EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اسطوره ر/ق/ص پارت 12




درووووود بر همگی

وقتتون بخیر


خب قبل از اینکه برید داستان رو بخونید ...

اول اینکه ببخشید جواب کامنتهای این داستان رو هنوز ندادم .. واقعا نتونستم اما همشو خوندم و همینطور عسل جون 

ولی حتما تا فرداشب همشو جواب میدم

دوم اینکه بابت کامنتا و همراهیتون ممنون ... تکشاخ عزیزم ، عسل جون و همینطور من نظراتت رو دوست داریم و 

واقعا خوشحالیم که همچین خواننده عالی داریم

ببخشید زیاد حرف زدم ... امیدوارم همچنان دوست داشته باشید و اینکه بزودی دلیل همه این اتفاقات رومیفهمید


پارت 12



بدرووووووووووووووووووووود

نظرات 32 + ارسال نظر
sss501 شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 21:27 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

salame mojaddad
man daram in partaa ro poshte sare ham mikhunam
hyuke herfeyeeee.ostadiye vase khodesh ostureye raghs

mer30

الینا سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 13:31

خیلییی ممنووون

sara83 دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 14:30

عزیزم هیوک عجب باهوشه
مرسی عزیزم عالی بود

فاطمه. دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 04:35

وای چه هیجان انگیزه ...
پس هیوک کی عاشق دونگه میشه ؟

m&e&d شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 17:11

ممنون و دستتون درد نکنه,فکرکنم همه شناختن هیوکه جز ادن بی مغز و من مفلوک ,چته هیوک چرا همه رو اسکول کردی اون بدبخت ادنم یکطرفه عاشقه و داغون وداغونترم میشه فکرکنم تا بفهمه هیوک چیه و کیه

آیدا شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 11:52

خیلی خوب بود عزیزم

Motahareh جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 20:01

اوف گیج کننده ست! کیو و چانگمین! دوتا. بیاس هاى من:| من یه چیزى رو نفهمیدم ادن همون دونگهه مگه نیست؟ پس چرا هیشکى حتى داداشش دونگهه صداش نمى کنه؟://

zara جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 16:34

فیکش واقعا عالیه.واقعا.ولی دلم نمیخواد دونگهه نقش منفی باشه.دلم نمیخواد کثیف باشه.کاش خوب بشه.دل هیوم براش پر بزنه نه این که ادن به هیوک فقط به چشم یه تاپ نگاه کنه.عشق میخوام.مرسی عزیزم.عالی بود.کاش ادن بازیگر ی رو ول کنه رقص و اواز و این چیزا رو شروع کنه.معلمشم هیوک باشه.بعدش عاشق هم بشن.اخی.عزیزم.
بوووووووووووووووس گندهههههههههه

zaza جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 15:56

جذبه هیوک از پهنا تو پانکراسم... بابا کوتاه بیا!
خوبه هیوک داره ب خود قبلش برمیگرده... هیوک این مدلی دوس دارم!
در مورد ادن!!¡¡ چیزی نگرم بهتره...
ممنون عسل جون
و البته میترای عزیز!!

aramis جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 15:53 http://shineeangels.mihanblog.com

ممنون عزیزدلم....
وای جذبه هیوکو عشقه.....
ادن اسطور رقصو ول نکنه عاشق میمونش بشه خیلیه....خخخخخخخ

sarah جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 15:06

وای هیوک با جذبه ته حلقم
ادن خنگ..........نیست
خیلیم خوبه
قشنگ بود ممنون

اسطوره ر ق ص جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 14:15

اول از همه باید بگم متاسفم که از حالا به بعد همش ناامیدتون میکنم
و اینکه خب راجب اینکه چرا ادن نفهمیده که هیوک کیه باید بگم خب من فک کردم فقط اینکه احتمال اینکه ذهن ادم اون موقع بتونه از بین این همه ماجرا هیوک رو بکشه بیرون سخته...اینکه کلی آدم اطرافته و خب ذهن اونقدر درگیر چیزای مختلفی هست که نتونه اتفاقا رو کنار هم مچ کنه! و خب گاهی باور اینکه چیزی که دنبالشی الان واضح جلوته سخته اونم وقتی دنبال چیزی هستی که توی ذهنت خیلی بزرگ ساختیش و نمیتونی باور کنی همینی که کنارته همونیه که میخوای...به هرحال هیوک الان یه میمونه... و خب احتمالا باید بگم پس ادن خیلی خنگ نوشتم با این حساب...
و اینکه چرا بقیه به ادن چیزی نمیگن...دوستای هیوک که خب مسلما نمیگن، می مونه هان و لیتوک که چرا نمیگن.... خب به نظر من ادن فقط هیوک به چشم یه میمون میبینه پس چطور میخواد باور کنه که هیوک همون آدمه...به خصوص که به قول شما دلایل زیادی وجود داره که ادن میتونه باور کنه هیوک کیه و یه جورایی باور نداره
و اینکه خب آیا همدیگه رو دیدن یا نه و الان چرا همو نمیشناسن و اینا رو جلوتر گفتم اما خب شاید بد نوشته باشم و واضح نباشه پس پیشاپیش عذر میخوام...
اگه مورد دیگه ای بود حتما بگین تا بدونم کجاها زیاده روی کردم
از همگی سپاس به خاطر لطفتون و دقتتون

*مهتا* جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 13:24

سلاممممممممم عشقمممممم
هیییییی جذبه هیوک تو حلق ادن
دون دون کلا خفه خون گرفت بچه
ممنووووووووووووووووووووووون عزیزه دلم خسته نباشی

لیندا جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 11:48 http://2haddict.vcp.ir

هیوک بسی پر جذبهههههههههههه
چرا لیتوک به دونگهه نمیگه اسطوره کیه؟؟؟؟؟؟؟من می خوام دونگهه بفهمهههههههههه
موندم عکس العملش تو اون لحظه چی می تونه باشه
اگه کیو به چانگمین یه فرصت بده که خیلی خوبه.......اون بدبختم از تنهایی درمیاد
مرسییییییی عزیزممممممممم

dina جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 01:20

انگارادن داره عقلشوازدست میده بافکرزیادوتعجب ازکارای فوق العاده ی هیوک اماخوبیش اینه اینطورکه به نظرمیادبه زودی همه چیزرودرموردش میفهمه وازسردرگمی نجات پیدامیکنه...مثل همیشه عالی بودبیصبرانه منتظرپارت بعدی هستم مرسی عزیزم

*marziyeh* جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 01:06

عاغاااا چرا دور و بری های دونگهه هیچ کدوم کمکی تو زندگیش نیستن؟؟؟
به صورت تابلو و معلومی تنهاست.
هیچ کدوم از این ادما اونو واسه خودش نمیخوان.

هیوکم که داره زندگی خودشو میکنه.

همه بیشتر طرف اونو مگیرن تا دونگهه.

درسته اخلاق دونگهه بده ولی اخلاق هیوک هم چنگی به دل نمیزنه.

ممنوووووووووووووووووون

!nunush جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 00:30

ای بابا این دونگهه چرا نمیفهمه هیوک اسطوره است چرا باز داره فیشی بازی درمیاره؟! با تمام این حرفایی که میزنن مشخصه که هیوک یه کاره ای بوده!!
امیدوارم زود تر متوجه شه
سعی کردم خودمو کنترل کنم اما نمیشه.... فدااااای جذبه و جدی شدن هیوکم برم من
مرسی عزیزم دستت درد نکنه و خسته نباشید

شیلای جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 00:13

واقعا مشتاقتم دلیل همه ی اتفاقارو بدونم هم هائه هم هیوک.. ..
واقعت وافعا واقعا کنجکاوم...
مرسی خیلی خوب بود...
فایتینگ

زهرا س پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 23:23

این یه مدلیه! غیر طبیعیه! نمیشه که یه مفر همه چیزو بلد باشه

طاهره پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 23:01

بابا جذبه ی هیوک تو حلقم.ادن موش شد رفت. نابغه س تو همه امور.
بهتر از ادن کی بوده که رد کرده؟؟
این چه فیلم نامه مزخرفیه ادن بازی کنه.هیوک یه کاری کن.
خدایی ادن واقعا شوته.خب دیگه جونسو گفت هیوک لو میری و کارای هیوک رو هم میبینه باز هنوز نفهمیده هیوک اسطوره اس. واقعا خله ها.
مررررسی چینگول خوشکلم.عالیییی بود

تک شاخ پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 22:04

چرا شرمنده میکنین آخه؟!...همش نظر لطفتونه...
یه مقدار حرف داشتم که بزنم ولی این دفعه رو ترجیح میدم چیزی نگم و فقط تشکر کنم...ممنون

sogand پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 21:54

اوه گاد هیوک چه جذبه ای داشت رو نمیکرداین ادنم خنگه بابا هیوک داره اینهمه نشونه میده تو هنوز نفهمیدی مرسی عسل مرسی بیبی

فلفلی پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 21:19

چرا؟چرا؟چرا؟چرا؟چرا؟چرا؟چرا؟چرا؟
کشتم خودمو با این فن فیک خوندنم -____________-

sheyda پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 21:03

لیتوک آدم خیلی.........چرا به ماهیم نمیگه هیوکی کیه تا از شر این بازیگری لعنتی خلاص بشه
دونگهه اگه یه ماهی خوشگل نبود تا الان فهمیده بود هیوکی همون اسطوره هست
مرسی عزیزم

zohre پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:48 http://http:/zohre.l.b.2017

سلام میترا اول یچیزی من نظرتورو اشتباهی فک کنم واسه ریموت ذاشتم اگه بخونه ضایع میشم
بعد چرا بقیه بااینمه رفتار هیوکو بقیه نمنیفهمن
ممنون دیگه میدونیکه من عاشقشم چیزی نمیگم

Mahsa پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:39

ولم کنین برم هیوک روبزنم....
من نمیتونم طاقت بیارم باخودش اینکاراروبکنه....
افرین کیودیگه سمت مینی نرو(فکرکنم کیومین شیپرابکشنم)
جونسو....:|
مرسی عزیزم

z پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 19:25

سلام ممنونم کلی ج گرفتم تو این پارت
مثه همیشه عالی بود
اگه الانم ادن نمی خواست چیزی از جذابیت هیوک بفهمه ببخشید ولی خیلی خنگ بود
هرچند تا اینجاشم زیادی خنگه

باران پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 19:15

سلامممم عزیزممم. مرسی.
واقعا هیوکی حیف شده....ادن رو مرتب سورپرایز میکنه بچه قلبش کشش داره..

ستاره پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 19:11

فحش به هیوک آزاده آیا؟!!!!!
نمیدونم چرا دلم خواست فحشش بدم.....

محدثه پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 19:06 http://weare-triples.mihanblog.com/post/34

هیوک جو بگیره برق نگیره..خیلی جدی شده بود

المیرا16 پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 18:54

امم یه چیزی بگم؟یکم داستان داره تکراری میشه
دونگهه تو این فیک یا خرهه یا خودشو زده به خریت
اخه از این همه برو بیا هیوک و اسطوره گفتنشون و هیمطور معذرت خواهی جونسو و لحن هیوک با یکی از زوجای پولدار نباید یک بویی ببره
مرسی عسل جون
میترای جون دمت گرم

المیرا16 پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 18:32

اووووووووووووووووووووووووووووووول شدممم
منننن
مرسی گلم ممنون
واوو
برم بخونم نظر را بگیوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد