EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اسطوره ر/ق/ص پارت 13




درووووود بر همگی
وقتتون بخیر

یه نکته بگم بعد برید داستان رو بخونید

خب ... در مورد فنکلاب کیومین .. سرور مشکل پیدا کرده 
و فقط با یخ شکن میشه وارد شد ... البت برا یه عده راحت باز میشه و برا یه عده دیگه نه( با یخ شکن باید وارد بشن)
همین که اوضاع درست بشه بهتون خبر میدم ... ممنون که همراهمون هستین

نظرات 23 + ارسال نظر
sss501 شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 22:02 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

mage az hyukish harfshenoyee kone
mer30

sara83 دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 18:13

از هیون بدم میاد
دم هیوک گرم خیلی باحاله
عالی بود مرسی

sogand یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 18:37

مرسی عسل تازه داره جالب میشه ولی من واقعا دلم واسه ادن میسوزهمرسی بیبی که زحمته آپ کردنشو میکشی

star پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 13:34

ممنون بابت پارت جدیدتون
خیلی زحمت کشیدین و خسته نباشید

zohre پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 01:18 http://zohre.l.b.2017

سلام هالومنی من
اخخخخخ
قلبم.من مردم.
من عاشقشم
ممنونم
دوست دارم
بای
بعدیو بزار.

زهرا س چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 16:59

خب حق داره که نخواد با این دیوونه هم بازی بشه

zaza چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 13:03

کثافط نامرررررررد آشغااااال!!
با هیونم...
هیوکی مهره مار داله چولی جونم!!
این فیکو دوس دارم..
مررررررسی

m&e&d چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 01:48

سلام و ممنون,وای من دیگه طاقت ندارم هیوک اینقدر اذیت بشه و تحقیر بشه از طرف ادن ,بچه ام چقدرم خونسرده معلوم چه بلایی سرش اومده که نسبت به همه چیز و همه کس بی تفاوته الا کیو,
کیوی عاشقم که دیگه منو کشته اصلا به گروه خونیش نمیخوره اینقدر عاجز و درمونده باشه در مقابل عشق وخیانت

فلفلی چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 01:01

wow!
ابهت هیوک اندر حلق همشون از پهنااااااااااااااااااااااا

aramis چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 00:50 http://shineeangels.mihanblog.com

وووی دونگهه راس راسی قراره جلوی چشای هیوک با این هیون ایکبیری.. بله؟؟؟
آقا این هیوک راس راسی جادوگره... والا
ممنون عزیزدل

*marziyeh* چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 00:41

من هنوزم از اطرافیان ادن خوشم نمیاد.
این چه وضعشه؟؟؟
همشون هی راه به راه بهش دستور میدن.
درسته که دونگهه همش داد میزنه و بددهنه ولی هیچ کدوم اینام باعث نمیشه که اطرافیانش کاری که خودشون دلشون میخواد رو نکنن.

میخوام همه شونو بزنممممممم
حتی خود ادن و هیوک رو.

sheyda چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 00:36

هیون لعنتی
دلم میخواد چهره ی هیچول رو وقتی میفهمه هیوک همون اسطوره رقص هست رو ببینم
این فیک واقعا فوق العاده هست
مرسی عزیزم

طاهره چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 00:33

مررررسی عزیزدلم.عالی مث همیشه
پس کی این ادن خنگ میفهمه هیوک اسطوره اس؟بیصبرانه منتظر این لحظه ام

نگین سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 22:55

پس کی ایونهه دالیممممم؟؟؟

Mahsa سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 22:36

خوادن حق داره....
یعنی چی اینکارا....
اه پسره ی فلان فلان شده یgfvhgdjchfskvd
اگه دستم بهش میرسیدزندش نمیذاشتم....
هیوک چرانمیگه چی شده....????
الان مسولین کجان که بیان پاسخگوباشن????

z سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 22:32

سلاام
من اثن کیف می کنم این فیکو میبینم عاپ شده
ببین چ حالی می کنم از خوندنش
ممنونممممممممم

!nunush سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 22:23

واااای خدایاااا دلم میخواد بزنم این هیون هیز رو از وسط نصف کنم
ادن چه حرف گوش کن شده
هان چه باهوش شده
ماشاالله همه پیشرفت کردن
مرسی عزیزم من همچنان عاشق این فیکم
دستت درد نکنه و خسته نباشی

sarah سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 21:54

اوووووف..
هیوک و عشقهههههههههه....
جذبش ته حلقم
گوگولی..
ادن ایز حرف گوش کن
خخخخخخخ
عالی بووووووووود

شیلای سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 21:07

قدذت هیوک که میگن اینه.....هاهاها...
ولی...خب چرا انقدر سرده این بچه...نه تنهاا هیوک بلمه هائه هم خیلی سرده. ..
آیششش اصلا خوش ندارم کسی جز هیوک ادن و لمس کنه..چینجاااااا...زودتر تمومشه این فیلم برداری ایشششش.......
بسی بسیار کنکاوره قسمت بعدم عالی بود عزیزم
فایتینگ

المیرا16 سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 21:02

من هنوز نخوندمش
ولی قبلش بذار به فحش به اون حروم///زاده ی کصافت که نشسته ف//لفل میکنه بدم
خیلی رو عصابمه
مسخره کرده یعنی..انقده شعور نداره.خر تا این حد مثله اون ندیده بود
ببخشید یکم عصبیم سر فلفلی وب کیومین لند
ممنون عسل جون دستت درد نکنه
برم بخوونم نظرو بیام بگم
میترایی
..
..
..
تو ام که یه قولی به من دادی بادت که نرفته؟؟هوم؟؟
تشکر

dina سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 19:05

عاشق این جذبه وقدرت هیوکم...عالی بود

باران سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 18:40

سلامممم عزیزممم . مرسی.
بیچاره هیوک شده چوب دو سر طلا...هر کاری میکنه ادن یه چیزی میگه..

فاطمه. سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 18:40

عالی بود ...مثل همه ی قسمت هاش ... وای تورو خدا اینو زود به زود آپ کن ...
Plz
Plz
Plz
Plz
Plz
Plz
این خیلی باحاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد