EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

In The Name Of Love -part 8

درود بر همگی

وقتتون بخیر


درسته میترا هستم ... از اکانت تانی در خدمتم 

دوست عزیزم چند وقتی نیستن ( رفتن مسافرت ) و خب بفکرمون بودند و فیک رو دادند

که اپ کنم براتون ... امیدوارم کامنت یادتون نره


قسمــــpartـــت هـــشتم


دانــــــــــDownloadــود


نظرات 12 + ارسال نظر
لی سوجین یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 01:43 http://tarafdar9grohkpop.mihanblog.com

سلام عزیز لطفا بهم رمز بده

Hadis پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 15:42

سلام .... مرسی خوب بود خسته نباشی

zohre چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 03:06 http://http:/zohre.l.b.2017

وای عالی بود اجی مرسی

خواهش عجقم

m&e&d سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:20

وای دونی اگه من جای مامانت بودم اصلا نمیذاشتم خونه بیایی,ادبم خوب چیزیه.معلومه سربه هوایی .عوض تشکر کردن حالا یه چیزیم طلبکاره قربونش برم.این دیگه چه نوعشه؟

خخخ همینو بگوووو

dina سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 00:45

مثل همیشه عالی بود،عاشق این داستانم خیلی تکه...

خخخ اونم عاشق توئه ممنون

تک شاخ دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 02:16

سلام
این هیوکی خیلی گناهیه! پسر به این ماهی! ولی نمیدونم چرا دونگهه این فیک انقد سرتقه!
جدیدا همه فیکای ایونهه ای دست به دست هم دادن تا منو به مرز افسردگی بکشونن! فکر کنم نویسنده هاشون از علاقه من به هیوکی خبر دارن و قصدشون دق دادن منه!!
جدی نگیر
دستت طلا

خخخ شاید..خواهش

محدثه یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 17:29 http://weare-triples.mihanblog.com/post/34

شیون من کشته با طرز حرف زدنش..کاملا دونگهه رو اروم میکنه مثلا

مثلا

fatemechoi یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 09:54

سلام عزیزم
وقتی دونگهه فهمید هیوک تا خونه اوردتش خیلی به حال بود
افرین مامان دونگهه از هیوکی باید تشکر کنی به خونتون دعوتش کن
شیوون جان داداشی اخه ادم یکی دیگه رو با خودش برمیداره میبره سر قرار؟؟؟من اگه جای یونا باشم انگشت میکنم تو چشمش(اوه اوه چه خشن شدن یه لحظه)
بله دونگهه خان اندازه ی یه عروس خانوم کار داره
ممنون خانومی عالی بود

اینو خوب اومدی،مرسی

لیلا یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 02:33

وااااو!دونگهه عصبانی!البته حق داره!رفتارهای قبلی اینهیوک...
وبازهم شیوونlarge!
ممنون

خاهش

ms.fishy شنبه 20 تیر 1394 ساعت 23:14 http://Kimryeowookfanclub.mihanblog.com

سیلاممممممم
عالیییی بود
آخ اینقدر دلم میخواد این هیوک اول عاشق دونگهه شه پسره ی منحرف خخخ
شیوون یه چیزیش میشه ها برداشت این ماهی خنگو برد سر قرارش با دوست دخترش !!!
منتظرم بی صبرانه

چه میدونم والا شیونه دیگه باوشه

باران شنبه 20 تیر 1394 ساعت 21:12

سلامممم عزیزممم . مرسی.

سلا خارش

طاهره شنبه 20 تیر 1394 ساعت 19:29

وای وای این ماهی حقشه مامانش بندازتش بیرون.ههههه آخه بچه این طرز ثحبت با مادرته؟ولی خدایی شیوون عجب دوست خوف و باحالیه.چخ قشنگ ورداشتش بردتش سر قرار با دوس دخترش تازه لباسم واسش خریده. دن وونی گررررم
خدا کنه مامان ماهی آدامس بازی در بیاره و هیوکو ول نکنه.عالی میشه.
پس کی اینا از هم خوششون میاد؟
مرررسی چینگولکم عالییییی بود

خواهش عشششقم..بصر یواش یواش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد