EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

من با تو شبیه خودم نیستم ( ایونهه )




سلاااااااااااااااام

من اومدم با یه تک شاتی که کاره دوسته خوبمون  omega elf

غمگینه ولی قشنگه 

نظر هم حتما بذارین 

فکرکنم بیشتر تک شاتی هایی که دوستان بهم داده بودن رو گذاشتم اگه باز جا مونده بهم بگین !


من با تو شبیه خودم نیستم




نظرات 9 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 12:49

قشنگ بود

المیرا16 یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 20:38

من اینو تو تلگرام خوندمش
خیلی قشنگ بود
ممنون

Selma شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:17

ممنون گلم عالی بود
البته خیلی گریه کردم

نگین شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 12:58

واییییییی
چ بد

faezeh جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 18:57

سلام ممنون خسته نباشید

باران جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 13:11

سلامممم عزیزممم . مرسی.
آخه چرا اینقدر غمگینننن....
دلم گرفت که. ...

لیندا جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 11:49 http://2haddict.vcp.ir

اوخیییییی چه غمگینننننننننننننن
کوتاه اما تاثیر گذار
جملات اخر فیکم دوست داشتم
مرسیییییییییییییییییییییییییییی

dina جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 01:48

خوب بودودوست داشتم فقط کمی غمناک بود...اینکه فقط باخیال کسی زندگی کنی خیلی سخته...مرسی عزیزم

طاهره جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 01:34

مرسی از نویسنده.خوندمش دلم گرفت.واس همین دوس ندارم داستانای تلخ بخونم.ترجیح میدم حداقل توی داستانا شاد باشیم بخندیم.داستانای تلخ دل آدمو بدرد میاره. همینجوری روزانه در واقعیت به اندازه ی کافی زندگیای تلخ میبینیم .مردم کم مشکل ندارن پس لطفا لطفا لطفا حداقل داستاناتون تلخ نباشه
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد