EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 45




نظرات 17 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 22:32

خسته نباشی عزیزم بابت ترجمه ی روان و باحالت مرسییییییی ازت

:

faezeh شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 19:25

سلاممم مرسی خسته نباشید بوووووس

فدات عزیزم

نهال دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 10:33

عر هیوک عاشخ هاعه شده (((=
ینی طلسم میشکنه عایا0____0
مثلا یه روز هاعه چشبندشو برداره و هیوکو ببینه و هیوک نمیره |=
باز من فانتزی زدم
هیوک چشمای هاعه رو ببینه چی میگه

یس یس یس
باید منتظر بود

bita پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 08:01

من اول نظر میذارم بعد میخونم چون یادم میره
ممنوننننننننننننن

عاشقتم فیشی

الینا سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 13:06

ممنووووون

sheyda دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:00

هیوکی هرچه زودتر عاشق ماهیم شو و اون رو از این نفرین نجات بده
مرسی عزیزم

اوونوخت تموم میشه داستان خخخخ

m&e&d دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 19:49

الهی که این دوتا چقدر ارومن تو این فیک بدونه اذیت کردن همدیگه وحرص دادن دارن تو یه فضای لطیف و شاعرانه پیش .هیوک چطور تحمل میکنه هر روز دچنی تو بغلش بخوابه اینم دست دور کمرش بذاره اونوقت اتفاقی هم نمیفته!!!!!!!

اره دیدی چقد فرق داره با بقیه فیکا

*مهتا* دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 19:38









ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون گلم

هارمونننننننننننننننننی

مهشید دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 17:00

اخ خدا
هیوک چطور میتونه اون فیشی خوردنیو
توی تختخواب تحمل کنه
با اون دهت بازش
بفدا اون لبای شیرینش
ک انقدر خودشو لوس و لوند کرد تو این فیک

باران عاشقتم
ویتامین کصیفم
خوفی؟
حالت خوبه؟
اوضاع رو ب راهه ؟
سرحالی؟
دلم برات قدی مورچه اس
لطفا مراقب خودت باش جقرم
جقر منی تو ^_^
بوووووووووووس
بببخخخخلللللل

……………………

به سختی تحمل میکنه
اووووووووووووف نگو
مهشیدی دلم برات یه ذره شده
عشق یه دونه منی

tarane دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 16:22

سلام گلم
اخی دونی خوب داره پیش میره امیدوارم همین طور اروم اروم با هیوکی جلو بره.
مرررسی عزیزم

آرووووووووووم آروووووووووووم

*marziyeh* دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 15:23

اخ خدااااااااااااااااااااااا قلبممممممممممممممممممم
یکی اونهه این فیک رو بده من بخورم لطفا!!!!

چندوقته از سونگمین خبری نست ها!!!
هیچول هم کم رنگ شده.

خیلی خیلی خیلی مرسییییییییییییی
ممنون از باران جون

منم هستما تک خورری نکن
هیییییییی کیو اومده دیگه

sogand دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 13:21

وای بارانم خوبی؟من خیلی دوست دارم اینو فضای ارومی دارهمرسی گلم خسته نباشی

سوگند من عاشقتم

طاهره دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 12:09

اوه خدا من چقد این هیوک تو فیک رو میدوستم.چقد آوم خوبیه.وای من بیصبرانه منتظر وقتیم که عاشق هم شن پس کی میاد که هیوک بفهمه عاشق دونیه و بهس اعتراف کنه؟
مرررسی چینگول خوشکلم.عالی بود مث همیشه

می تووووووووووو
فدات

الناز دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 11:44

سلام
یه عالمه مرسی که به منم رمز دادین
من خیلی این فیک و میدوستم
یه عالمه مرسی بابت ترجمه عالیتون

فدا ت قربونت

مرسی عزیزم

bluemoon دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 09:52

ممنون عزیزجان...
چقده آروم پیش میره...

زهرا س دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 08:39

ممنونم ترجمه خیلی روونی هست

قربونت عزیزم

باران دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 06:39

سلامممم عزیزممم. مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد