EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

مرا ببین پارت 2



دروووووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر

خب تولدم کللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی هپی ( خل شدم رفت )
از همه بچه هااااااااااااااااا ممنونم ...خیلی محبت کردن بهم 
کلی دوستتون دارم

خب رمز داره .. رمز قبلیش هم هس


بدرووووووووووووووووووود 

نظرات 45 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 20:56 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

mojaddad salam
ba ejazat ta jayeek khunde budamo cm mikham emruz bezaram poshte sare ham ta jayee k yadam bashe ..pas dge hey slm nadam fert o fert

hae dadashim chera hamchin mikone

mer30

ba inke vaghtesh gozashte vali vase doa kardan k dir nist:
tavaloodet mobarak
enshalllaaaaa 120 sale beshi dar kamale salamati zire saye khunevade azizet.

واااای من دارم عصبی میشم این ماهی چشه چرااا اینجوری میکنه.....هیوک چرااا حرف نمیزنه چرااا نمیپرسه.........آیش دوست دارم جفتشون و زندانی کنم تو یه اتاق کلیدشم قورت بدم....آیششش چینجااااااااا...
من برم قسمت بعدو بخونم.....آیییییشششش ایونهه
.مرسی

ChoiHoney دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 18:38

ینی فقط به خاطر پول داره این کارو میکنه؟!

با سونگمین؟؟؟

hasti دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 22:26

خیلیییییییییییییی گریه داااره
ععررررررررررررررر
چرااا اخه؟؟؟ هائه و این چیزا؟؟ این کارا؟؟ این حرفا؟؟
هیووکی

Selma شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 16:36

واااااااای گریم گرف،دونگهه بد

سانگهوا شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 04:51

من هنوز باور نمیکنم دونگهه اینقدر بد شده باشه مگه داریم مگه میشه
ممنون عزیزم

اوهوم
خواهش عزیزم

*مهتا* جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 12:00

سلامممممم گلی
هی وای من این از اون فیکاس که آدمو دچار دوگانگی شخصیتی موکونه خوووووو از یه طرف دهن کسایی رو که به دون دون فحش بدنو دوس داری سرویس کنی از طرف دیگه خودتم دوس داری سربه تن دون دون نباشه ،حالا به من بگو آیا میشه ایطوری بشه
ممنون گلی خسته نباشی
دست عشقم کاپلمم درد نکنه

درووود کاپل جونم
دقیقا همونجور میشی
نمیشه ...
خواهش عزیزم
فدایی داری کاپلی

sara83 جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 10:11

عالی بود مرسی

asi جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 05:45

عالی بود..

اسطوره ر ق ص=مرا ببین=عسل پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 18:36

درود دوستان ع ز ی ز
نظراتتون خوندم و از خوندن واژه به واژه اش ل ذ ت بردم و کلییییییییییییییییییی انرژی گرفتم
از نظراتتون، حدسیاتتون، راهنماییاتون، گفتن چیزایی که من اصلا بهشون فکر نکرده بودم و وقتی میخوندمشون میدیم چقدر خوبه که پیشنهادا و نظراتتون باهام شریک میشین تا بهتر بشم کلییییییییییییی شاد شدم
نظراتتون که چرا دونگهه اینکار میکنه یا دوست ع ز ی ز ی که گفتن خب مین پسرعموی دونگهس و هیوک زیادی ح س ا س شده
یا اینکه هیوک دچار سو تفاهم شده یا اینکه این ا ح س ا س ا ت ش درسته یا نه
یا چرا دونگهه شبا بیرونه
یا اینکه خب روند تولد هنری شاید مناسب نبود
یا همه اینا
واقعا از همگی سپاسگذارم
و اینکه خب یه چیزی که باید بگم(البته اگه داستان لو ندم!) اینه که هیوک بیشتر از آنچه که فکرش میکنین ع ا ش ق ه و اینکه خب به نظرم ا ح س ا س ت و ن توی هرقسمت نسبت به هیوک مثل همین قسمت خواهد بود(من میگم درد این داستان زیاده!)
دوستی که رمز این قسمت خواسته بودن، رمز همون رمز قسمتِ اوله، میترا بانو نوشته بودن

fishbumnim پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 17:49

دونگهه خیلی نامرده
حالم خیلی گرفته اس
تولدتم مبارک

lady_devil پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 16:24 http://superjuniorkm13@mihanblog.com

چرااااااااااااااااا هیوکی گناه داره
دونگهه ایز خر
ایشالا خوب میشه
نه حق نداشت بره
اونی جون خیلی خوب بود

Selma پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 15:11

واس من رمز

*marziyeh* پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 14:07

سلاااااااااااااام میترا جونی و عسل جونی.
میترا گلییی تولدت خیلیییی مبارککککککک.
ایشالا پر خوبی باشه برات.

خب من کامنت های تک شاخ رو خوندم. میخوام یه چیززی در جوابش بگم.
اینکه حسش به هیوک رو درک میکنم.
اماااااااا به نظرم همونقدر که فیک هست که هیوک هر اتفاقی از طرف دونگهه رو قبول میکنه و بازم عاشقشه.
همونقدرم فیک برعکس هست که دونگهه همه اذیتای هیوک رو تحمل میکنه.
خب این اصن بد نیست. چون تفاوت هاست که فیک های خوب و جدید تحویلمون میده و باعث میشه رو تکرار نباشیم.
فقط طرفدارای هرکدوم اونایی رو بیشتر یادشون می مونه که طرفشون خیلی فداکاری کرده و اینا.
الفیش ها فیک های سختی کشیده دونگهه در مقابل هیوک رو یادشون می مونه.
جول ها برعکس.
اصن عجیب نیست.

اما راجع به این فیک من کلا از سوتفاهم متنفرم و اینجا سوتفاهمش دیگه خیلی غیر عادی و بزرگ شده.

من یه حسی دارم
فکر میکنم سوتفاهم از 6ماه پیش که هیوک رفته بوده سفر شروع شده.
اون موقع دونگهه در مورد هیوک دچار یه تردید هایی میشه و چیزایی رو اشتباه متوجه میشه.
که این رفتارشو در پی داره.

نمیدونم شایدم اشتباه کنم.

خیلییییییییییییییییی مرسییییییییییییییی

ستاره پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 14:05

نه حال هیوک اصلا خوب نیست...
دونگهه تازه به بهونهی بیماری هیوک ولش میکنه میره و هیوک دق میکنه....
چرا نباید مینی لمسش کنه...یا معشوقشه یا واقعا پسر عموشه....

!nunush پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 13:29

راستش تاحالا فیکی نخوندم که هیوکجه اینجوری عاشق و بدبخت باشه. مظلوم بوده ولی اینقدر توسری خور نه! دلیل رفتار های دونگهه نامعلومه اما حرفم رو پس میگیرم احساس میکنم که دونی داره خیانت میکنه و به خاطر همین دیگه اصلا به هیوک توجهی نمیکنه. شاید هم برای رفتار هاش دلیل داره اما من کلا از این فیکایی که به خاطر یه دلیلی گند میزنن به رابطه رو دوست ندارم ترجیح میدم صادقانه دلیل رو به هم بگن. به نظرم دونگهه اگر بفهمه که هیوک حالش بده عکس العملی نشون نمیده و براش مهم نیست!
ترجیح میدم با این وضعیت هیوک هرچه زود تر بره سر زندگیه خودش و بیخیال دونگهه شه اما با این چیزایی که خوندم فکر کنم محال باشه که بره.
واااای چقدر حرف زدم!!! ببخشید عسل جونم اینا فقط نظر من بود امیدوارم ناراحت نشده باشی. دستت درد نکنه و خسته نباشی

fatemechoi پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 12:44

راستی تولد مبارک میترای عزیزم دعا میکنم همیشه شاد وموفق باشی

fatemechoi پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 12:41

سلام عزیزم
والا نمیدونم چی بگم نمیشه راجع به دونگهه وکاراش قضاوت کرد ولی دونگهه حداقل نباید با هیوک اینطوری صحبت میکرد
این عشق زیاد هیوک کار دستش میده
من فکر میکردم تیکی بعدا همسر شیوون میشهاخیییییی این دوتا هم برای اینکه کنار هم بمونن چقدر سختی کشیدن
خوب شد لیتوک وهنری اومدن سراغ هیوک
ممنون عزیزم این پارتشم عالی بود عسل جونم
یه دنیا ممنون میترای گلم

yasaman پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 12:13 http://yoyo.com

امید وارم هیوک ضربه نخور عاشق بودن بیش از حد براش بد ولی مگه دست خودشه؟

dina پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 11:45

دونگهه یه دیوونه است چطورتونست حتی بااینکه میدونست وازچهره ی هیوک معلوم بودکه حالش خوب نیست اونوتنهاش بزاره،فکرکنم دونگهه به هیوک خیانت میکنه واین وحشتناکه...

sogand پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 11:26

سلام عسلی سلام میت بیبی خوبید؟وای وقتی داشتم نظر تک شاخ جون رو میخوندم فکرم خیلی وشغول شد داشتم فکر میکردم همونطور که گفت اگه فراموش کنی و یه زندگی بسازی خوبه یا بری انتقام بگیری ولی دیدم فراموش کردن بهتره چون انتقام باعث میشه روح و قلبت سیاه بشه دیگه اونی نباشی که بودی ولی فراموش کردن فقط قلبتو داغون میکنه که اگه ادم درستی رو پیدا کنی میتونه به مرور زمان مرهم دردات باشه درسته هیچ وقت فراموش نمیکنی ولی حداقل میتونی دوباره زندگی خوبی رو شروع کنی امیدوارم دونی دلایل خوبی برای کاراش داشته باشه ولی منم دوست ندارم هیوک غرورشو بشکنه مرسی

باران پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 10:20

سلاممممم عزیزممم.مرسی.
با این که دیره...ولی تولدتتتت مبارککک.
رفتار دونی خیلی بده. اگه از هیوک خسته شده یا هر دلیل دیگه ای...فقط کافیه رک و راست بگه نمیخوامت و از زندگیش بره بیرون .اینجوری با احساسات هیوک بازی کردن خیلی بی رحمیه..

مالبورو پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 09:39

شیوون بایه زن همخوابگى کرده ک بچه دارشن,چه مسخزه مگه عهد دارسیه?همجن.سگراهابخوان بچه دارشن یااصن دگرجنسگراها اگه مشکلى داشته باشن ازطریق لقاح مصنوعى بچه دارمیشن,رحم اجاره اى,تزریق اسپ.رم ب تخم.دان,مگه دوره نئاندرتالاس?
اگه این تیکشوندیدبگیریم واقعن داستتان خوبیه مرسى.

محدثه پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 07:52 http://weare-triples.mihanblog.com/post/34

نمیشه گفت دونگههداره خیانت میکنه..نمیشه یطرفه قضاوت کرد..شاید دلیل سرد شدنش اتفاقاتیباشه که هیوکجه ندونه...
ولی خب...انگار هیوک خیلی زیادتر از دونگهه عاشقشه..واین براش ممکنه گرون تمومشه

Estel پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 06:42

سلام
مرسی بابت این قسمت فیک
من میگم دونگهه همچنان دارهدخیانت میکنه اونم برای موقعیت شغلی بهتر به نظرم مریض هم نیست اصلا و اگر هم بفهمه هیوک حالش بد شده هیچ کار خاصی نمیکنه چون اگه خیلی واسش مهم بود اصلا کاری نمیکرد که حالش بد شه و اینکه دنبال مین رفت شاید اگه تو موقعیت دیگه ای بود درست بود کارش اما توی این موقعیت صد در صد نه

m&e&d پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 02:44 http://http:

بله هیوک اصلا حالش خوب نیست,دوس ندارم دراینحد که ضعف نشون بده هرچند که خیلی عاشق باشه.
درضمن حال دونگهه هم خوب نیست چرا شو نمیدونم ولی از بی مهریای که درحق هیوک میکنه میگم حالش خوب نیست کلا
این هیوک هم مثل من در مواقعی که باید حرف بزنه چرا لال مونی میگره و باعث میشه طرف پررو تربشه و تخریب شخصیت بکنه

الینا پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 02:39

ممنووون عزیزم

لیلا پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 01:30

تولدتون مبارک!‏
وفیک!چه قسمتی بود!دلم ازغصه اینهیوک پوکیدکه!
بنظرنمیاد حال اینهیوک خوب باشه!معلوم نیس حال دونگهه هم بهتر باشه!شایددونگهه مریضه ومیخاد اینجوری وابستگی اینهیوک بخودش کم کنه!شایدهم خانوادش اونو با اینهیوک تهدید کردن!
فک نکنم واسه اینهیوک بیاد بیمارستان!
قراره کسی توی فیک بمیره؟!!باید حدس بزنیم کدومشون زودتر میمیره؟!!
ممنون

sara nik پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 01:06

بیچاره هیوک چقد گناه داره خیلی دلم براش میسوزه ولی باید داستانو از زبان هائه ام بشنویم ولی هرچقدم بی تقصیر باشه هیوک خیلی گناه دارههه

المیرا10 پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 00:28

سلام میراییی جونم تولدتتتت مبارک و برای کادوو اممم
بگو چی میخوای ابجی جوووونم
تکشات از چه زوجی میخوای؟؟
ایشالااا 130 ساله شی
موفق باشی همیشه و بدون ما پیشتیم
خوب در مورد این فیک
منم راسیتش تو تمام کی پاپ عاشق یه نفرم
به نظره منم هیوک کیوت ترینه شخصیت شادی داره و هیچوقت بروز نمیده ناراحته سعی میکنه با کاراش بقیقه رو هم بخندونه ..
تو این فیک من نمتونم دونگهه رو درک کنم دونگهه هبچچچ حقی نداره که با هیوک اینکارو کنه برای این نمیگم که جولم به خاطر این میگم چون هیوک عشقشه و بارها گفته پس برای هیوک باید اولویت در نظر بگیره
اخه هیوک کاری نکرد که عذرخواهی کنه
ثانیاا چه دلیلی برای دیراومدن داره و شیش ماه نتونسته کنار هیوک بمونه..بایذ توضیح بذه حتی اگه خی///انت نمیکنه ودلیل داره باید توضیح بده چون با این کارش قفط هیوک رو نابودمیکنه
مرسی

Sheyda پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 00:24

ماهیم چرا اینطوری شده
چقدر دلم بحال هیوکی میسوزه
یعنی ممکنه خانواده ماهیم،ماهیم رو با جون هیوکی تهدید کرده باشن
مرسی عزیزم

faezeh چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 23:44

سلام خوبی.... تولدت مبارک میترا جون با تاخیر البته ...ایشالله به هرچی میخوای برسی ....دونگهه رو اعصابمه رسما اگه دستم بهش میرسید خفش میکردم .....هیوک چرا ترکش نمیکنه اخه خیلی داره اذیت میشه ....مرسی عزیزم ..خسته نباشی خدافز فعلا

JR Niloo چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 23:10

سلام میترا بانو
زادروزتون مبارک
ممنون که هستین


با توجه به شناختی که از عسل جون دارم احتمالش زیاده دون دون خیانت بکنه
هیوکی گناه داره
ولی خداییش فیش بش نمیاد!
نمیدونم
حالا باید ببینیم چی میشه

مرسی میترا جان
مرسی دوس جون

طاهره چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 22:50

واقعا هنگ کردم.این چه جهنمیه دونگهه واسه هیوک ساخته؟؟گفتی قضاوت نکنیم هیچکسی رو تا همه چی معلوم شه. پس میخوام به حرف نویسنده گوش کنم و هیچ قضاوتی هرچند که اعصابمو به گند بکشه بازم نکنم.
دلم واس هیوکیم کبابه
مرررسی عزیزدلم.واقعا دوستدارم این فیک خیلی خیلی سریع به نتیجه برسه و یه سوال این فیک چند قسمته؟؟؟

tarane چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 22:25

سلام عزیزم . تولدت مبارک .امیدوارم به همه ارزوهات برسی.
واقعا رفتار دونگهه خیلی عجیبه . اگه میخواد بره با کس دیگه ای باشه چرا مستقیم به هیوک نمیگه تا جدا بشن چرا اینطوری رفتار میکنه و هیوک رو ازار میده؟ شاید اتفاقی افتاده که دونگهه میخواد هیوک ازش متنفر بشه و فاصله بگیره . واقعا همه چی مبهمه. باید چند قسمت بگذره تا ببینیم چی میشه.
مسلما حال هیوک خوب نیست . با این چیزایی که از دونگهه دیده نمی تونه خوب باشه . هر چند میترسه که واقعیت تلخ باشه یا دونگهه ترکش کنه اما به نظرم اگه رک و راست از دونگهه دلیل کاراش رو بپرسه خیلی بهتره . حداقل از این دودلی و شک خیلی بهتره .
واقعا نمیشه دلیل کار دونگهه رو درک کرد . شاید برای به دست اوردن موقعیت اجتماعی و شغلی بالاتر این کار رو کرده ؟
به نظرم با رفتارایی که دونی داشته حتی بفهمه هم حال هیوک بد شد به دیدنش نمیره یا اگه هم بره باز کاری میکنه که هیوک ناراحت میشه.
واقعا توی اون شرایط هیوک در اولویت بود نه سونگمینی که بعدا هم میتونست ببیندش و معذرت بخواد . هر چند که هیوک کاری نکرده بود که نیاز به عذر خواهی باشه.
البته اگه دونی به خاطر مشکلی داره سعی میکنه از هیوک دوری کنه شاید اینا همش نقشه باشه در اون صورت دنبال مین رفت تا هیوک رو بیشتر از خودش زده کنه
واقعا رفتارای دونگهه عجیبه . نمی دونم چرا این کارا رو میکنه اما واقعا داره در حق هیوک ظلم میکنه
خیییییییلی ممنون گلم

اسطوره ر ق ص=مرا ببین=عسل چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 22:12

aramis جان

اسطوره ر ق ص=مرا ببین=عسل چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 22:11

تک شاخ جون کنجکاو شدم
باید اونو پس حتما بخونم

اسطوره ر ق ص=مرا ببین=عسل چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 22:10

تک شاخ ع ز ی ز م
بپر بیا ب غ ل م
ع ز ی ز
میترا بانو میدونه که الان یکمی سرم خیلی(!) شلوغه!
پروپزال نویسی و پایان نامه ای که هنوز موضوع نداره و 3تا داستان دارم مینویسم
اما میدونی چیه خودمم خیلی وقته که یه همچین شخصیتی توی ذهنم هست و میخوام بنویسم(اینکه به هر قیمتی ع ا ش ق نباشه)
سرم خلوت شد حتما باهم یه جلسه گفتمان میزاریم بنویسم (خودمان را تحویل میگیریم)
توی تک قسمتیام هیوک تقریبا همین شخصیت داره اما خب راجب اون تیکش که نوشته بودی "دل نشکنه ولی آزار هم نبینه!" خیلی توشون شاید رعایت نشده باشه!
اما یکی باید بنویسم
حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تک شاخ چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 22:03

آدم کلافه میشه و پیر پدرش درمیاد تا یه کامنت بزاره!
میخواستم بگم این فیک منو یاد جودس(یهودا) ساره میندازه! منتها تو اون فیک هیوک دقیقا همون کاری رو کرد که من میخواستم! کشتش!!! دونگهه رو کشت!!!!!! بهمین راحتی!!!!!!...ولی تو این مثل اینکه قراره تهش خودش بمیره!

aramis چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 21:48 http://shineeangels.mihanblog.com

جیگرم واسه هیوکی کباب شد خو....
چرا دونگهه اینجوری میکنه باهاش؟؟
یعنی اگر بفهمه حال هیوک بده ممکن نگران بشه؟ خیلی مطمئن نیستم....
اقا مین قراره ادم بده ی این فیک باشه؟؟
دوسش دارم این فیکو خیلی... ممنون عزیزدلم

تک شاخ چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 21:47

سلام
قبل هر چیز تولد میترا رو تبریک میگم...ایشالا که 1000 سال دیگه هم عمر کنن...بعدشم عذرخواهی کنم بابت پرچونگی و پرحرفیم!...شرمنده
عسل عزیز!
کسایی که منو میشناسن میدونن تو دنیای آبی یا شاید بهتره بگم تو کل کی پاپ فقط از یه نفر خوشم میاد؛ اونم کسی نیست جز "لی هیوکجه" کیوت ترین آدمی که به همه عمرم دیدم!!!...نه که عاشق باشم یا بی اندازه دوسش داشته باشم،نع!.. چون وقتی خودمو با جولا مقایسه میکنم،میبینم حتی یه نصف جولم نیستم!...ولی خب بنظرم خیلی بامزس و منم کم و بیش دوسش دارم!...اکثرا فیکای ایونهه ای میخونم چون از دیدگاه من فقط این دو نفر خیلی زیاد باهم مَچ و صمیمین! البته بدم نمیاد فیک از کاپلای دیگه هیوکجه هم بخونم!...راستش تو این فیکا هم تنها با اینهیوک همذات پنداری میکنم واسه همینه که دلم میخواد شخصیت هیوکجه تو فیکا شبیه شخصیت خودم باشه!!!! البته ذهنتون به جاهای دیگه منحرف نشه ها! من از خیانت متنفرم! اصلا خیانت تو ذات و شخصیت من نمیگنجه ولی خب دوس دارم مغرور باشه،غرورشو به این راحتیا نشکنه، یه قربانی بی چون و چرا نباشه، اذیت نشه،عذاب نبینه،عاشق باشه ولی نه اون عشقی که مدنظر منه و 180درجه با باورهای مردم فرق داره! میخوام همیشه حداقل یه نفر باشه که خیلی دوسش داشته باشه حتی اگه اون یه نفر دونگهه نباشه! میخوام پاک باشه! دل نشکنه ولی آزار هم نبینه! بخاطر عشق به یه نفر کم نیاره و به جنون نرسه! اگه کسی به عشقش خیانت کرد،تلافی کنه بدون کوچکترین عذاب وجدانی! وبیشتر دوس دارم اون تلافی،فراموش کردن عشقش باشه،نه خیانت متقابل!!! فراموش کردن و زندگی دوباره ساختن بزرگترین و بهترین انتقامه!! اصلا نمیخوام اونی که عاشقتره هیوکجه باشه! چون میشکنه...
فکر کنم حالا دیگه کاملا متوجه شده باشین که چرا "اسطوره رقص" برای من حداقل تا به اینجای داستان جذاب و دلنشینه! چون هیوکش دقیقا همونیه که من میخوام!
منم مثل شما هیوکجه رو به دونگهه ترجیح میدم اما تفاوت من و شما در اینه که شما دوس دارین معصومیت و پاکی هیوک رو به هرقیمتی حفظ کنین! اما من دلم میخواد یه اونهیوک پاک و درعین حال قوی داشته باشیم! اینکه تو بعضی از فیکا هیوک انقدر عاشقه که دونگهه رو باوجود همه ی مصیبتایی که سرش میاره،باز دوس داره، برام خوشایند نیس! اینجور موقعها بیشتر دوس دارم هیوکجه متنفر بشه و برای همیشه فراموش کنه و بره دنبال یه زندگی جدید! ...همین...
اما........خیلی وقتا درست عکس اون چیزی که میخوام،اتفاق میفته!.... مثل اینکه قراره همون جوری بشه که تو ذهن واموندمه!
حس خوبی بم دس میده وختی اینجوری باهاتون راحتم...با همه اینا شما نویسنده ای...شما همه کاره ای...منم فقط خوانندم و شمارو دوس دارم!
مرسی که وقت میزارین و حرفامو میخونین ^_^

z چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 21:38

Happy birthday dear
میترا جون هزار ساله بشی











اما داستان فقط سکوت می کنم و صبر و صبر چون هنگیدم

زهرا س چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 21:09

واقع چرا هائه داره این طوری میکنه؟!! شایدم هیوک الکی داره بزرگش میکنه!!

اسطوره ر ق ص=مرا ببین=عسل چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 20:07

میترا بانو تولدت خیلیییییییییییییییییییییی مبارک
شاد و پیروز و پاینده و سلامت باشی

eli چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 19:05

میگم شاید دونی مریضه و میخاد کاری کنه که هیوک ازش فاصله بگیرههه...یا یه اتفاقی افتاده که ممکنه به هیوک اسیب برسه و اون برای این که به هیو اسیب نرسه این کارو میکنه
هنوز قضاوت زوده ولی دلم برا هیوک کبابههههههههههه
مرسیییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد