EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

In The Name Of Love -part 22 END



درود برهمگی
وقتتون بخیر

پارت اخر هست

قسمـــpartــت بیست و دو - پایان


نظرات 14 + ارسال نظر
setare جمعه 2 مهر 1395 ساعت 04:56

سلام گلم .. خسته نباشید من الان فیکتون دان کردن هنوز نخوندم ... میخواستم اول تشکر کنم از اینکه زحمت می کشید با داشتن مشغله های زیاد بازم برامون فیک های ایونهه ای قشنگ که توشون محبت و عشق بین شون وجود داره رو بهمون بانوشتن های قشنگتون که به رشته تحریر می آرید و به ما ارایه می دید... مرسی و ممنون ... دستتون درد نکنه .. امیدوارم با تشکرم ازشما مقداری اندکی از خستگیتون رو کم کرده باشم ... بازم ممنون و سپاسگذارم ... موفق . پایدار وسلامت باشید .... مرسی

sara83 جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 09:53

تموم شد
به همین زودی
مرسی عزیزم عالی بود خسته نباشی

اره عزیزم تموم شد... خب دیگه اگه طولش میدادم نمیشد که... ممنون گلم خوشالم دوسش داشتی

تک شاخ پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 22:48

کیم تانی رفیق نیمه راه شد!
مرسی که این فیکو نوشتی
ولی کلا قبول دارین که این دوتا وروجک خیلی هول بودن؟!
همه چی یهویی و هول هولکی شد...البته اولاش اینجوری نبودا...
دستت طلا کیم تانی...

سوری اجییم
خارش
اره
ممنون

zohre پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 19:44 http://zohre.l.b.2017

ممنونم خسته نباشی

لیلا پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 02:43

هیییی...پارت آخر!‏
واقعا جاش خالی میشه!‏
خیلی ممنون بابت آپ این فیک!

خواهش گلم

Mahsa چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 18:36

بالاخره پارت اخراین فیک....
مرسی عزیزم عالی بود
حن فقط میخوام برم جفت پاتوصورتشون....ن ازاون کاراشون ن به این لاوترکوندنشون.....
مرسی

خواهش گلم خخخخ

fatemechoi چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 17:15

سلام عزیزم
اخیییییی این فیک قشنگ هم تموم شد
من کلی از دست دونگهه این فیک وسوتیاش وخرابکاریاش خندیدم
خوب بالاخره هیوک هم عاشق شد ومعنیه عشق رو فهمید
عجب دونگهه مقاومی افرین بهش
ممنون خانومی این فیک واقعا زیبا بود من از خوندنش واقعا لذت بردم

سلام عشقم
اره
خخخ من خودم چقد خندیدم...
اره دیگه
خواهش عزیزم خوبه ک دوسش داشتی

z چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 16:25

سلام من میدوستیدم این فیک رو هرچندی جای دیگه خونده بودمش فکر کنم تو وب زهرا درسته؟
ی سوال چرا هائه کام نشد
هیوک تنهاییی!!!!
قشنگ بود
ممنون از زحماتت

سلام... اره وب زهرا مرسی عزیزم

dina چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 16:07

عالی بودمرسی وخسته نباشی

ممنون

زهرا چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 16:01

سلام عالی بود مرسی خداروشکر این دوتا هم به هم رسیدند

سلام ممنون..خخخخ اره

زهرا چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 16:01

سلام عالی بود مرسی آخ من به فدای این دوتا

خواهش..

Hadis چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 15:35

واقعا تموم شد ممنون زحمت کشیدی

اره فدات

*marziyeh* چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 15:26

سلااااااااااام شقایققققققققق
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
پارت اخرو گذاشتی منم اومدم خوندمشششششش.

مرسیییییییییی که این دوتا لجباز رو به سر و سامون رسوندی.

خیلییییییییییی تشکررررررررررر عزیز دلم.
منتظر فیکای بعدت هستممممم

سلام عشقققققم
اره خداروشکر خخخخخ اوکی حتما

طاهره چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 14:37

اومو تموم شد واقعا.خیلی دوسش داشتم.هق هق هق
هر روز در میون متتظر این فیک بودم حالا با جای خالیش چیکا کنم.هق هق
ولی چینگوی خوشگل و قشنگم خیلی خیلی زحمت کشیدی و بسیار ممنون به خاطر این فیک قشنگت.دستت طلا و دمت هم گررررررررم
منتظر کارای قشنگ بعدیت هستمممممم.بوووووووس گنده گنده و آبدار.خخخخخ

گریه نتن قربانت خواهریییی حتما بوووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد