EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

مرا ببین پارت 3



درووووووود بر همگی 

وقتتون بخیر


پارت 3



بدروووووووووووووووود


نظرات 37 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 21:00 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

man vaghan nemitunam tarafe dadashamo nagiram..kho bache bipooli besh feshar avorde kho..
hala masalan alan man nemidunam chand part bad dooni b hyukesh barmigarde havasho mikhad dashte bashe..

basi mer30

من نه هیوک و درک میکنم نه هائه.....هیوک که وقت داره درد میکشه..اوکی سخته ولی چراااا چرااااا هیچی نمیپرسه.....واقعااا دیوونگیه البته منم اگه جاش باشم این جور مپاقع فقط خودخوری میکنم ولی هیوک نباس این جوری باشه....این هائه نمیخوام بگم خیانت میکنه....ولی رفتارش این و نشون میده ....البته من امیدوارم یه سوئ تفاهم باشه..شاید مجبوره و داره واسه خودش و هیوک برنامه ریزی میکنه سخت کار میکنه که همراه هیوک اون پول و ثروت گذشته رو داشته باشه و این باعث شده حواسش به مل از هیوم پرت شه...شاید مشکلی واسش پیش اومده واسه بدنش که نزاشت هیوک ببینتش.....شاید..شاید ...شاید....خودمم دارم میشم مثل هیوکه فیک....آیش چبنجااا مرسی

ChoiHoney دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 18:41

بیچاره هیوک....

خیلی گریه داره.....

خیلی عاشقه...

JR Niloo دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 15:39

سلام میترا بانو
سلام دوس جون


هیوکی مریض، دونی بد ،دل من پوکید
دوس جون بلاخره فهمیدم چرا گفتی شاید فردایی نباشد رو بیشتر از لایر گیم دوس داری
نمیخوام بگم پایانش خوب باشه
بلکه برعکس،بعضی پایانا باید غمگین باشه تا یه پایان قشنگ از اب در بیاد
اگه واقعا دونی خیانت میکنه
که احتمالا میکنه(البته تجربه ثابت کرده عسل جون تو شوکه کردن ادما مهارت خوبی داره)
من میخوام در اخر به هم نرسن
مساله خیانت از اون مساله هاییه که حالم رو خراب میکنه
من هربار از خیانت میخونم اعصابم میریزه به هم
اگر واقعا همینجور باشه،دونگهه هر کاری هم بکنه نمیتونه خیانتش رو جبران کنه
بعضی چیزا جبران شدنی نیست..خیانت هچوقت جبران نمیشه..اعتماد ترک خورده هم ایضا
وقتی یه داستان میخونم که یکی از شخصیتا خیانت میکنه و اون یکی میبخشدش هیچکدوم رو درک نمیکنم
شاید اون داستان رو دوست داشته باشم ولی از روندی که داشته راضی نیستم
درسته میشه بعد از سال ها خیلی که بگذره اون درد رو تسکین داد،ولی این که کسی با وجود این که بهش خیانت شده باز هم برگرده و به طرفش تکیه و اعتماد کنه از عشق نیست از حماقته
البته تو دنیای واقعی همچین چیزایی کم نیست
من خیلیا رو دیدم در اطرافم با این که میدونن داره بهشون خیانت میشه ولی باز هم با مخاطبشون هستن
این ادما رو نه درک میکنم و نه میخوام درک کنم
اوووووف بسی حرص خوردم


ممنون عسل جون
ممنون میترا بانو

z یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 17:50

سلام عزیزم خیلی خوب بود‌
فقط دوست ندارم هیوک ب خاطر هائه همه چیزو کنار بذاره
هیوک باید قوی باشه

درووود عزیزم
هیوکی حتما قوی هس

Hadis یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 17:17

نههههههههههههههههههههههه چرا دونگهه انقد بده نمیخام . ولی فک نکنم خیانت کنه . مرسی

خب اینجا یه شخصیت جدید داره دیه
خواهش عزیزم

مرا ببین=اسطوره ر ق ص=عسل یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 13:40

من به نظر همتون نیازمندم
چون یاد میگیرم که به چه چیزایی بی دقتی کردم یا چه چیزایی رو زیادی بزرگ کردم
از توجهت ممنونم

ابلیس یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 13:32

مرسى میدونم توچطورجواب میدى حرفه من باهمه داستاناى اینجاست ى,دستگیرم شدازدوسرى قبل,ولى حرفه من اینه من چون زیادنمیام وب داستاناروهم تلنبارمیشن وقتى میخونمومیخوام نظربذارم میبینم ااوه همه کامنتابى جوابن پس دلیلى نمیبینم نظربذارم
بدبرداشت نشه من نمیگم نویسنده هاى این وب ب نظرگذاشتناى من محتاجن ولى مطمئنن کسایى هسن ک وقتى میخوان بنظرن میخوره توپرشون
چون فک میکنن بى ارزش تلقى میشه نظراشون پس نمیذارنومیشن سایلنت ریدر...

قبلا جوابتون رو دادم
و بجز من و کیم تانی ( که مسافرت هستن به نت دسترسی ندارن) بقیه جواب کامنتهاشون رو دادن
کسایی که همراه همیشگی ما هستن در جریان دلیل کارامون هستن

مرا ببین=اسطوره ر ق ص=عسل یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 12:57

دوستان ع ز ی ز من همه نظرا رو میخونم
خیالتون راحت
و همونجور که قبلا گفتم از ایده های همگی ل ذ ت میبرم
اما اگه تک-تک اسم نمیبرم اصلا قصد بی ادبی ندارم آخه نظراتون بعضیا خیلی شبیه اتفاقایی که قراره بیافته و میدونم اگه بخوام یکی-یکی بگم همین الان میگم آخرش چی مشه...
اما اینکه میخواین آخرش شاد باشه یا نه رو باید بگم که این کاملا به خودتون بستگی داره، نمیگم که با یه پایان باز تموم شده نه چون پایانش قشنگ پایانه اما اینکه شما چه دیدی داشته باشین بهش میشه همون! الان هرچی من بگم بازم معلوم نمیشه چی میگم اما به آخرش که برسین معلوم میشه
اما راجب به کسایی که الزاما پایان غم انگیز یا شاد میخوان باید بگم که اخرِ آخرین قسمت توضیح دادم که روند داستان چی بوده و چی شده...

و اما اینکه راجب هیوک باید بگم خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی ع ش ق ه...من فقط بخاطر هیوکی به این زوج ع ل ا ق ه مند شدم!!

وتک شاخ ع ز ی ز هرجور راحتی عزیز اما د ل م برات ت ن گ میشه اما نمیخوام اذیت بشی
پس با اجازه وقتی تموم شد منتظر نظرت میمونم

ا ب ل ی س : من همه نظرا رو میخونم اما خب چون زحمت آپش سپردم دست بانوی مهربونِ این سایت پس زیر کامنتا نمیتونم جواب بدم برای همین اینجوری جواب میدم

دروووود بانوووو
بهله بهله
منظورت عشقی هس که هم کور هم کر میکنه؟؟
تک شاخ ... منم با عسل بانو موافقم

fatemechoi یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 12:16

سلام عزیزم
به نظر من لیتوک درست میگه شیوون باید با دونگهه حرف بزنه
چرا هیوک با خودش اینکارو میکنه
دونگهه چی رو میخواد از دل سونگمین در بیاره هیوک که کاری یا حرف بدی نزد
انشاالله که هیوک سالیان سال زندگی میکنه
این پارتشم عالی بود ممنون

دروووود خانومی
دقیقا ... عاقلشون تیکی هس
خواهیم فهمید ...
خواهش عزیزم

sara83 یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 11:57

عالی بود مرسی عزیزم

خواهش عزیزم

الینا یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 11:27

اگه آخرش خوب نیست بگو نخونم
حالم بد میشه
ممنووون

اخرش خوبه
ولی میخوای تو هم مث تک شاخ بزار یهوو بخونش
اینجوری بنظرم بهتره ( نمیخوام اذیت بشی )
خواهش عزیزم

ابلیس یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 09:36

دوباره من,واسه من مهم نى ک هاعه پشیمون شه یانشه هیوک بمیره یانمیره,من فقط میخوام این داستان پایان جالبى داشته باشه
اخه الان بعضى کامنتاروخوندم ک میگفتن پایانش خوش باشه پایانش خوش باشه
میدونم نظرهرکسى محترمه ولى تونمیتونى همروراضى نگه دارى,پس بخاطرش داستانوخراب نکن لطفن بذاریه داستان جالب بخونیم.
راستى اینجاچراهیچکس جوابه کامنت نمیده پس من واقعن نمیفهمم دلیله این همه خواهش برانظرگذاشتنو,تشکر

امیدوارم
درمورد جواب کامنت ها هم جوابتون رو دادم

asi یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 06:38

من دلم میخواد هیوک فعلا عمل نکنه و هاءه هم چیزی نفهمه ولی وقتی هاءه پشیمون شد فکر کنه یعنی لیتوک و شیوون جوری وانمود کنن که اتفاقی برای هیوک افتاده درصورتی که اینجوری نیست اونوقت هاءه هم یکم اذیت میشه و یادمیگیره اینقدر هیوک رو اذیت نکنه!.
ولی از طرفی هم ممکنه هاءه دلیلی برای کار خودش داشته باشه که با توجه به تیزد احتمالش کمه..
ممنون عالی بود...


خب باید دید .. بابت نظرت ممنون
خواهش عزیزم

Estel یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 06:31

سلاااااام مرسی بابت فیک من شخصا فک میکنم که دونگهه میخاد روابطش با خونوادش رو یجوری درست کنه تا خودشو یا خودشونو از این زندگی نکبتی در بیاره واسه جلب اعتماد خانواده اش هم داره اینکارا رو میکنه
از طرفی هیوک به نظرم بیماریش قابل درمانه اگه به حرف شیون گوش کنه
و دونگهه هم صد در صد میفهمه یعنی باید بفهمه و اونوقت اوتقدر عذاب وجدان بگیره که دل من خنک شه
ولی در کل امیدوارم دونگهه زودتر بفهمه و ادم شه
یا اینکه کلا زوج کیوهیوک شه
یعنی به شدت امیدوارم فیک هپی اند شه
چون اساسا فیک میخونم برای هپی اندینگش
یعنی میخونم که خوشحال باشم که به هم میرسن
اگه قرار باشه مثل زندگیه واقعی باشه که اساسا فیکشن نیست

دروووود
خواهش عزیزم
منم امیدوارم
کیوهیوک؟؟
درسته ... گاهی مخلوط باید کرد واقعیت و تخیل رو

لیلا یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 01:27

خب چرا اینهیوک نمیره حداقل یجوری ازخیانت کردن دونگهه مطمئن بشه؟!!یا حداقل رو در رو ازش بپرسه!هی توفکروخیال خودش دونگهه رو متهم میکنه!
تااینجا فیک خوب بوده!یعنی اگرهم قراربوده غمگین باشه،داره مراحل غمگین بودنشو خوب طی میکنه!البته اگه یه خرده اینهیوکش منطقی ترباشه بهتره!میدونم خیلی عاشقه ولی بعد ازشیش ماه دیدن این رفتارای دونگهه باید دنبال یه راه حل حالاچه انتقام چه ترک کردن دونگهه و... باشه!
نمیدونم تهش هپی اند یا نه،ولی امیدوارم اگه هپی اند،مراحل اونم خوب نوشته بشه نه مثل بعضی فیکا 19قسمت حرص بدن،بعدتوی1قسمت شادوخوشحال بشن!‏
اگرهم هپی اند نبود...که هیچی!فعلا نظری بابت اون ندارم!
ببخشید زیادحرف زدم!
ممنون


ممنون از نظرت عزیزم

*marziyeh* یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 00:55

خب من همچنان میگم که داستان اونجوری که نشون میده نیست!!!

من هنوز نمیگنجم که اگه دونگهه از هیوک بریده چرا شب خونه نیومدنش رو تلفن میکنه میگه؟!!!

هیوک خیلی حق داره ولییییی هی داره به شک های خودش دامن میزنه.
پاشو برو یه اماری، یه تحقیقی، یه تعقیبی....
فقط داره افکار منفی پرورش میده.

دونگهه هم که در ظاهر خیلی خائن بوقی تشریف داره تا ببینیم چه میشود.

ولی به نظرم هیوک زنده می مونه
دونگهه میفهمه دیر و زودش رو نمیدونم
و نمیدونم بعد چندوقت ولی در عذاب وجدان خفنی گیر میکنه
اگه برگردن پیش هم که هپی اند هست و منم از هپی اند بودن یا نبودنش مطمئن نیستم.

ممنوووووووووووووووووون زیااااااااااااااااااد

اووووووووووووووه
خب شاید یه جورایی وظیفه اش میدونه هنوز .....
دقیقا .. فقط بست نشسته تو خونه
درمورد اخرش ... نیدونم میتونم بگم یا نه
خواهش عزیزم
ممنون بابت پاسخ هات

تک شاخ یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 00:17

راستش عسل جان اینکه این فیک رو خیلی دوس دارین،برای من قابل درکه ولی همونقدر که به هیوکی این داستان علاقه دارم،از دونگهه ش متنفرم!!! خیانت یه مسئله فوق العاده آزار دهنده ست،مخصوصا اگه طرف مقابلت عاشقانه دوستت داشته باشه!
خواستم بگم اگه ناراحت نمیشین،این فیک رو نخونم تا زمانیکه بصورت کامل آپ بشه! چون اگه کلی بخونمش،کمتر اذیت میشم!
البته فقط بخاطر همون موضوع خیانت! حالا خیانت از هر نوعی وگرنه من با خوندن فیک غمگین بهیچ عنوان مشکلی ندارم!
ببخشید اگه میخوام رفیق نیمه راه بشم!
ممنووووووووووون

دقیقا باهات موافقم تک شاخ
خیانت زیادی ازاردهنده و غیرقابل تحمل ...
چه ناراحتی خانومی ... بزار یهووووووووو بخون که راحت به تهش برسی و اذیت نشی
دقیقا .. بخاطر همون
رفیق نیمه راه کوجو بوده ... اسطوره هس
خواهش عزیزم

تک شاخ یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 00:15

همه ی این جوابارو با توجه به پست معرفی فیک میگم!
- هیوک تا کی زنده میمونه؟
تا هروقت خدا بخواد!!! البته اگه خودشم نخواد درمان بشه، به کار خدا کمک میکنه و زودتر دار فانی رو وداع میگه!
- دونگهه از بیماری هیوک باخبر میشه؟
صد درصد! شک نکن! دیگه حداقلش بعد از مرگ هیوک که میفهمه!!!
- چه عکس العملی بعد از شنیدن این خبر نشون میده؟
دوتا احتمال وجود داره ؛
1-بعد از شنیدنش پشیمون میشه و برمیگرده! ولی....
(البته شاید در لحظه اول ککشم نگزه ولی رفته رفته میفهمه چی بسرش اومده و بشدت پشیمون میشه ولی...)
2-حالا حالاها خبردار نمیشه! قبل از اینکه بیماری هیوکو بدونه،پشیمون شده از کاراش! پس قطعا دیوونه تر میشه و خودشو مقصر میدونه!!!
- چقدر دیگه میتونه تظاهر به خوب بودن بکنه؟
منظور هیوکه؟ چون دونگهه که تا به اینجای کار حتی تظاهر هم نکرده!!!
تا منظور از خوب بودن چی باشه! اگه خوب بودن رو بمعنی موندن با دونگهه و ترک نکردنش بدونیم،تا آخر عمرش! تا وقتی که زندس! ولی اگه منظور از خوب بودن به روی خودش نیاوردنه که بالاخره دونگهه رو سرزنش میکنه و یه وختایی مخصوصا زمانیکه بیماریش عود میکنه،کاراشو عین پتک میکوبه تو سرش و همین دونگهه رو داغونتر میکنه!
- دونگهه تا کی میخواد ازش دور بمونه؟
تا وقتی که باصطلاح مطمئن شد به خواستش رسیده!!!
- هیچ راهی برای دوباره پیش هم برگشتنشون وجود نداره؟
هزار و یک راه اگه هیوک زنده بمونه و همچنان عاشق باشه ولی شخصا دوس دارم هیچوقت بهم نرسن! هرگز! دونگهه باید تا آخر عمرش زیر بار عذاب وجدان و علی الخصوص غم از دست دادن هیوک کمر خم کنه جوریکه ذره ذره نابود شه!!!


ممنون از پاسخ گویتتون
خوو چیه بگم دیه

تک شاخ یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 00:12

سلام
ممنون از میترا خانوم
مرسی عسل جان...البته من فقط وان شاتای هیوکهه و هه هیوک شما رو خوندم!
به من تکیه کن و خیانت عاشقانه رو قبلا خونده بودم ولی بوسه ی اشک رو نه!
اون دوتا که خیلی خوب بودن ولی تو فیک بوسه اشک،هیوکیش خیلی دور از واقعیت بود! درضمن اصلا هیچی راجبه بیماری دونگهه نفهمیدم! منظورش بیماری عشق بود یا چی؟!
بهرحال ممنون

دروووووووود تک شاخ جونم
خواهش عزیزم
ها؟ نیدونم ... من سوت میزنم خخخ

طاهره شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 23:12

آه ه ه ه ه !!واقعا وقتی این فیکو میخونم دلم پر پر میشه. اصلا اینهمه بی رحمی و خیانت و درد و رنج رو نمیتونم بگنجم و تحمل کنم. ررررسی عزیزدلم .دمت گرررررم

ولی تمام اینا واقعیت داره .. خیلی هم تحملش سخته
خواهش عزیزم

fishbumnim شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 23:01

چند حالت وجود داره:
1.دونی واقعا داره خیانت میکنه--->نتیجه:هیوک بره بمیره راحت شه
2.دونی خیانت نمیکنه ولی عشقش به هیوک تموم شده و میخواد برگرده به زندگی قبلیش---->نتیجه:هیوک بره بمیره راحت شه
3.دونی خبر داره که هیوک مریضه و چون فکر میکنه درهرصورت قراره هیوکو از دست بده داره ازش دوری میکنه تا از همین الان بتونه با مرگش و از دست دادن عشقش کنار بیاد تا بعدا کمتر صدمه بخوره---->نتیجه:هیوک بره بمیره راحت شه از این زندگی نکبتی که داره


اوووووووووووووه عجب نتیجه هایی
باور کن کلا چشام گرد شده و دهنم بسته

Sara nik شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 21:41

مرسی خسته نباشین.به نظرم از هم جدا میشن دونگهه ام الان نمیفهمه هیوک مریضه و ازش جدا میشه .دونگهه ام یه مشکلی چیزی داره لابد خیلی مشکوکه

خواهش .. سلامت باشی
دونی اره مشکوووووووووکه

Sheyda شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 21:38

هیوکی بیچاره
یعنی ممکنه ماهیم هم مریض باشه
واقعا نمیدونم چی بگمخیلی درد آوره
مرسی عزیزم


ماهیت .. نه بابا فک نمیکنم
اره درد اورده شدیییییییییییییییییید
خواهش شیدا جون

زهرا شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 21:24

سلام عالی بود مرسی الاهی بمیرم واسه هیوک اخی دلم براش کباب شد

دروود خانومی
خودانکنه
هیوکییییییییییییی
خواهش عزیزم

lady_devil شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 20:58 http://superjuniorkm13@mihanblog.com

هیوووووووکی....
چرااااااااااا
جواب سوالا
اولی:ایشالا همیشه زنده باشه
دومی:فک کنم
سومی:میگه به درک خودمو عشقع از اولم اشتباه کردم
چهارمی:تا وقتی هیوکی رو بکشه
پنجمی:همون جواب قبلی
شیشومی:دونگهه سر عقل بیاد یا بیام براااااااش
خییییییییییلی عالی بود عزیزم


واقعا چرااااااااااااااااااااا
اووووووووه جالب بود
ممنون عزیزم

اسطوره ر ق ص=مرا ببین=عسل شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 20:52

m&e&dجان خیلی خوب

m&e&d شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 20:33 http://http:

1- امیدوارم هیوک سالیان سال عمر کنه
2- میخوام صدسال سیاه هم دونی ندونه هیوک چشه نبودنش بهتر از بودنشه حداقل اینطوری هیوک تکلیفشو میدونه
3- امیدوارم اگه دونی خیانت میکنه انچنان به درد عذاب وجدانی دچار شه که بدتراز هر درد جسمی باشه
4- امیدوارم هیوک باکمک شیوون و هنری دوباره به زندگی عادیش برگرده و همه بی مهریای دونی رو فراموش کنه ویکی واردزندگیش بشه که جای دونی رو براش پرکنه و عشق زیادی رو بهش بده وانقدر زندگی شاد وشیرینی داشته باشه که دونی به روزای ازدست رفته و از همه مهمتر به عشق از دست رفته هیوک غبطه بخوره

1- آمین
2- هممم خوو هیوکی خیلی دوسش داره که
3- اووووووووووووه ..
4- اینم خوبه .. عسل بانووو نیگاااا این خوبه هااااااااا

sogand شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 19:59

من واقعا نمیتونم قضاوت کنم شاید دونی دلایل محکمی واسه رفتارش داشته باشهوسط این دلشکستگی همین تومور کم بودواقعا نمیتونم هیچ حدسی راجع به عکس العمل دونی بزنم فقط میخوام امیدوارم باشم که همش سوتفاهمه

بهتره الان قضاوت نکنی ...
اخ دلشکستگی رو چطور درمون کنیم
امیدوار بودن خوبه عزیزم

باران شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 19:19

سلامممم عزیزممم . مرسی.
من که دلم نمیخواد هیوک با دونی ادامه بده...بذار یه مدت دونی هم طعم نخواستن رو بچشه..بالاخره هیوک هم غرور داره ..

دروووود خانومی
خواهش عزیزم
لایک باران

dina شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 19:10

نمیدونم چراامافکرکنم که دونگهه باخبرنشه وهیوک هم هیچ تلاشی برای سلامتیش نکنه تاوقتی که یه نفرواردزندگیش میشه وبهش ارامش میده وکمکش میکنه وبالاخره هیوک رورضی به درمان میکنهودرنهایت اون شخص به هیوک علاقهمندمیشه ودرنهایت دونگهه ازکارش پشیمون میشه سعی میکنه جبران کنه امادیگه دیرشده دراخرهیوک اونومیبخشه امااین وسط خیلی اتفاقای جورواجوری میافته...مرسی عزیزعالی بود...

اوووووووووه دینا ... خب با تیکه اول حرفات موافقم
تمام حدسیاتت عالی بود .. باور کن
خواهش خانومی
منم ممنونم ازت

ابلیس شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 19:10

واى میدونى این داستان قلبموبه حرکت درمیاره,شایدسوژش تکرارى باشه ولى توخیلى عالى مینویسى,خودت مینویسى?ممنون,چقدعالى ک تواین فیک یکى نقش زنوبازى نمیکنه منظورم اینه ک وقتى فیک میخونم اگه بچه اى درکاره بچه ب یکى ازمردامیگه مامان ب یکى میگه بابا,یکى نیس ب اون نویسنده نابغه بگه توکه فرقه بین ترنس ها وهمجن.سگراهارونمیدونى ننویس,مررررررررسى

من نمینویسم .. اگه معرفی فیک و اسم اپ کننده رو دقت کنی متوجه این تفاوت میشی .... عسل جون نویسنده فیک هستن
درسته .. همچین شخصیتی کمی سخته مگه در شرایط خاص
خواهش

Mahsa شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 19:09

خداییش وقتش نشده جفت پابرم به دونگهه???
هی من هیچی نمیگم این ماهی نامرداینکارارومیکنه???
چطوردلش میادباهیوک ????
وای به حال دونی اگه هیوک چیزیش بشه....
مرسی عزیزم

اووووووووه ارووووووووم مهسا .. اون جفت پا رفتن هنووووووووووووو زوده
خب خواهیم فهمید
هیوکییییییییییییییییییییییی
خواهش خانومی

زهرا س شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 19:00

شاید هائه فکر میکنه تو اون یه هفته که هیوک نبوده بهش هیاتت کرده؟! و یا اینکه خود هائه یه بیناریه مسری داره میخواد از هیوک دوری کنه؟!
نمیدونم چرا اصلا فکرم به خیانت هائه نمیره!

هممممم .. فک نمیکنم
چون هائه رو اینجا هنوز زیاد معصوم و پاک میدونی
ببخش البت این نظرم بود ... باید گاهی از اون شخصیت همیشگی که تو داستانها هس خارجشون کنیم و یه شخصیت جدید بهشون بدیم
هرچی نباشه داستانه دیه

tarane شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 18:52

سلام عزیزم.
به نظرم شاید دونگهه دلش میخواست به اون دوران پولداریش برگرده یه جورایی از بی پولی خسته شده بود . برای همین این کارا رو کرد . ولی واقعا چطور دلش اومد؟
هیوک اگه دونگهه دوباره به طرفش برگرده و معذرت بخواد شاید با امیدی که به دست میاره قبول کنه درمان بشه . ولی با کاری که دونگهه باهاش کرد حتی اگه این مریضی رو هم نمی گرفت از غصه ذره ذره اب میشد.
خود هیوک که به دونگهه نمی گه . مگر اینکه لیتوک یا هنری چیزی بهش بگن . ولی حتی اگه بفهمه با این رفتارایی که داشت فکر نکنم زیاد اهمیت بده . بیچاره هیوکی
شاید همون طور که دونگهه به هیوک خیا/نت کرد کس دیگه ای هم به اون خیا/نت کنه یا باهاش کاری کنه که پشیمون بشه و به سمت هیوک برگرده
ولی با وجود این همه نشونه واقعا هنوز نمی تونم باور کنم دونی خیا/نتکار باشه. چطور ممکنه. یعنی اون عشق اینقدر زود براش تموم شد؟
بیچاره هیوکی چقدر تنها و نا امیده . واقعا حقش این نیست.
مررررسی عزیزم . عالی و پر از احساس بود.

دروووود خانومی
خب درسته ... هرچی نباشه اونجوری بزرگ و تربیت شده .... نیدونم والا
هیوکی ... اخ دلم براش کباب پزونه .. دقیقا اب میشه بچه
بیچااااااااااااااااااااااره هیوکی
خب اینهم حرفیه ...
خب خیلی شرایط برای این اتفاقات لازمه
هیوکییییییییییییییییییییییییییییی
خواهش خانومی

hana شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 18:40

Vaaaaiiiii....man asan daram divone misham vase hyuk...vay asan nabodesham....chera enghad dard mikeshe akhe...vali nemidonam chera donge age bekhad bargarde ye mogheii barmigarde ke dir shodee....vaiiiiii naaa...
Dastet mersi...

اره زیادی درد میکشه هیوکی
تاااااااااااااااااااااااااااااازه اولشه
دونی ... خب سکوت میکنم ( میترسم لو بدم خووو)
خواهش خانومی

yasaman شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 18:20 http://yoyo.com

اولم . دستت درد نکنه گلم این داستان خیلی قشنگه من وقتی میخونمش گریم میگیره

هوراااااااا
سرت درد نکنه خانومی
من خودم هم اشکم نزدیک بود دربیاد ( یه دویل هییییییییچوقت گریه نمیکنه )
الهی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد