EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 42



سلام جینگولای خودم

نماز و روزه هاتون قبول , ما رو هم دعا کنید بچه ها


برید ادامه و اینکه از هفته دیگه داستان عشق ما و زمزمه ارواح هم اضافه میشه ... البته اونا سریعتر تموم میشن تا نفرین


عاشقتونم


پارت 42


نظرات 30 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 22:16

برای دفعه اول بد نبود خووووبه


خسته نباشی

faezeh شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 19:41

سلام ممنون گلم ... نمیدونم الان چند پارت پشت سر هم خوندم چشو چال و سر من از دونگهه بدتر درد میکنه فداییی داری تشکر خدافز

شیوا یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 15:23

مرررررسی اونی بابت رمز....تا اینجا ک خوندم بی نظیر بود ...
ی سوال اولای داستان گفتی اگ دونگهه ب اون کسی ک عاشقشه نگاه کنه طلسم روی اون طرف اثر نداره هیوک دونگهه رو دوس نداره؟؟؟؟

فداااااااااااااااااااات
هنوز از این موضوع خبر نداره هیوکی

tarane چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 16:46

بالاخره موفق شد هر چند که باعث سر دردش شد اما بازم خوب پیش رفت.
اخی هیوکی چقدر مهربونه چقدر به دونی اهمیت میده.
بسیار بسیار متشکرم. خسته نباشی عزیزم.

هعععععععععی عالی بود نهههههه

محدثه چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 09:45 http://weare-triples.mihanblog.com/post/34

خیلی خیلی خیلی خیلی خسته نباشین..من واقعا تو کف این فیک بودم..تا قسمت 30 خونده بودم...واااااای من دونی اینجا رو خیلی میدوستممممممممممممم

فدااااااااااااااااااااااااااااااااات

sana شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:12

in fic fogholadast .mesle hamishe ali mamnon

فدای تئ . من عاشق این فیکم

nafas شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:01

3و 4 تاقسمت

هممممممم برین حالشو ببرین
فعلن دویل بازیم نگرفته

nafas شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:00

34 تا قسمت باهم خوندن خیلی فاز داره
الهیییی ماهی سرش درد میکنه
مرررسی

اره من م همینطورم معمولن میزارم یه فیک تموم بشه بعد میخونم

*مهتا* شنبه 13 تیر 1394 ساعت 22:47

ممنوووووووووووووووووووووون گلی عالی بود

مهتااااااااااااااااااااااااااااااااا
عاشقتم

الینا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 18:37

مرسییی عزیزم

فداااااااااااااااات

bluemoon شنبه 13 تیر 1394 ساعت 14:04

آخی اینا چقده گوگولی ان...الهی واقعا چقده براش سخته...ولی خیلی خوب نویسنده احساساتش رو میگه واقعا میتونی باهاش ارتباط برقرار کنی..ترجمه خوبش که مزید علته..دستت درد نکنه عزیزم

فدای تو بشم من
اره خیلی خوب حسش رو منتقل کرده

bita شنبه 13 تیر 1394 ساعت 04:53

ممنون...هائه بلاخره چشماشو باز کرد

بالاخخخخخخرررررررررررره

zohre شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:50 http://http:/zohre.l.b.2017

Bay Ali man asheghesham.mici

من بیشتر

m&e&d جمعه 12 تیر 1394 ساعت 17:39

ای جان من به جای دونی باشم چشم درد و سردرد رو هی بهانه میکنم تا هیوک رو بکشونم حموم اونم که از خدا خواسته هر روز دونی رو بشوره.البته و صدالبته خوابم دیدم خیر باشه

خخخخخخ یو آر سو دویل ...
پیشنهادت تو حلقم

TNT جمعه 12 تیر 1394 ساعت 16:54

وایییییییییییییییییی بالاخره گشوووود!!!!
دستت مرسی!!

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

تکشاخ جمعه 12 تیر 1394 ساعت 11:54

خب خداروشکر...بالاخره چشماشو باز کرد...
مرسی عزیز

فدات . خون به جیگر کرد ما رووووو

sara83 جمعه 12 تیر 1394 ساعت 09:48

عالی بود مرسی عزیزم

مرسی عشقم

کوثر جمعه 12 تیر 1394 ساعت 07:04

آخ جووووون بچم داره حسابیپیشرفت میکنه
الهی...چه قدر این دو تا هم دیگر و دوست دارن شرط میبندم از الان عاشق هم شدن
هیوکی حمایتگر
ممنوووووون

به بچت افتخار کن
خیلی... هیوک مرده واقعی

نگین جمعه 12 تیر 1394 ساعت 04:01

وای هیوک مهربون
وای هائه لوس

هتئه لوس نفسههههههههههههه

mino جمعه 12 تیر 1394 ساعت 03:44

چه فشاری بهش وارد شد ‌ .
اخی هر کاری هیوکی باهاش میکنه چه ذوقی میکنه .خخخخ
ممنون عزیزم

همممم از دل و جون انجام میده

طاهره جمعه 12 تیر 1394 ساعت 01:51

هورا بالاخره چشاشو وا کرد.تقریبا میدونم چه دردی کشیده چون خودم تا حدودی با باز کردن چش تو نور و سردرداش آشنا هستم.طفلک خیلی سختش بوده
هیوکی چقد گل مهربونیه اینجا.ته ته بامراماس.
کی میشه عاشق هم شن بعد ماهی چشاشو وا کنه هیوک رو ببینه آخه پریه گفت به عشقش صدمه ای نمیزنه
مرررسی چینگولی عزیزم.دستت طلا

الهی من بگردم برای تو و دونگهه . انشاله تنت همیشه سالم باهش
ته تهشه
هعععععععععععععی

sheyda جمعه 12 تیر 1394 ساعت 01:49

چقدر دلم به حال ماهیم میسوزه اگه چشمش رو باز کنه اونوقت کنجکاو میشه ببینه هیوکی چه شکلی اونوقت غصه میخوره چون نمیتونه چشماش طلسم شدن به هیوکی آسیب میرسونن
پس این میمون کی میخواد عاشق ماهیم بشه
مرسی عزیزم

عصبانی نشووووو

بزار داستان از زبون هیوک پیش بره اونوقت..

زهرا س جمعه 12 تیر 1394 ساعت 01:41

دونگهه کارش عالی بود
این سر دردا خیلی بده

ماهی شجاع من

sogand جمعه 12 تیر 1394 ساعت 01:08

اخی بالاخره موفق شدالهی بگردم بچم خسته شد مرسی بارانم

سوگندی
بیا بریم ماساژش بدیم

mahsa جمعه 12 تیر 1394 ساعت 01:06

ایول به ماهی...
هیوکجه خیلی مهربونه...خیلی من عاشقشم
مرسی عزیزم بوس
به شدت منتظرادامه داستان عشق ماهستم

فداااات
انشاله بعد از ایام قدر

MaryED جمعه 12 تیر 1394 ساعت 00:37

هعییییییییی خیلی با جزئیات نوشته هااا
ممنونننن

خعععلللی همین قشنگش کرده

*marziyeh* پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 23:14

من غشششششششششششششش
مادر جوووووووونننن

خب ماهی فوضولیش گل کرد
حالا اون موقع هی درباره همه چی می پرسید
الان میخواد همه چی رو ببینه و بپرسه

فوضولی یکی از خصوصیات مهمه فیشیه.

مرسیییییییییییی بارانننننننننننننن
و همه دست اندر کاران

غش نکن بیا باهم ضعف کنیم
اخ گفتی فضولیییییییییییییییییییییییییییی
قلبونت

نهال پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:57

این پارت محشر بود (:
جوری توصیف شده بود که خیال کردم خودم دارم چشمام رو باز میکنم /:
حتی سرمم درد گرفت |:
خدا منو شفا بده \:
ممنون گلم ^^

نترس در این راه تنها نیستی . همه همین حال رو دارن

سونیا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:43

ای جونم..
چه ناز..هبوکی چقد مهربون و پشتیبانه..
دونگهه ناز..
نخسته بارانی..
عالی بود..
بوس گنده..
ماچ..

z پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:42

ای جانم بلاخره چشماشو باز کرد
میسی واقعا دوستش داشتم بوووووووووووووووس

فدااااااااااااااااات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد