EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - 14


سلاااااام به چینگوهای خودم

به جاهای حساس این فیک و البته آخر این فصل نزدیک میشیم

چندتاییتون درباره فیک کنجکاوی میکنین و البته حدسیاتی میزنین که خیلی خیلی بهم انرژی میده و ازتون ممنونم.

از بقیه که نظر میذارن هم تشکر میکنم ولی خییییلییییی بیشتر ممنون میشم اگه عشق بیشتری به داستان نشون بدین و تفسیر یا نقدش کنین.

ایشالا تا آخر امروز کامنت هاتون رو جواب میدم.

بفرمایید بخوووونیدن بنمایید...

 

پارت 14

نظرات 22 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 16:22 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

baaaazam
ramzo
harchi mitypam nemishe
hatta
copy ham kardam vali bazam mige eshtebast

mer30 k zahmatesho mikeshi
nakhaste

sara83 سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 17:21

عالی بود مرسی عزیزم

sara یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 17:46

سلام عزیزم ، مرسی بابت رمز ، پدرم در اومد تا نظرم رو ثبت کنم البته اگه ثبت بشه نه تنها برای تو بلکه برای بقیه دوستان هم به سختی نظر گذاشتم ، داستان خوبیه برام این مدل هیچول خیلی عجیب ، دور از ذهنه کلا هیچول مهربون درکش سخته ولی دونگه کلا همیشه تو همین شخصیت هاست ، من فکر نکنم دونگه زوج هیچول بشه البته اینکه قراره چه اتفاقی بیوفته رو هم نمی توم حدس بزنم ، راستی از صمیمه قلبم دوست دارم مرده شور بیاد ننه بزرگه رو ببره
موفق باشی عزیزم

sarah دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 17:21

عییییییش دیگه از دست هیچول عصانیم
اه اه
دونگهه گوگولیم چقد کتک خورد
مثلا عاشقهههه....
اه اه اه اه اه
من عصبانیم حاضرم سرم و بکوبم تو دیوار
خدا بخیر بگذرونه قسمت بعدی و
ممنون عزیزم

تارا دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 17:14

سلام گلم
فدای دونگهه بشم حتما خیلی درد کشیده
مرسییییییییییییی

المیرا دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 13:54

عشقم عالی بود عالییییی...چندبارخوندمش...یه خسته نباشی گنده به ماهی خوشگلم ...حساس شدنش داده لحظه به لحظه زیاد تر میشه ...این قلب ما از سینه کنده نشه صلواااااات...عاشقتم ماهییییی من

*marziyeh* یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 00:40

سلااااااااام گلیییییییی. خوبی؟؟؟
عاغاااااااااا من تازه فهمیدم پارت سیزده تو پست تولد میترا بوده.
جماعت الفیش باید یه فکری به حال مشکل حافظه شون بکنن.

میدونی راستش هیچول یکم خودخواهه.خب اخه پسر یکمم به شرایط و موقعیت دونگهه تو خانواده فکرکن.
اگه بفهمن اونی که دوستش داره، دونگهه است که ازش دور از جون ماهی کبابی درست میکنن.
ای بابا.

مرسییییییییییییییی عزیزم

ZARA شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 17:17

وااااااااااااای قسمت بعدی خیلی مهمه.ایول ایترس گرفتم.تا جمعه چند روز مونده.ای خدا.نی نی دایی قربونت عالی بود.الهی بمیرم برا دونگهه خیلی خوب بود نی نی.بووووووووووووووووس گندهههههههههه

zaza شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 11:19

به قطع یقین میتونم بگم " عشق هیچول بخوره تو سرش" دونگهه داشت جولوش جون میداد و اون تو عشق و عاشقی خودش و حسش به هائه سِیر میکرده!!
نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم!!
ب نظرم گیون سوک فهمیده دونگهه کیه و رابطش با ادن چیه!! سوک خیلی عاقلانه رفتار میکنه دلیلش هم قبلا گفدم چون اون عاشق واقعیه!!
دونگهه بعد از شنیدن اعترافات زیبای چولی میره رد کارش.. ی جایی دور از خانواده کیم ... ی جایی نزدیک ادن یا حتی خانواده لی هیوکجه!!
( این حدسایی ک میزنم و کِیف میده چند پارت بعد بخونم که کلا ضایع شدم رفته)
راسی من پارت قبل و تا امروز پیدا نکرده بودم که خیییییلی اتفاقی فهمیدم تو پست تبریک تولد میترای عزیزه... با تاخیر تولدشو تبریک میگم امیدوارم قبولش کنه!
عاااااااااااااااااالی بود
مرررررررررررررسی

طاهره شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 01:03

با عرض معذرت از همه ی طرفدارای چولا ولی باید بگم عشقش بخوره تو سرش.بچه رو جلوش لت و پار کردن جیکش در نیومد.این چی بود دیگه موقع تو شک رفتن بود. اگر عاشق نشدیم تا حالا ولی عشق و عاشقی دیدیم. والا طاقت ندارن یه مگس نیش بزنه معشوقشونو بعد این همین جور بر و بر داره نگاه میکنه.
خب معلوم شد دونی هیچ حسی بجز برادری نداره وگرنه باید حداقل یه ذره بروز میداد. بعد این خوابای خرکی چیه چولی میبینه؟؟نکنه ماهیم آخرش بمیره؟؟اصلا اصلا طاقت همچین فیکایی ندارم.
پس نقش هیوک و کیو تو فیکه چیه؟؟ مگه نقش خاصی ندارن؟؟
احساس میکنم چولا به دونگهه بگه دونگهه میره از زندگیشون خودشو گم و گور میکنه که این عشق از سر چولا بیفته.
مرررسی عزیزم.بوس بوس

*مهتا* جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 22:41

سلاممممممممممم نوه ی عژژژژژیزم
هییییییییی ماهی رانده شده حیف چانگمین خیلی عشقه وگرنه دهنشو آسفالت دوبل میکردم
خخخخخخ سفارت ایران این و دیگه از کجا آوردی بلا
ممنوووووووووووووووووون گلییییییی

haefishy جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 22:32

این عجوزه یه بار تو زندگیش حرفای درستی زد...من طرفدارش شدم..
هیچول؟؟؟عاشق؟؟؟کو؟؟؟کجا؟؟؟هیچول؟؟؟اوفففففف چ عاشقه باحالی فقط وایساد نگاه کرد الآن اگه هیوک بود میزد پودرش میکرد باباهه رو...بله...جاست ایونهه..گیون سوکم ک سر بزاره بمیره بهتره...مرسی نی نی جون طولانیو باحال بود دستت درد نکنه..

زهرا جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 22:30

سلام عالی بود مرسی اوف حس خوبی به این که هیچول باین سوک حرف بزنه ندارم بمیرم برای دونگهه

زهرا س جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 22:00

اگه دونگهه بزنه تو ذوقش چی؟

Sheyda جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 21:45

آش نخورده دهن سوخته،بیچاره ماهیم
هیچول لیاقت ماهیم رو نداره
اینجوری که ماهیم پیش میره اگه بفهمه بخاطر خودش هیچول گی شده حتما خودکشی میکنه
گیون سوک
مرسی عزیزم

mino جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 21:42

بمیرم برای دونگهه چه طور کتک خورد ای دستت بشکنه که این جوری ماهیمو زدی، اوه چه افتضاحی همه کارارم میخواد باهم بکنه .
ممنون عزیزم

محدثه جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 20:42 http://weare-triples.mihanblog.com/post/34

اممم..پیداش کردم..
خب..و بازم من نسبت به هیوک حس خوبی ندارم..
دونیه دیگه..یدفعه دیدی زد ایونهه اش کرد..
هیچولم یکم قدرت تجزیه تحلیلش رو کم کنه بهتر میشه..باید بهد ونی کمکم میکرد چطور وایستاد و تماشا کرد؟؟؟
هعی.. و اینکه احتمالا ادن دادش دونی نیست؟؟یه داداش کوچیک ؟؟؟مثلا...
یه سوال بپرسم؟؟؟بهم نخندی ولی عایا اسم هنری دونی ادنه؟؟چون توی چندتا فیک دیگه هم این اسمو دیدم

محدثه جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 20:14 http://weare-triples.mihanblog.com/post/34

من رمزو گم کردم..
از بس فیشی میزنم..میشه واسم دوباره بفرستی؟؟؟

sogand جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 20:10

الهی بگردم دونیییییییواقعا دونی بهش حس نداره اخی اینجوری که هیچول داغون میشهچرا احساس میکنم سوکی یه غلطی میکنه که هیچول به هائه نمیگهمرسی نیلو

باران جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 18:36

سلامممم عزیزممم . مرسی.
امیدوارممم مشکلی برای اعتراف چولا پیش نیاد... بذار حداقل واکنش دونی رو بدونیم..

m&e&d جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 17:53 http://http:

این چولی به سوگ میگه بی مصرف خودش که بدتر از اونه وای میسته و کتک خوردن به نظر خودش عشقش رو نگا میکنه کجای دنیا یه عاشق به درد کشیدن و کتک خوردن عشقش نگا میکنه و هیچ عکس العملی نشون نمیده حالا ببین بی مصرف کیه؟
یعنی واقعا چولی میخواد به دونی اعتراف کنه؟
ایا عکس العمل دونی بعد از شنیدنش چی خواهد بود اگه ,اگه اعترافی در کارباشه کسی که میذاره میره بدون شک دونی خواهدبود
یا خدا فکرشو بکن اگه خانواده بدونن اون بخت برگشته وعشق پسرشون دونیه!!!!!
احتمالا همشون 180 درجه نظرشون در مورد دونی عوض میشه و انگشت تمام اتهامات بطرف اون برمیگرده.
اون بدبختم فکر کنم ترجیح بده که خودشو گم وگور کنه تا اینکه تو صورت خانوادش نگا کنه.
وای چقدر مزخرف گفتم.

z جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 17:13

ای خدا بیچاره دونی چ گناهی کرده ولی واقعا چطور میتونه این همه از خوذش بگذره و کتک بخوره ...من ک فکر می کنم عاشق واقعی دونیه .... البته بدون تمایلات بوق
سوک الان ی چی می دونه مگه نه ؟ چون نوع برخوردش خب. از اطلاعات زیادیش می داد
حالا اینو باید کجای دلم بذارم نمی دونم
البته شما خودت بهتر می دونی
واقعا عیچل چطور تونست وایسه و هیچ عکس العملی نشون نده ببخشیدا ولی خااااااک
چانگمین خیلی دوست خوفیه دستش درد نکنه
آقا منم از عکس العمل دونی استرس گ فتم امیدوارم پارت بعد زودی بیاد
میسی گلی این پارت خیلی عیجان داشت
بوووووووووووووووس گنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد