EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

REMOTE 23





سلااااااااااااام

خب من اومدم با قسمت جدید !!!!!!

از این قسمت درباره هیوکجه س تا وقتی که من بگم

کلی بهم انرژی بدین که قسمته بعدو زود بذارم 


REMOTE 23



نظرات 20 + ارسال نظر
yasaman سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 20:29

ممنونم

sara83 جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 10:04

عالی بود مرسی

paniz سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 20:14

ممنوننننن

sogand یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 21:07

اوه پگی اینجوری تمامه سوالامون جواب میشه مرسی گلم

GD یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 19:43

اتیش ؟؟؟ چجوری اینکارو کرده ؟؟ طلسم شده ؟؟
ای خدا هیوک چیه ؟؟؟؟؟
فکر کنم داستان از دید هیوک هیجان انگیز تر باشه
خیلییی خوبه ممنون گلم

زهرا س یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 17:00

این طوری بهتره! یه چیزایی داره دستم میاد!
ممنون

Mahsa یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 13:03

مرسی عزیزم عالی بود.....
من بمیرم براهیوک....عشقم....

Motahareh یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 12:22

پوستر جدیدو عشق است! و همچنان در خماری ایم:|

razy یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 09:47

امیرا 10 جان حرص نخور که اینو بگم همه با هم گریه میکنیم
اینترنت افغانستان از ما سرعتش بیشتره دیگه خودتون میتونین تا اخرشو بخونین
کره بخوره تو سرشون ... افغانستان .... اخه کی فکرشو میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

razy یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 09:45

اااااااا... من فکر نمیکردم داستان از اینجا شروع شه چه باحال شد
یعنی الان کله قضیه مبهم قبل از وروده هیوک معلوم میشه
بیچاره هیوکیییییییییی 10 سال !!!! مینهو ....
ما هنوز تو خماری موندیم که هیوکی چیه
ممنون چینگووووووو

z یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 09:15

سلام ممنونم قشنگ بود اما کم
هیوک چون پدر و مادرش و خونوادش آدمن .فکر کنم آدمه اما ی آدم برتر با قدرتای خارق العاده
میسی
میشه زودتر پارت بعد و که امیدوار ی عالمه زیااااااااااد باشه بذاری

zaza یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 08:48

جونِ من, هیوک چیه؟؟! اون حتی خودشم نمیدونه چیه؟؟! چقدر تلخ!!!
دلم برا هیوک کباب شد.... خودمونیما بابابزرگه ام سخت تمرین میداداا!!
این که داستان از زبون هیوکجه اس جالبه!!
فقط!!! این پارت کم نبود؟؟! یا من حس کردم کمه؟؟!
عاااااالی بود
مررررررسی

Sheyda یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 02:03

هیوکی بیچاره
کم نبود آیا؟
مرسی عزیزم

dina یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 01:54

یه چیزی بگم؟؟؟؟...خب توی پارت قبل خیلی هیجان انگیزتموم شدوالان انتظارادامه ی خیلی جالبی داشتم امابرعکس انتظارم بودوواقعاخیلی سورپرایزشدم وقتی دیدم یه دفعه زندگیه هیوک اززبون هیوک داره تعریف میشه...خب خب خب عزیزم من خیلی خوب میدونم درادامه پارتهای خیلی جالبی ازاین داستان درپیشه پس به امیدپارتهای بعدی...جدی میگم هاخیلی بااین پارت سورپرایزشدم کارت عالی بود...

طاهره یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 01:08

آخی هیوکی طفلکی گوناه داره.
مینهو خیلی خیلی خیلی پسره بدی شده اینجا.حالا دیگه به هیوک و دونگهه صدمه میزنه.
آررره هیوک خوب به خاط بسپارش آخه این اسم عشقته.
مرررسی عزیزم عالی بود زووودی ادامه شو بزار

المیرا10 یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 00:57

پر پر شدم برا هیوکیممم طفلک ده سال!!!
10 اذگار اون بدبخت تو زندانه
حالا من سه روز تو خونه موندم احساس میکنم یکی پاشو گذاشته رو خرخرم داره فشار میده میگه بمیر والا
سخته خداوکیلی حالا اگه اینترنت تو زندان باشه که بحث کلا عوض میشه
بخدا اگه نت خوب تو زندان حتی اگه باشه من حاظرم برم.
در کل خواستم بگم اینترنتتت ایران خررررر است
میدونستی پرسرعت ترین اینترنتو کره ایا دارن؟؟بیشرفا همه چیر دارن..کرم خوب دارن..پوست خوب دارن
نت خوب دارن تازشم تمام کلیپلاشونم میتونن از تلویزیونشون ببینن
یعنی از اینا خوش شناس تر من ندیدم
حالا ما چی داریم؟؟
وللش

مرسی
منتظر قسمت بعدیم..این پارت که اصلا نچسبید خیییلی کم بود
تا اومدم بخونم تموم شد

hasti یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 00:30

مررررسی اووووووووووونی
ولی کم نبود یکم؟؟؟؟؟ نظرت اووونی؟؟؟
کووومائوووو زوودی بزارش

!nunush شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 23:37

اخ جوووون سری جدید
این پدربزرگ علاوه بر هیوک مارو هم گذاشت تو خماری.خب بگو این طفلک چیه دیگه ای بابا....
مرسی عزیزم دستت درد نکنه

تارا شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 23:17

wow
بیچاره هیوک چقدر سختی کشیده

نگین شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 23:14

در خماری هسیم فلن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد