EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 48



خیلی ممنون از همه بابت صبرو شکیبایتون و دعاهای خوبتون .

واقعا از مامان میترا و نیلوفری ممنونم که کنارم بودین تو این لحظات و بقیه که به دعاهای خوبشون به ما امید دادن.

ببخشید بابت تاخیر ...

بازم ممنونم و همتون  رو میبوسم 


پارت 48

نظرات 17 + ارسال نظر
Sarah_elfish جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 14:11

سلام باران جون...
من خواننده جدیدم...^^
واااااای....این فیک خیلی خوبهههههههه...
داستان جالبی داره...خیلی کنجکاوانه اس...
کیوهیون بیچاره...
واای...هاعه خیلی ملوسههههههه اینجا....
ترجمه عالیه...مممنووووووونممممم...

خوش اومدی عزیز دلم
عاشقش میشی
فدات

*مهتا* چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 16:00

سلاممممم من یادم نی اینجا کامنت گذاریدم یا نگذاریدم
به هر حال ممنون گلم خسته نباشی

مهتا . ای لاو یو سو ماچ

الینا چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 01:10

تنکسسسسس

تنکس یوووو

aramis چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 00:34 http://shineeangels.mihanblog.com

این دونگهه دیگه هیج راهی باقی نذاشته. . فقط باید درسته قورتش داد.. والا
حالا که فکر میکنم میبینم چققققدر این نقش با دونگهه مچه.. چقددددر بهش میاد.....
ممنون عزیزدل

والاااااااااا
مظلوم . نفس . زندگی
اصلا همون بیا بخوریمش

sara nik چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 00:18

این فیک خیلی قشنگه مرسی

فدای تو عزیزم

paniz سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 20:12

ممنوننننن

خواهش میکنم هزیزم

*marziyeh* سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 13:25

سلاااااااااااااااااااااام
ببین کی اینجاست؟!
باران خانومی.
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبرا؟؟؟
همه چی اوکی؟؟؟
همه چیز ایشالا برات خوب پیش بره.
بووووووووووووووووووس

من سر این فکی در اخر جان میدهمممممم.
چقدر خوبههههههههههههههه
اوخیییییییییی
هیوک میوه و تخم مرغ هم میبره توی حموم که دونگهه ببینه.
گوگولیییییییییییی.

خیلی تشکر باران جونم.
به خودت سخت نگیر خب.

قربانت
فدات
ستاره بچینی
بوس بوس

عشخخخخخم
تو خوبی
خدا رو شکر هر چی بود بخیر گذشت .
جان نده زنده بمون زجر کش بشی خخخخخ
هیوک گوگولی
قورررربانت

مهشید سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 13:09

سلااااااااااام
باران جونی چطوری؟
خوبی ؟
چی شده بودی؟
من بیخبر بودم : (
الان خوبی؟
همه چی امن و امانه ؟
یهویی خیلی ناراحت شدم
امیدوارم مشکل جدی نباشه
هرچی ک هست بازم بخند خب؟
همیشه مشکللت هست
برا هرزمان و مقطعی مشکلات خاص خودش پیش .میاد
فقط نذار روت تاثیر بذارن
هرجور ک هست میگذره
امیدوارم تو درسا موفق باشی
حالا بیا ببببخخخلللللل


اقا اونجا ک دونی با آب بیشتراز همه چی
شگفت زده بود بیشتر دوس داشتم
هیوکی ام ک عشقه اینجا
الهی کیو خیلی گناه داره



…………………………

ماهی خودم ماهی یه دونه خودم
اره الان همه چی بهتره
ماهیه دیگه با اب بیشتر حال میکنه

bluemoon سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 12:18

الهی دلم برا کیوو کبابه....هی یه اتفاقی بیفته اینا از این حال دربیان

باید صبر کرد و دید

sheyda دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 23:16

کیو بیچاره چه عذابی داره میکشهمینی چجوری این همه مدت دوری رو تونسته طاقت بیاره
مرسی عزیزم

مینی . ستم کشه بچم

زهرا س دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 23:00

بیچاره تا یه صدایی میشنوه فورا چشماشو میبنده ممنون بابت ترجمه رووونتون

اره میترسه اسیب بزنه به کسی

sogand دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 21:03

سلام بارانم خوشحالم برگشتیاخی دلم برای کیومین میسوزه جفتشون دارن زجر میکشنهائه ادامه بده تو میتونیمرسی

خعلییییی
هاعه فایتینگ

tarane دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 18:46

سلام گلم خوشحالم که برگشتی.
الهه دونی چه قدر سختی کشیده و این شرایط و مشکلات رو تحمل کرده . واقعا ضربه های بدی خورده.
دنیایی که توی تاریکی داشت چقدر متفاوت بوده. الان که داره کم کم یه چیزایی رو میبینه مثل بچه هاییه که تازه دارن چیزای جدید در مورد دنیای اطرافشون یاد میگیرن.کمکای هیوکی و کیو و هیچول براش خیلی امیدوار کننده بوده.
کیو و سونگمین چقدر زجر میکشن. امیدوارم راه حلی پیدا بشه .
ممنون عزیزم . دستت درد نکنه . عالیییی مثل همیشه.

مرسی عزیزم
دونی خیلی ستم کشیده
امیدوارم هپی اند باشه خخخخخ

z دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 18:19

سلام عزیزم .امیدوارم کلی خوب باشی همیشه و ممنون
خیلی قشنگه
وقتی خودمو میذارم جای دونی دلم میگیره .... چقده سخت این شرایط
و بیچاره تر کیو ک دوباره داره تبدیل میشه
بازم میسی

فدات مرسی عزیز دلم
کیو داره گرگ میشه

m&e&d دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 18:03 http://http:

اقا این کیو کلا خونه زندگی و مینی رو ول کرده اسباب کشی کرده خونه هیوک البته اومدنشم بد نشدا,حس علاقه رو در هیوک بیدار کرد و باعث هرچند کم و اندک ولی شجاعت دونی روهم بهش منتقل کنه دمش گرم ولی مینی رو تنها گذاشته طفلک مینی

میخواد مینی یکم استراحت کنه
کیو باید قوی بمونه تا بتونه در مقابل هیولای درونش از مینی مواظبت کنه

طاهره دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 17:24

سلام عزیزم
آخی دلم واس کیو میسوزه واقعا خیلی گناه داره.
اصلا این فیک خیلی باحاله نمودونم چرا ولی آدم یه حس آشنایی و دوستانه با این داستان برقرار میکنه یه جورایی احساس راحت بودن شاید به خاطر رفتار اعضاس که اینقد با مهربونی و صمیمیت مواظب هم هستن.
اومو من منتظر روابط ایونهه ای بودم پس کی شروع میشه؟؟
مررررسی عزیزدلم عالی بود عالی

خعلی کیو گناه داره
ایونهه؟؟؟جاست ویتینگ

المیرا10 دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 17:24

تاخیر چیه گلم پیش میاد دیگه
مهم اینه که اومدی
ممنون
من برم بخونم
مرسی

الیییییی عاشقتم عشقم
بررررررو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد