EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 41



من برگشتم ...

الهی من قربون مامی خودم بشم که تمام زحمتا توی این امتحانای لعنتی به گردنش بود

مامان میترایی عاشقتم . بخدا یه دونه ای...

دیشب بخاطر بازی والیبال یادم رفت اپ کنم ببشخین. هر چند که این باخت چیزی از ارزشای پسرام کم نمیکنه بهشون افتخار میکنم. ایشاله از گروه بریم بالا

با تشکر فراوان از سمیرا جون برین ادامهههههه...


اون قسمتی که قرمزش کردم واقعا تو حلقم سه بار اون جمله رو پشت سر هم خوندم کلی انرژی گرفتم باهاش

پارت 41


 

نظرات 29 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 22:08

واییی بلاخره داره باز میکنه عالیه عالیه

مرسیییییی

faezeh شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 19:43

سلام مرسی بالاخره این بچه چشماشو وا کرد یه جماتیم راحت شدن مرسی عزیزم بابای

tarane چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 16:39

افرین دونگهه تو میتونی ما بهت افتخار میکنیم.
بالاخره داره از شر اون تاریکی خلاص میشه . گناه داشت بچه همش تو سیاهی و تاریکی بود . امیدوارم اتفاق بدی نیفته بچه رو نا امید کنه.
یه عالمه تشکررررررر

نهال پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 05:24

سلام (:
من خواننده ی جدید میییی باااشم ^^
فی.ک واقعا قشنگیه (:
عاشق رابطه بین ایونهه ام (:
واقعا صبر دونگهه رو تحسین میکنم
اگه من اینجوری بودم همه رو با چشمام کشته بودم /:
عاغا نمیشه ماهی از عینک دودی استفاده کنه عایا؟؟ o-O
کیو هم اینجاست دیگر همه چی تکمیله (:
فقط دلم واسه مینی کباب شد ):
ممنون گلم ^^

خوش اومدی عزیزم

aramis پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 00:41 http://shineeangels.mihanblog.com

وااای دونگهه... من بهت افتخار میکنم
این فیکه با احساسات و روح و روان آدم بازی میکنه.. والا...
ممنون خانومی

هعععیییی خیلی

لیندا چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 23:55

اخ جووووووون بلاخره می خواد چشماشو باز کنه
تنکیوووووووووو
بوووووووووووووووووووووس

تنکیوووووووووووووووو

zohre چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 23:38 http://http:/zohre.l.b.2017

سلام باران جون مرسی من عاشقشم

من بیشتر تر تر

sogand چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:03

وای بارانم اومدی خوش اومدی عزیزمدلم واست تنگ شده بوداخی هائه تو میتونی من از الان هیجان قسمته بعد رو دارم

سوگندی جووونم یسسسس من برگشتیدم
دل منم برات تنگیدهبود

bita چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 04:34

بلاخره باز کرد.....حتما خیلی ترسیده بوه...حقم داره...من احساس میکنم قراره یه نفر دیگه هم بمیره

نههههههههه مثبت فکر کن هیچی نمیشه

zara چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 00:25

اخخخخخخخخخ جون بارانم برگشت.جونمی عزیزم بووووووووووووووس گندهههههههههه خییییییییییییییییلی عااااااااااااااااالی بود اخی بالاخرع بازش کرد ای جونم.باران گلی مرسی که اومدی بووووووووووووووس گندهههههههههه بووووووووووووووس گندهههههههههه تر تر.

اییییییییییییییییی جونم دلم برات یه ذره شده بود
اووووووووف از بوسااااااااااااااااااااااااااااااات

Pegah_e.s.l سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 18:40

مرسی عزیزم...ترجمه عالیییییی خوده داستانم خیلی قشنگه.خیلی سخته آدم حتی واسه یه مدت کوتاه مجبور باشه تو تاریکی سر کنه چه برسه به این بدبخت که از اول عمرش با وجودیکه قدرت دیدنو داشته مجبور بوده چشماشو با یه تیکه پارچه بپوشونه

مرسی عزیزم . زحمت این قسمت ها گردن سمیرای عزیز بود

بچه ام الان چه حسی داره

zaza سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:08

آرههههههه همینه!!!
چشماشو باز کرد...ایییییول
دوست دارم بدونم وقتی خودشو میبینه چ توصیفی میکنه!!
ولی باید فیلا صبر کرد...
اه صببببببببببببببببر! چقدر سختهههه..
مرررررررسی! عزیزی...

بچه ام گناه داره خعلی

*مهتا* سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 15:25

سلامممم گلی
قبل از همه یه معذرت خواهی بدهکارم ، اینروزا سیستمم دست بچه هاست برا پایان نامه شون من روزی یه ساعت بیشتر نمیتونم داشته باشمش برا همین نیستم
بابت این پارت هم ممنون برا قسمت بعدی من که کلی استرس دارم چه برسه به دون دون تفلی
بازم ممنون

الهی من بگردم
قربون برم تو عذر خواهی نکن عشقم
فدات

نگین سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 15:11

مرسییییی

فداااااااااااااااااات

*marziyeh* سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 14:32

عاغاااااااااااااااااااااا
من از دیشب دارم خوشی میکنممممم
که دونگهه چشماشو باز کردددددددددد

هورااااااااااااااااااااااااااااااا

من دیشب رمزو به الی دادم
یعنی در واقع اغفالش کردم
میخواست بیاد از خودت بگیره
اغفال نمودمشششششش
ببخشید خب؟؟؟؟

خیلییییییییی عالی بود عالییییییییییی

الیییییییییییییییییی . ای جونم دلم براش یه ذره شده
از طرف من سه تا بوس گنده براش بفرست
خوب کاری کردی

الینا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 13:23

مرسیییی عزیزمممم
عالییییی بود
از میترا جون هم تشکر کن
تنکسسسسس

فدااااااااااااااااااااااااااااات
چشم

eliiii سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 04:13 http://sujuworld.mihanblog.com

سلاااااااااام عزیز دلم خوبی؟
باران منو ببخش خب؟
رمزو بهم داده بودی ولی توی پیامهای وبم بود
بعد بستن وب خیلی وقت فیک نخوندم
بعدم کلا یادم رفت رمزو
دیشب با اجازت از مرضیه گرفتمش
امیدوارم ببخشی
عالیییییییییییییییییی بود مثه همیشه و بی نقص ترجمه
هم از تو هم از سمیرا ممنونم
مرسی بخاطرش
خیلی دوووووووووسش دارم
خسته نباشی از امتحانات راستی
بخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخل

الییییییییییییییییییییی
پیام بالا رو دیدم چقدر ذوقیدم
الهی . الهی ذلیل شه هر کی این بلا رو سر بچه ها اورد
خوب کاری کردی
موفق باشی عشقم

دراگون سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 00:30

من تو کف ترجمه این فیک موندم! دست مترجم گلش درد نکنه! واقعا عالیه...
مرسی

واقعا سمیرا تو اکتحانا به دادم رسید حسابی

sheyda دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 23:53

ماهی خوشگلم فایتینگ
مرسی عزیزم

فایتینگ

bluemoon دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 22:22

خوب خداروشکر این بچه جراتش رو پیدا کرد

یسسسسسسسسسسسسسسسسس

m&e&d دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 21:27

نهایت ,,,,,کشتی مارو توپسر تا بخوای کاری رو انجام بدی بابا به حرف بزرگترت گوش بده مخصوصا اگه اون یه نفر هیوک باشه,ایول تومیتونی

یثسسسسسسسسسسسسسسهمین رو بگو

hana دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 20:00

jiiiiiiiiiiggggghhhhhhhhh.....
belakhare cheshmasho baz kardddddd....
man bishtar az khodesh zoghidammmm......
mersi aziz

انگار چشمای همتون رو بسته بودم تا این قسمت خخخخخ

عاشقتونم

mahsa دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 19:47

مرسی عزیزم
عالی بود
دونی تومیتونی

یسسسسسسسسسسسسس میتونی

Motahareh دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 18:39

وا مگه قبلا بهش اعتماد نداشت؟:////// اون فقط مى ترسید والا منم وقتى احساساتشو مى خونم مى ترسم:///

نترس هیوک پیش همون میاااد

زهرا س دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:39

هائه تو میتونی!! فایتینگ

فایتبنگ

TNT دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:33

یسسسسسسسسس...عاره....ایول
عررررررر....چشماشو گشوووود...گشوووود..گشوووود
دستت مرسیییییییییی

طاهره دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 14:17

واوووو بالاخره چشماشو باز کرد.خیلی بی تاب قسمت بعدم.
چیه جمله واست جالب بود؟اعتماد دونی به هیوک؟دونی که از قبل اعتماد داشت بهش الانم فقط به خاطر اعتماد به هیوک اینکارد انجام داد چون میدونه هیوک چیزی رو الکی نمیگه.پ چیش واست عجیب بود عزیزم؟
مرررسی دستت طلا جواهرات

اره خیلی
قلبونت

z دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 14:03

ایییییینهههههههه دونی عالیهههههع
میسی عالی بود

فدااااااااااات

sara83 دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 13:03

خوشمل بود مرسی عزیزم

فدااااااااااااات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد