EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اسطوره ر/ق/ص پارت 17



دروووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر

حرفم نمیاد ... بهرحال کسی هم نمیخونه پس بیخی....



بدرووووووووووووووووووووووود

نظرات 25 + ارسال نظر
sss501 شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 23:13 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

pesare k dadashe mane
vali in che vaze enteghaaaame hyukkkkkkkk????!

mer30

sara83 چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:10

مرسی عزیزم عالی بود خسته نباشی

لیلا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 01:23

پسره همون دونگهه ست؟!یعنی دونگهه قراره بشه راننده اینهیوک؟!‏
خوبه!داره جالبترمیشه!‏
فقط1سوال،قراره دونگهه واینهیوک باهم خوب بشن دیگه نه؟!امیدوارم یهویی تو1قسمت این اتفاق نیفته!امیدوارم همینجور که کم کم این مدت باهم بحث داشتن،کم کم هم رابطشون درست بشه!‏
ممنون

sarah چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 22:50

اوه من مردم....
مردم از کنجکاوی
کوبیده افتادی...
بخدااا که
جونم بالا اومد
هیوک انقد بزنم بترکونمشاااا...
والا....
کشت من...
دوستمممممممممممممم....
حرفاتو میخونم....جدی میگم...
ممنون
بوس به لپت محکم محکم

محدثه چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 18:01

اووههه..من خیلی خیلی کنجکاوم بدونم ...
یعنی بینشون چی شده بوده؟؟؟!

zara چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 17:01

وااااااااااااای خدایا چرا اینقد میپیچونی هب یه کلام بگو دیگه دهن منو صاف کردی تو هیوم.اه.من الان دقیقا حس مزخرف کیو رو درک میکنم.مرسی عزیزه دلم عالی بود بوووووووووووووووس گندهههههههههه.

طاهره چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 15:12

هههههههههه من یادم رفته بود قبلا نظر گذاشتم حالا دوباره نظر گذاشتم. سر این فیک پاک حل شدم رفت.خخخخخخخخخ

طاهره چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 15:10

واو هیوک خیلی بی مخ شده.همه کار میکنه. احتمالا بابای پسره بلایی سرش آورده که هیوک اینجوری شده. دونی همون پسره نیست. بعد از کاری که باباش کرد و گم کردن هیوک رو به این شغل آورده باشه مثلا.
یعنی من دیگه جونم به لبم رسید که زندگی هیوک رو بفهمم.
مررررسی عشششقم. در ضمن حرف بزن حرفات قشنگه من خوشم میاد. هر کی نخونه من موخونم هر چند که مطمینم اکثریت میخونن. بوس بوس

linda چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 14:16 http://2haddict.vcp.ir

چرا فکر می کنی حرفاتو نمی خونیم عزیزم؟تو بگو ما گوش می کنیم
یعنی هیوک از کی می خواد انتقام بگیره؟.....اون پسره مگه باهاش چی کار کرده؟
این قسمت دلم برای دونگهه سوخت
مرسییییییییییی عسیسمممممممم

زهرا س چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 12:53

من فکر کنم بابای ادن کار را رو خراب کرده و یه گندی چند سال پیش زده
اما هیوک این طوری جذاب تره

زهره چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 12:52

وای خیلی داره جالب میشه

asi چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 12:12

ممنون برای رمز...
عالی بود

الینا چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 10:55

من حرفاتو می خونم عزیزم
ممنوون

وااااو خیلی باحال بود....
مشتاقانه منتظر قسمته بعد هستم...
فایتینگ ..
نخسته

zohre چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 03:31 http://zohre.l.b.2017

یاعلیییییی
هیوکککک
فهمیدم.
هی

طاهره چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 00:57

وای خدا من که مردم از بس منتظر فاش شدن زندگی خیوک موندم دیگه مغزم داره میپوکه. آخه این پسره کیه؟چه گندی زده به زندگی هیوک؟فککنم پدرش بلایی سر هیوک آورده.
مررررسی چینگوی خوشکلم

*مهتا* سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 22:12

هییییی دون دونو پرپر کرد
چه طوفانی به پا کرد هیوک خخخخخخ
ممنووووون گلم خسته نباشی

z سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 21:58

راستی مگه میشه حرفاتو نخونم
فقط اونقده از خوندن فیک هیجان زده میشم ک تازه نصف چیزیایی ک می خواستم درمورد فیک می خوام بگم یادم میره
و مطمئن باش ک حرفاتو با دقت تمام می خونم

z سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 21:52

هانی نمی دونم چطور بایدازت برای این فیک تشکر کنم
من واقعا عاشق این فیکم
از دیدن شخصیت هیوک لذت می برم
می دونی ابهتش
تفکرش
نقشه هاش
و همه چیزش فوق ایده آله
ممنونم هانی
بوووووووووووووووس گنده

نگین سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 21:13

موخوام هیوکو خفه کنم

sogand سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 20:34

اوه بابای ادن چی کار کردهخوب اگه اینا یه ذره به حرفاش گوش بدن میفهمن هیوک دنباله ادنه وای زجر کش شدم مرسی عسل مرسی بیبی

zaza سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 20:26




ما همیشه حرفاتو میخونیم!!
پسری که هیوک دنبالشه دونگهه اس مگه نه؟!
اممم اون بابایی که اومد دمه خونه هیوک فک کنم بابای دونی بوده و از عشق پسرش گفده و حالا نمیدونم چ جوری هیوک هم عاشقش میشه و بعد از مرگ پدرش دیگه نمیرقصه ولی پا عشقش میمونه ولی دونی نه و میشه یه بازیگر گی!!
( به احتمالات من نخند، میدونم چرته! )
عاااااالی بود
مررررررسی

Sheyda سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 20:16

بابای دونگهه چه غلطی کردهچه بلایی سر هیوکی بیچاره آورده
ماهی مارو باش معلوم نیست تا الان با چند نفر خوابیده اونوقت با دیدن یه عکس از هیوکی معترضه که به عشقش خیانت شده
مرسی عزیزم
حرفهات رو هم همیشه میخونیم چینگو

باران سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 19:41

سلامممم عزیزممم . مرسی.
نبینم فکر بد بد کنی..ما همه حرفهات برامون مهمه ...
هیوک هم ما رو دق داد..باهاش چیکار کردن؟؟؟..

m&e&d سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 19:16 http://http:

سلام عزیزم .چرا همیشه فکرمیکنی کیی حرفاتو نمیخونه؟ اتفاقا برعکس مشتاقه خوندن حرفات هستیم بعد از این خماریایی که بهمون میدی,اتفاقی افتاده بود این پارت رو خیلی دیر گذاشتی راستش جرأت نکردم بپرسم ولی خیلی مشتاق بودم زودبخونمش و ببینم بالاخره این هیوک چه خاکی به سرش میریزه و کی خودشو بدبخت میکنه.
کشت ما رو با این کاراگاه بازیاش .دوستای چندین سالش نمیدونن چه بلایی سرش اومده اونوقت ازمن توقع داری حدس بزنم چی به روزش گذشته؟
بازم میگم یه احساسی بهم میگه که ادن و هیوک یه جورایی در گذشته بهم مربوط بودن.
حالا اگه احساسم هم درست نبود بروم نیارین بعدا خوب:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد