EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اسطوره ر/ق/ص پارت 16



دروووووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر
باااااااااااااااااااااااابت تموم تبریگات ممنوووووووووووووووووونم
خودم برا خودم گرفتم ک ک ک ک .... تقدیم به همتووووووووووووووووووووووووووون


خب این هم پارت بعدی

نظرات 26 + ارسال نظر
sss501 شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 22:58 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

in dadashe man chera nemifahme osturash hyuke?!

mer30

zohre چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 03:13 http://zohre.l.b.2017

ممنون هیوک وحشی میشود.الان هیوک میدونه ادن دوسش داره؟ادن همون دونیه؟

Sarah_elfish دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 23:25 http://sarah.amo98@yahoo.com

سلام...ببخشید میشه رمزو به منم بدین؟..ممنونم
خواننده ی جدیدم و خب تا قسمت9 تونستم بخونم این فیک رو...سبک جالبی داره..دوست دارم بخونمش...

sara83 دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 18:18

اگه ادن بفهمه هیوک اسطوره رقصه چه میکنه
اکه ادن نیومده بود هیوک چیکار میکرد
عالی بود مرسی خسته نباشی

sarah دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 16:52

وووووییییی
اخی اگه بفهمه اسطوره رقص کیه پس میوفته....اوخی ادن...
خخخخخخ...
خیلی عالی بود...
مرسیییی عزیزم

zara شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 16:43

عاشقتم مامی.دس پنجت طلا ۲۴عیار.دمت گرم.منتظر ادامشم بوووووووووووووووی گندهههههههههه از ته دل.

منم همینطور
بزوووووووودی میزارمش

اسطوره ر ق ص=مرا ببین=عسل شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 14:16

درود
این داستان "*"شاید"*" از نظر ایده جدید یا جالب باشه اما خب نگارش و بیانش مطمئنا جالب نیست و واقعا از اینکه وقتتون براش میزارین شرمنده و سپاسگذارم
اما هنوزم برای بی خیال شدن و نخوندنش دیر نشده
چون فکر کنم هرقسمت بدتر بشه که بهتر نشه

دروووووووووود بانو
یااااااااااااا همه چیزش خوبه ... نگووو اینوووو
نخیر نمیشه

نگین جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 21:57

این چه وضشه دیگ؟؟

چی؟؟؟؟؟؟؟؟

اسطوره ر ق ص=مرا ببین=عسل جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 21:07

با اجازه میترا بانو:

تک شاخ جون:
تمام تک قسمتیام اینجا مجموعه اش هست:
http://nuest-jr-story.mihanblog.com/post/48

عسل بانوووو
اینجا متعلق به خودته این حرفا چیه

sogand جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 16:58

اوه گاد از الان فکر کنم قراره همش تو هیجان باشیم وای من اضطراب دارم میگیرمفعلا نمکیتونم حدس بزنم چی قراره بشه ولی امیدوارم هیوک به خاطر انتقام خودشو نابود نکنهمرسی عسل مرسی بیبی

اوهوم ...
نگیر ... هیجان انگیز میشه
منم امیدوارم
خواهش عزیزم

تک شاخ جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 13:08

سلام
مثل اینکه داریم وارد فاز جدیدی از داستان میشیم! هیوک بد و دونگهه خوب! ینی هیوک میخواد با کثیف کردن جسم و روحش به چی برسه؟! قاتل؟! قاتل کی؟! چی؟! پدر یا عشق؟!
ولی آدم وختی تقلای ادن رو برای خیانت نکردن به عشقش میبینه،خندش میگیره! ایییییییییینهمه وقت مشغول کثافت کاریاش بود(حالا به هر دلیلی؛اغفال یا هرچیز دیگه)،اونوخ حالا یادش افتاده عشقی هم وجود داره!...در هر صورت امیدوارم هیوک به افکار شیطانیش مخصوصا قضیه اهم و اینجورچیزا جامه عمل نپوشونه و پاکی خودشو حداقل تو این زمینه حفظ کنه!
ممنون عزیز دل...خیلی خوب بود
راستی ممنون میشم اگه چنتا از اون وان شاتیا رو که گفتین اسم ببرین،ببینم خوندمشون یا نه! اگه نه که برم پیدا کنم بخونم

درووووووووووود تک شاخ
اوهوم ... وارد مرحله جدید میشیم
همممم سکوت اختیار میکنم
خب اینهم عقیده جالبیه
نگران هیوکی نباش .. بچه خوبیه

*مهتا* جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 12:22

من بالاخره از دست شوماو ایونهه این فیکاتون خل میشم میت طلاقم میده کارتون خواب میشم با دوستای بدبد آشنامیشم معتاددددددمیشم پولام تموم میشه از گشنگی کنار خیابون میوفتم میمیرم جنازمم خوراک سوسکا میشه میت پشیمون میشه ولی نمیتونه منو پیدا کنه افسردگی میگیره ..........اونوقت کی مسئوله هااااا؟؟؟؟؟؟
(خل شدم دیگه )ولی خدایی تو چن خط عجب فیک آبداری نوشتم بعد شوماها اسم خودتونو میزارین نویسنده یه قرن طول میکشه این دوتا خلو بهم برسونین تاززززه کامنتم میخواین خخخخخخ
از شوخی گذشته عااالی بود ممنووووووووووووون گلی خسته نباشی

اوا خودانکنه ..
اووووووووووووووووووه چه سناریوی نوشتی کاپل جونم
حالا چرا اخرش من پشیمون بشم؟؟؟؟؟؟؟
اره ... ایده یه فیک یا تک شاتی خوبی هس
خوبه خودت میگی دوتا خل
سلامت باشی عزیزم

asi جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 11:28

میشه رمز این داستان رو به من بدین؟!

براتون فرستادم

لیلا جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 01:23

اینهیوک چشه؟!چرا اینجوری میکنه؟!‏
اصلا قرارهست این دوتا ازهم خوششون بیاد؟!اینهیوک که لحظه به لحظه بدترمیشه!قراره با همین قدر غرور عاشق بشه؟یا باید غرورش شکسته بشه؟!‏
امیدوارم غرورش کم بشه!اینقدرمغروربودن وعاشق شدن به هم نمیاد!‏
ممنون

خب میفهمیم
کلا سکووووووووت میکنم درموردشون
خواهش عزیزم

الینا جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 01:19

ممنوووووون عزیزممم
ماهیههه مننننن
هیووووک
آیا هیوک نمیدونه که ماهی دوسش داره؟

خواهش خانومی
همممممممم ... سکوت اختیار میکنم

!nunush جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 00:52

وااای خدا به داد ما برسه. این هیوک اخرسر منو سکته میده.
مرسی عزیزم و خسته نباشی

دقیقا خودا بدادمون برسه
هیوک گوناهی هس که
خواهش عزیزم
سلامت باشی

طاهره جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 00:40

اوووف هیوک زده به سیم آخر ها.طفلک ادن این هیون لعنتی چه حیونیه دیگه. هیوک چرا سکس باید یاد بگیره؟کی رو میخواد بهش تجاوز کنه؟فککنم اونی که هیوک دنبالشه همین ادنه باشه نه!!!
منتظر قسمت بعدیم.مرررسی عزیزای دلم به خاطر همکاریتون واس گذاشتن این فیک.بوس بوس

دقیقااااااا
الکی نبود بچه هی میگفت ژاپن نمیخوام بیام ..
خوو لازمش میشه
نمیخواد بتجاوزه که
فدایی داری خانومی
بوووووووووووس

z پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 23:49

ممنونم
واقعا برام مهیجه و استرس دارم انگار منم میخوام تو فرودگاه باشم
کاش هر روز بود عاپش

خواهش عزیزم
هر روز که خیلی زود تموم میشه
ولی سعی میکنم یه روز به اپ اضافه کنم

باران پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 23:37

سلامممم عزیزممم. مرسی.
طفلی ادن...هیوک دیگه خیلی بی احساسه...

درووود عزیزم
خواهش خانومی
خب هیوکی .. به مرور درموردش میفهمیم

اسطوره ر ق ص=مرا ببین=عسل پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 23:20

*marziyeh*جان ببخش ع ز ی ز
و از همگی ممنون که تحمل میکنین

*marziyeh* پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 23:02

این دوتا دیگه خیلی لجبازن.
خیلییییییییییییییییییییی

مخ منو اوردن پایین
ایشششششششش

مرسییییییییییییییییییییی

چه وقت لجباز نبودن؟؟؟
الهی ... اذیت نکن خودتو
خواهش عزیزم

شیلای پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 22:26

واااای خیلی کنجکاو شدم..اوووخ...
چقدر دلم واسه ماهی سوخت خیلی بد بود خب هیوکم خیلی بی احساسه آیششششش چینجاااااا....
یعنی چه اتفاقی در انتظاره این دوئه...وااای من از فضولی دارم کیبردو فشار میدم......

خب بمرور میفهمیم
الهی ارووووووووووم باش

Estel پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 20:58

مرسی بابت اپ کردن
من فقط میتونم بگم که نگرانم اونم خیلی نگران
امیدوارم دونگهه جلوی هیوک قبل از اینکه کار احمقانه ای بکنه بگیره
دونگهه باید هرچی زودتر هیوک رو بشناسه

خواهش عزیزم .. ببخشید دیه
منم نگرانم
یهنی میتونه جلوشو بگیره؟؟؟؟؟؟؟

زهرا س پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 20:44

مطمئنا دوست نداشت چی؟!!
قسمت بعد باید خیلی مهم باشه

نیدونم
شاید هم نباشه

dina پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 20:36

اوه پس اقای هیوک(اسطوره رقص)میخوادبرگرده خیلی هیجان زده ام وبیصبرانه منتظرپارت بعدی هستم...مثل همیشه عاااالی بود

بهله .. انگاری میخواد برگرده

m&e&d پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 19:57 http://http:

WoW هیوک خشمگین میشود,وهرچی دلش میخواد انجام میده ,ایول کسی هم نمیتونه چیزی بگه ,افرین بر اینهمه ابهت

هیوک خشن هم خوبه ها
ابهتش از پهنا تو حلق انتی فن هاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد