EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 44



هلووووووووووووو...

این قسمت اخرین قسمت از ترجمه های سمیرا جونه ... حسابی حسابی دستش درد نکنه , مرسی سمیرا

بی هیچ حرفی برید ادامه چون میدونم خیلی منتظر ادامه  هستید ...

فقط یه حرف , قبل این پارت قرصای قلبتون رو بخورین از دست این دوتا...


 پارت 44

نظرات 27 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 22:26

درسته خیلی سخته وقتی هیچیو نمیدونی یه دفعه بخای تو مغزت بچپونی مغز هنگ میکنه

عالی مرسیییی

faezeh شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 19:34

سلام هی وای من ..من موندم یه نفر چقد میتونه به ادم احساس اطمینان ببخشه ..اه دونگی خیلی وابسته شده امیدوارم هیوک ازش سواستفاده نکنه ..مرسی عزیزم مثل همیشه عالی

خیل خیلی خیلی

Hadis شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 18:06

اقا من رمز این فیکو میخام فقط تا قسمت 30 خوندم تو رو خدا

Kimmitra
درود عزیزم
الان به ایمیلت فرستادم
ببخش بابت تاخیر

*مهتا* پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 18:00

هیووووووووووووووک ، من دام عاشقش میشم یکی منو بگیررررررره خو
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووون عزیزه دلم

bluemoon دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 20:34

من روانی هیوک تو این فیکم...از بس که ماهه بچه ام

یه دو نه ام

aramis یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 13:04 http://shineeangels.mihanblog.com

الهی دونگهه موفق شد..
از الان بی صبرانه منتظر لحظه ای هستم که دونی بخواد چهره هیوکیشو ببینه
ممنون عزیزدلم..
دست سمیرا جونم درد نکنه

sheyda شنبه 27 تیر 1394 ساعت 05:06

بالاخره ماهیم موفق شدولی از این به بعد براش کمی سخت میشه تا جلوی حس کنجکاوی بیش از حدش رو که در آینده سراغش میاد رو بگیره
مرسی عزیزم
سمیرا جون بابت ترجمه ممنون

کوثر شنبه 27 تیر 1394 ساعت 00:37

وااااااای خدا خیلیییی بامزن!!!
من به فداشووووووون
ممنوووووووون از مترجم عوامل خیلیییی عاااالی بووووود

الینا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 19:51

مرسییی عزیزمممم
عالیهههههه

zohre جمعه 26 تیر 1394 ساعت 17:40 http://http:/zohre.l.b.2017

وای دستت درد نکنه عالی بود من عاشقشم

sara83 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 16:39

عالی بود مرسی عزیزم

فداااااااااااااااات

لیندا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 14:54

ای جانممممممممممم
احساسات دونگهه تو حلقممممممم
بسیار عالی بود
دست سمیرا جون هم واقعا درد نکنه بابت ترجمه عالیش
بوووووووووووووووووووووس

Selma جمعه 26 تیر 1394 ساعت 14:50

مرسی گلم باحال بود
مرررررررسی

سلام باران جون
خوبین؟
باران جون
شما هنوز به پنل وب قبلی دسترسی دارین؟
من دارم اطلاعاتم رو از توی وب پاک میکنم
بعد یه جا پایین پست شما کامنت گذاشتم و شمارم رو دادم
اگه ممکنه میشه برام حذفش کنین؟
بین ارشیوا پیداش کردم
http://eunhaeisthebest_archived.mihanblog.com/post/1139

سلام باید به مدیر وب بگی من دیگه به اون قسمتا دسترسی ندارم . به مامی میترا و پگاه بگو

m&e&d جمعه 26 تیر 1394 ساعت 02:47

ترجمه سمیراجون نیاز به معرفی نداره مثل همیشه عالی و روان,اقا این هیوک انقدر خوب مددکاری میکنه ادم دلش میخواد بره خودش خودشو نفرین کنه و بیاد پیش هیوک و هم خونه بشه و برن حموم و حمومو نشون بده وباقی قضایا ,چیه؟ حرفیه؟ منحرفم خودتونین

واقعا محشره سمیرا
عاشق افکار منحرفتم

*marziyeh* جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:08

سمیراااااااااااااا جون مرسی بابت ترجمه خوبت
باران عزیزم مرسی بابت آپ کردنششششش

و خدایااااااااااااا یکی بیاد دست و پاهای منم بهم نشون بده
منم میخواااااااااااااااااااااااااااااااممممم

خیلیییییییییییییی کیوتن

واقعا مرسی برای این فیک

فدای تووووووووووووووو

sogand جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:51

وای بالاخره موفق شدخوبه هیوکی پیششه مرسی از سمیرا جون

mino جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:42

خیلی قشنگ بود لعنتی ... احساستی شدمخخخخخ
دست سمرا جونم درد‌نکنه . باران جون دست توهم درد‌نکنه عزیزم

طاهره جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:00

اوه خیلی هیجان داشت منکه عاشقشون شدم. کشته مرده ی هیوکی این فیکم ته احساسه.
مررررسی چینگولکم عالییی بود مث همیشه

می توووووو

باران پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 23:47

سلامممم عزیزممم . مرسی.
منم آبی دوست میدارم...

من م دونگول دوس دارم

نهال پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 23:10

عررررررررررررررررررر عالی بود ((=
رفتار هیوک منو مررررررررررررگ 0________0
انقده اینجوری ایونهه میدوستم ((((((=
ممنون ^^

عرررررررررررر عالین این دو تا

زهرا س پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 22:35

چه ذوقی داره این بچه

z پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 21:54

ای جانمم دونی من با هیوکی میتونه همه کاری کنه
اما واقعا درد ناکه که بخواد بعد این همه سال آدم بتونه ببینه
میسی ممنون

tarane پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 21:28

اخی دونی کوچولو . بالاخره یه چیزایی رو دید. هیوکی چه مهربونه .
ممنون عزیزم بابت زحماتت. دست سمیرا جون هم درد نکنه .کار هر دوتون عالیه.

هیوک نفسه

mahsa پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 20:49

خیلی قشنگ بودمرسی

فدات

hana پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 19:22

akheeeeeyyyshhhhh belakhare donge did ye chizaii ro...man az on zoghzade taram vala...
mersi....
mese hamishe khob...

نگین پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 19:12

دونگهه کوچول نمک نفس بانمک بامزه عشق فیشی جوجو گربه ماهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد