EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اسطوره ر/ق/ص پارت 11


درود بر همگی

وقتتون بخیر


پارت 11



بدروووووووووووووووووود

نظرات 27 + ارسال نظر
شیلان دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 12:35

سلام میشه رمز اسطوره رقص بهم بدید من ایمیل ندارم لطفا

درود عزیزم
من چطوری بهتون برسونم رمز رو ؟
شمارتون یا اکانتتون رو توی تلگرام بزارید تا بتونم براتون بزارم

sss501 شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 21:06 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

khob salaaaam aleykom
man emruz deltang shodam besheddat baz pashodam oomadam injaa..az in part nakhunde budam k alan neshastam daram1 sare mikhunam..
hyuk ostureye raghs..bahbahhhh

meeeeeeer30

sara83 دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 14:31

بمیرم هیوک چی بوده چی شده
مرسی عزیزم خسته نباشی

اسطوره ر ق ص جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 20:53

"تک شاخ" عزیز
در مورد "مرا ببین" دوستان و عزیزان هرچه امر بفرمایند من پذیرایم

sana پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 13:16

mamnon ali bod khaste nabashid

aramis پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 05:37 http://shineeangels.mihanblog.com

اووه پس اینطور... حالا باید بفهمیم چی شده که هیوک کشیده کنار خودشو...
یعنی ادن بفهمه هیوک کیه خودشو دار میزنه...خخخخخ
ممنون خانوم گلی

sheyda پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 01:36

هیچول چه گندی زده
منظور لیتوک از پشیمونی چی بود؟
هیون لعنتی چی میگه این وسط
چقدر رمز و رازبیصبرانه منتظرقسمت بعد هستم
مرسی عزیزم

نگین چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 22:01

عجب آومایین

*مهتا* چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 19:57

سلامممممم گلی
هییییی از اون ماهی فسیل شده چه انتظاری دارین بعد این همه نشونی هنوز نفهمیده هیوک هکون اسطوره رقصه!!!!!!
من هنوز کنجکاوم هیوک چرا به اینجا کشیده شده ؟!؟!؟!؟
ممنووووووووووووووووووووون گلم خسته نباشی

*marziyeh* چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 15:18

من چی بگمممممممممممم؟؟؟
حرفم نمیاد خو!!!

ولی از دوستای هیوک راضی نیستم.تمام رفتارش نشون میداد که نمیخواد ادمای زندگی جدیدش اونو بشناسن.
اون وقت اونا هم آپ میکنن هم کانگنام به لیتوک ماجرا رو گفت!!!

هیونم خودم میکشم.

مرسیییییییییییییییییی

تک شاخ چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 14:46

عسل عزیز!
من این چیزارو نگفتم که شما انقد شکسته نفسی بفرمایین...
اگه میدونستین چقد این فیک رو دوست دارم،هیچوخت این حرفارو نمیزدین....
درضمن من کی باشم که بخوام از کار یه نویسنده ایراد بگیرم...حرفام فقط یه نقد مختصر کوچولو موچولو بود...
ای کاش میشد فیک "مرا ببین" رو هم تا آخر تابستون بخونم...خیلی مشتاقم...
خدا اون دوستتونم عمر بده!...سلام مخصوص حقیرو بهشون برسونین
بازم میگم این فیک فوق العاده س

!nunush چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 14:15

من
بازم من
همچنان من
واما مننننن
تروخدا یه جا نشونم بدین برم جیغ بزنم نمیتونم خودمو کنترل کنم
واااای خدایا هیوککککممممم اسطوره رقصممم...الهییی ادددنمممم. ماهییی.
میشه من برم تیکی رو بزنم.خو چرا به بچه نگفت...
بعد میرم هیون رو میزنم له میکنم
مرسی عزیزززم خیلی مرسی

سانگهوا چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 13:22

هیجانش تا حد مرگ بود
ممنون

zaza چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 10:53

ادن برای بدست آوردن هیوک تو راه بدی قدم گذاشته... نمیتونسته ی جور دیگه نزدیک بشه؟؟!
این هیون خر کیه؟؟! الان دونی و ..... که! خدا کنه ی نفر ب دادش برسه...
ادن واقعا ی احمقه!! اگه بفهمه هیوک اسطوره رقصه ... خخخ!
لیتوک چرا ب ادن نگفت؟؟!! آیییییش
عاااااالی بود
مرررررسی

Z!Z!.SH79 چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 09:29

خیلی ممنون عزیزم

لیلا چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 00:39

خب بالاخره یه چیزایی از اینهیوک فهمیدیم!‏
اینهیوک قبلا ادن ندیده؟!هیچول با ادن چکارکرده؟
امیدوارم یکی پیداشه ادن ازدست این هیون نجات بده!البته امیدوارم اون یه نفر اینهیوک باشه!‏
ممنون

sogand سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 23:50

اخی پس ادن به خاطر هیوک وارد این رشته شده ولی هیچول اینا جوره دیگه ای ازش استفاده کردن؟ وای اگه بفهمه هیوکه که قیافش دیدنی میشهیکی ادن و نجات بدهمرسی بیبی مرسی عسل

زهرا س سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 23:42

یعنی هیچل کاری کرده که ادن بیاد توی این شغل یا هیون ؟

dina سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 23:06

Thank you baby it's prefect...!

z سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 23:04

می دونی ی عالمه حرف داشتم اما صحنه آخر دیوونم کرد
این هیون عوضی کدوم خر پستیه؟
ممنونم
بی صبرانه منتظر پارت بعدم
و نمی تونم بگم ک چقدر دلم می خواد هیوک بیاد و هائه رو نجات بده
لطفا
خیلی این فیک عالیه

باران سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 22:38

سلامممم عزیزممم. مرسی.
یکی به ادن کمک کنه..پس هیوک کجاست...
کی قراره ادن بدونه هیوکی اسطوره است؟؟..

اسطوره ر ق ص سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 21:49

"طاهره" جان
سوالات خیلیییییییییییییییییییی خوووووووووب بودن

اسطوره ر ق ص سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 21:48

"تک شاخ" جون خیلی ممنون
ممنون میشم اگه بازم ایرادی داشت بهم بگی
چون میدونم خیلی ضعیف عمل میکنم و اگه بخوام صادقانه بگم فقط "مرا ببین" هست که خیلییییی دوستش دارم و تقریبا هر هفته کلش دوباره و چندباره میخونم...
خب راستش بخوای من هنوزم دنبال یه عالمه ادم دیگه بودم اما یکی از دوستان که داستان همزمان که مینوشتم میخوند همینو گفت و خب باید بگم ازش ممنونم... گفت خیلی لوس و مزخرفه که هرکی از راه میرسه هیوک میشناسه برای همین بله از حالا وارد داستان میشیم
و البته هرچی جلوتر بره مطمئنا ایراداش بیشتر میشه، ممنون میشم اگه بازم موردی اینجوری بود بهم گوشزد کنین چون واقعا بهش نیاز دارم و خیلی خوشحال میشم اگه بتونم ارتقا پیدا کنم
اینجا شکلک ب غ ل نداره اما ب غ ل

طاهره سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 21:38

اوووف این ماهی یه دزصد فک نمیکنه هیوک اسطوره باشه.خو یه ذره مخشو به کار بندازه که این همه آدم مهم چطو هیوکو میشناسن میفهمید. آییییش مسخره
این هیون گور به گور دیگه چی میگه این وسط؟؟
یعنی دونی به خاطر هیوک رفت به سمت این شغل گند. هیوک هیچوقت دونگهه رو ندید؟دونگهه میخواست مشهور شه تا بتونه هیوکو بدست بیاره؟ولی چرا این راه؟کسی گولش زده اومده تو این راه؟
وای خدا چقد سوال.
مررررسی چینگو بیصبرانه منتظر قسمت بعدم

Mahsa سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 21:25

هیون عوضی احمق فلان فلان شده یcgodvdhvxkfs
ولم کنین بذارین برم این مردیکه خروبکشم....
ای نفس کش...کی جرات کرده به ماهی من دست بزنه.....
هیوک چرااینجوری میکنه???چراهمه چیروول کرد???
خومیخوام بدونم

تک شاخ سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 20:56

نه بابا!....پس منم بلدم یه چیزایی رو درست حدس بزنم!
خب دیه!...همه چیز راجبه ادن و اسطوره و دونگهه و هیوکجه مشخص شد!...
اسطوره رقص--------> هیوکجه
دونگهه--------> ادن ---------> دونگهه
حالا درست شد خانوم میترا خانوم؟؟؟؟
میخوام یه نقد کوچولو بکنم،فقط امیدوارم عسل جان ناراحت نشن!....اینکه رفته رفته حس میکنم شخصیت هیوک تا به این جای داستان داره اونو افسانه ایش میکنه!...اینکه همه آدمای عالم-از آیدل و غیر آیدل گرفته- هیوکجه رو میشناسن و تو هر قسمت یه چندتایی از عشاق هیوک،سر و کله شون پیدا میشه،داره داستان رو به نحوی تکراری میکنه!!...شاید بشه اسمشو گذاشت کش دادن داستان!!!...
البته فکر کنم بعداز این دیگه وارد اصل ماجرا بشیم!
راستی یه خبر از اون عشق منم بدین! چی میکشه از دوری شوهرش! ادن بدِ حسود! تو آخرین لحظه هم نذاشت ریونگِ من،صدای هیوکشو بشنوه!
درهرصورت داستان قشنگیه...ممنونم عسل خانوم

sarah سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 20:53

اوخیییییییییی.....الهیییییی....ادن....دلم واسش سوخت
اگه بفهمه اونی که دنبالشه هیوکه....ککککککک....واااااای
مثل همیشه عاااااالی
موچکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد