EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 43



نماز و روزهاتون قبول دوستای گلم ... تو این روزها ما رو از دعاتون بی نصیب نزارید...


عاشقتونم...

پارت 43

نظرات 26 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 22:21

این عالیه افزییین هیوکجه تو میتونی فایییتیییینگ

دمت گرم عالی بود

faezeh شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 19:37

سلام ممنون عزیزم خسته نباشی هیوک ایز عشخ ...اصلا این فیک عشخه ...خیلی دوستون میدارم بابای

*مهتا* پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 17:58

سلاممممممم عشقم
هیییی دون دونه من داره کم کم را میوفته
ممنوووووون گلی دوست دارممممممممم

مهشید* پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 13:40

مررسی رمز رو فرستادی گلممم
خیلی حس خوبی دارم ترجمشو می خونم
^^
عزیییزم دوونگهه ... چه استرسیو تحمل میکنه ... الهی ... ملوووووسک ... می خواام بخوورمش انقدر مظلوومه و بی دفاعه ....
هیوک چه صبری دااره ... پا به پای دونکهه داره پیش میره
این دو تا بشر اصن عشقن ♡

MaryED چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 11:12

خیلیییییی ممنون

zohre چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 03:09 http://http:/zohre.l.b.2017

وای سلام مرسی باران جون خیلی

مهشید سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 18:28

سلاااااااام جقرم

من مردم تا این لا ی چشماشو باز کرد
ینی استرسای این د ونی مستقیم میاد بهم وارد میشه
اخه بگو کار دیگه نداشتین این بچه رو طلسم کردید
اخ اونجا ک هیوکی اومد پشتش عشق کردم
ینی بهترین کار ممکنو کرد
خیلی دوسداشتنیه هیوک اینجا

من بقیشو میخوام عرررررررررر
خماری بده
میخوام زودتر ببینم چی میشه


باران دلم برات تنگولیده
بیا ببخخلللم بووووووووس

خداکنه بذاره کامنت بذارم
نمیذاره کامنت بذارم هرسری


………………………

من به فدای تووووووو
قربون چشات پبا این فیک زجر کشیدی
عاشقتم

الینا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 18:06

ای جانممم
گوگولیای منننن
مرسیییی عزیزممممم

sheyda سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 17:50

ماهی خوشگلم فایتینگ
مرسی عزیزم

نگین سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 17:45

من به قربون این دو تا میرماا

باران سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 15:12

سلامممم عزیزممم . مرسی
وایییی یعنی الان دونگهه میتونه دوباره یه نگاهی به زندگی بندازه..

یسسسسسسسسسسسسس

sogand سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 12:13

سلام گلم خوبی؟وای این قسمت چه قشنگه بالاخره داره موفق میشه مرسی عشقم

بالاخره ....

sara83 سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 09:23

عالی بود مرسی عزیزم

نهال سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 05:28

عااااالیییییییییییییی (=
نماز روزه ی همتون قبول باشه (=
والا من تا امروز همشو گرفتم دیگه دارم کم میارم |: خو من کلاس دارم /:
اونههههههههههه
ایززززززز
ریل
ممنون گلم ^^

همچینین شمااااااااااا

zara سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 04:11

وااااااااااااای من ذووووووووووووووق.الهی قربون دل مهربونت بشم من.عزیزم.خیلی خوب بود باران مرسی گلم مرسی.خسته نباشی خانومم.بوووووووووووووووس گندهههههههههه.

فدای توووو

mino سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 03:32

اخی خیلی قشنگ بود اونهه ایز ریللللللل بعله خخخخ.
ممنون عزیزم

ایز سووووو ریل

m&e&d سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 02:13

ممنون عزیزم.عبادات شما هم قبول درگاه حق باشه ,همه ما محتاج دعائیم ,امید اینو دارم که به تمام ارزو هات برسی,ممنون برای ترجمه این فیک لطیف و زیبا,ارامش هیوک رو خیلی دوس دارم عزیزم چقدر دوست داره کمک حال دونی باشه

فدای تووووووو . همچنین از شما

لیندا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 01:52

اخییییییییییی تهش چقدههههههههه رمانتیک بوووووووود
ای جاااااانممممممممم هیوک خیلییییییییی مهربونهههههههه.......می خواد چشماشو ببنده تا دونگهه باز کنه
عالیییییییییییی بوووووووود
تنکیووووووووووووووو

عاااالی بوووووودن

لیندا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 01:50

اخییییییییییی تهش چقدههههههههه رمانتیک بوووووووود
ای جاااااانممممممممم هیوک خیلییییییییی مهربونهههههههه.......می خواد چشماشو ببنده تا دونگهه باز کنه
عالیییییییییییی بوووووووود
تنکیووووووووووووووو

لیندا عزیز دلم خوبی تووووووووووووووو

*marziyeh* سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 01:22

باراااااااااااااان سلام
نماز روزه هات قبول
خوبی؟؟؟؟

فوضولی دونگهه شروع شد
دیگه نصفه شبا خواب نداره

اخخخخخخخخخ که این پارت خیلی باحال بود
یعنی عاشق همراهی کردن های هیوکم شدیددددددددددددد

متشکررررررررررر باران عزیز

اره دونگول رو که میشناسی
فدات

mahsa سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 01:12

مرسی عزیزم عالی بود
من عاشق هیوکم

می تووو

زهرا س سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 01:05

هیوکجه چقدر خوبه

یه دونه است

z سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 00:13

من از دونی بیشتر استرس داشتم باور کن هنوز تمام عضلاتم منقبضه
تمام مدت می ترسیدم در باز بشه و ......
ممنونم خیلی قشنگ بود
باور می کنی بعد از خوندن این فیک از ترس کلی بدنم یخ می کنه و خودمو تا چندین دقیقه بعد نمی تونم درست حرکت بدم؟؟؟؟

خخخخخ ریلکس عزیزم

محدثه دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 22:47 http://weare-triples.mihanblog.com/post/34

دونننننننننننی....این طلسم خیلی رو اعصابه...خیلی بده نتونی اطرافتو و مهمتر از اون اشخاص مورد علاقتو ببیینی

خعلی

tarane دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 22:37

عبادت های شما هم قبول باشه عزیزم . شما هم ما رو دعا کن.
این قسمت همش فکر می کردم اگه یکی بی هوا بیاد تو حمام چی ؟ خیلی هیجان داشت .
ولی دونگهه هم خیلی کنجکاو شده .حق هم داره. از بس تو تاریکی بوده یه ذره نور چقدر اذیتش کرد بچه رو.
ممنون عزیزم.

طاهره دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 22:31

نماز وروزه ای شما هم قبول گلم.
وای وای عجب قسمت باحالی.دوسش داشتم. چقد هیجانی. هیوک داره کار خطرناکی میکنه.طفلک ماهیم از ترس تهی نکنه خوبه.
وای وای مشتاق ادامه شم.موخوام ببینم بقیش چی میشه.
مرررررررسی چینگولکم.دمت گرررررم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد