عجب باهوشیه ها
دونی طفلی خیلی میترسه همش هم به خاطر زندگی قبلی گنده شه.
راس میگه کیو چشبندو واکنه خودشو ببینه خیلی باحال میشه
راستی نمیتونه چشاشو وا کنه وقتی کسی نیست عکساشونو ببینه؟؟؟مثلا عکس هیوکو ببینه!!اینجوری که دیگه به کسی آسیب نمیرسونه مگه نه؟؟؟یا وقتی کسی نیست از خودش عکس بگیره بعد نشون بقیه بده نمیشه؟؟؟؟اینجور که دیگه تماس مستقیم نیست.فقط عکسه که اونم بی جونه.هاااا؟؟؟؟نمیشه؟؟؟؟!!!!!!

اررررره می تووووو

اره واقعن به همین دلیل

چرا میتونه
کیو بهش گفت بخودت اسیبی نمیزنه

sheyda دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 01:09

بالاخره کیو حرف دل منو به ماهیم گفت
هیچ کس به فکر ماهیم نبود که بهش بگه وقتی تنهاست میتونه دنیای اطرافش رو ببینه
مرسی کیو ،موفق باشی.تو میتونی انجلمون رو پیدا کنی
مرسی عزیزم

رو دلت مونده بووود نه
اخه همه فکر میکردن دونگهه میترسه ، یادته سر هیچول چه بلایی اورد

mino دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 00:35

بمیرم برای ماهیم. ایول کیو شجاع . .ممنون عزیزم خیلی قشنگ بود.

ماااهیبی ، روبااااه عاشف دوتاشونم

*marziyeh* دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 00:14

واوووووووووووووو دست سمیرا گلی و خودت درد نکنه
عجب پارت باحالییییییییییییی

ایول کیو
البته غیر از اینم ازش انتظار نمی رفت

هی فیشی مقاومتت بی فایده است
کیو دو روز خونه هیوک بمونه، با دونگهه میرن جهانگردی!!!

خیلییییییییییییی زیاااااااااااااااد تشکرررررررررر

قربونت عزیزم لطف داری

خخخخ ، حالا بببیییییین

زهرا س یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 23:56

خیلی دونگهه اینحا گناه داره!!

عاشق دونگهه این فیکم

z یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 23:39

سلام مممنونممممممم
مثه همیشه عالییییییی بود
خسته نباشی

قربونت عزیز دلم

mahsa یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 22:34

میخوای بجای به فرزندگرفتن کیوبری خاستگاریش????بهتره هااااا
منم شجاعتشوتحسین میکنم افرین....
الهی دونی خیلی میترسه البته حق داره.....
من فدای لیتوک این بچه همیشه فرشته نجاته
مرسی ازسمیراوالبته خودت عزیزم

وااای چه فکر محشری ، متچکرم به فکر من بودی

عاشقتم..

tarane یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 22:23

اخی لیتوک جادوگر سفیده چه باحال.
پس کیو دنبال یه راه نجاته . چه خوب میشه راهشو پیدا کنه.
دونی از برداشتن چشم بندش خاطره بد داره یه بار این کارو کرد برادرش مرد. فکر نکنم راضی بشه دوباره این کارو کنه . مگر اینکه خیلی کنجکاو بشه و حرفای کیو هم روش اثر بذاره و دلش بخواد خودشو یا اطرافشو یا مثلا عکس هیوک و بقیه رو ببینه.
ممنون عزیزم . عالیییی. دست سمیرا جونم درد نکنه کارتون حرف نداره.

انجل واقعی ...اره بچم کوتاه نمیاد

باید با خودش کنار بیاد
فدااات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد