EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اسیر پارت 9



درووووووووووووود بر همگی
اولین روز شهریور ماه همگی بخیر و شادی

خب در جواب کامنت ابلیس ... جواب کامنتها رو تمام نویسنده های وب دادن فقط کامنتهای پست من مونده
که در اولین فرصت داده میشه ... و اینکه درمورد ترجمه های خودم هیچوقت اصراری برای گذاشتن کامنت نکردم
و دو داستان دیگه هم خود نویسنده مرتب جواب سوالها و صحبتها رو توی کامنت هاشون میدن

خب این هم پارت بعدی این فیک


بدرووووووووووووووووووووووود
نظرات 10 + ارسال نظر
sana پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 19:41

vayyy khili khob bod .chera kyu be min goft azash khaste shode:گریه

panah چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 11:41 http://kyuminland.blogsky.com

خب..بذارببینم اینجاچی داریم؟؟؟واووووو....چقدرنظر.....کیونمیخواد ازشخصیت دویلیش کناربکشه؟؟؟؟....بیچاره مینی خرگوشه....چرااینقدرباید زجربکشه اخه......عزیزم میشه سرسعتراپش کنی؟؟؟فیکت خیلی قشنگه...ومن به فدای کیومین.....روزتون بخیر

*مهتا* سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 21:42

سلامممممم عشقمممممم
اول از همه عیدت میارک گلم
دوم ممنون بابت این پارت خوشگل
سوم ، باسن لاغرررررررر اونم سونگمینننن!!!!به حق چیزای ندیده کلا دست برد تو تاریخ
ممنوووووووووووووووووووون گلی خسته نباشی

sara83 سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 13:20

اخیییییییییییی خیلی باحال بود
ای نا مردا چرا میخواستن کیو رو بکشن
مرسی عزیزم عالی بود

طاهره سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 00:05

سلام میترا جان
من دیر اومدم واسه خوندن شرمنده صبح تا شب مشغولم حتی وقت یه سر زدن ساده به گوشی هم نداشتم و شب مث جنازه میخوابم.امروز زودتر اومدم وقت کردم سر به گوشی بزنم.
واووو واقعا کیو مینی رو ول کرد؟؟فککنم مینی بره کشورش ولی طاقت نیاره و برگرده دنبال کیو و کیو هم ول کنه کارشو در یه گوشه با یاد مینی وقت بگذرونه.
مرررسی عزیزدلم عالی بود

aramis دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 23:05 http://shineeangels.mihanblog.com

سلام میترا جونم...
هوراااا... اسیر....
حالا که مین از دست رفته کیو گرخیده چرا؟؟
تحت تاثیر کاره مین قرار گرفت آیا؟
ممنون عزیزدلم.. دست گلت درد نکنه

z یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 22:40

سلام ممنونم عزیزم
مینی نمیتونه ببینه کیودرد میکشه
چرا اما سربازا باید بخوان ک کیو بمیره؟
خیلی خوب بود

دروووووووووود خانومی
دقیقا ... زیادی جو زده شده
خواهیم دید
خواهش عزیزم

Simsimelf یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 15:59

ممممممنووونم عالی بوووووود
میدونم ترجمه سخته ولی لطفا یکم زودتر اپ کن
بازم ممنون

خواهش خانومی
چشم ... باورکن تمام تلاشمو میکنم
این فیک کم کم 10 انگلیسی هس متنش
ولی حتما زوووووووووود تمومش میکنم
باز هم ممنونم

Sheyda یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 15:47

آفرین مینیخرگوش من قاتل نیست
یاااااا چوکیوهیون تو به باسن کی گفتی لاغر
مرسی عزیزم

بهله .... مینی فقط دلش کل کل میخواد
به ب/ا/س/ن مینی گفت .. من شاهد بودم
خواهش عزیزم

sogand یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 15:38

اوه مینی چه سندروم خوبی گرفتهکیو میدونسته که افرادش میخواستن بکشنش واسه همین به مین میگه برهمرسی بیبی

اره زیادی سندرم خوبیه
هممممم نیدونم .. خواهیم فهمید
خواهش عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد