EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اسطوره ر/ق/ص پارت 20



دروووووووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر

حرف داشتم باهاتون ...
اول اینکه این فیک تقریبا اخراش هس و بزودی تموم میشه
دوم اینکه رمز تمام فیکها عوض میشه و فقط به خواننده های وب داده میشه....نه سایلنت ها... وقتی درخواست میکنیم رمز رو بهمدیگه ندید امیدواریم حداقل به درخواستمون احترام بزارید ... ولی احترام دیده نمیشه هیچ توهین هم میبینیم
سوم .. واقعا از فیکی خوشتون نمیاد نخونیدش .. هیچ اجباری نی و حق ندارید توهین کنید .. امیدوارم دیه همچین چیزی رو نبینم
واقعا دلخورم ازتون ... نمیخواستم هم چیزی بگم ولی ....بیخی
برید فیک رو بخونید .... و از تمام همراهانمون که واقعا بهمون محبت دارن ممنونم



بدرووووووووووووووووووووووود

نظرات 27 + ارسال نظر
sss501 شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 23:48 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

akhe taghsire dadashe bigonaaaham chiye in vasat??doniiiiiiiii bichare ghorbani mishe akharesh

mer30

اسطوره ر ق ص شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 13:54

nunush!جان
راحت باش

sarah جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 12:03

چنقده هیوک خشنه
دونی گوگولیه من....دلم کبابته...
ایا هیوک مهربان میشود!؟مسعله این است. .
خخخخخخ
عالی بود

چراا هیوک کوتاه نمیاد??? البته حق داره خیلی سخته....ولی بازم هرچی اگه اون باباش بوده اینم دونگهه اس ..باس بدیش دسته من قانعش کنم پسره کله خررر....
فایتینگ

نگین پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 08:50

پس اینجوری شدددد
مرسی جوجو

طاهره پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 00:57

وای جذبه ییوچان تو حلقم چه باحاله. این هیوک تا دونی بدبخت رو از هر چی عشق و عاشقیه زده نکنه ول کن نیست
مررررسی عشقم.بوس بوس

asi چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 19:54

عالی بود..
اگه رمز عوض شد به منم میدین؟من فعلا فقط تونستم اینو ومرا ببین و اسیر رو بخونم..بقیه رو هنوز وقت نکردم...

!nunush چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 16:50

سلاااام به قول میترا جونی درووووود.
من تا الان این فیک رو میخوندم و واقعا واقعا اینو دوست دارم.اما یک هفته نبودم و نتونستم که بخونم. انگار به اخراش هم داره میرسه پس گذاشتم که تموم شه و یکدفعه دوباره بشینم از اول اینو بیخونم.بازم میگم من عاشق این فیکم ولی به جاهای حساس رسیده و من واقعا صبر و اعصابش رو ندارم که تا قسمت بعدی صبر کنم.
هم دست عسل جون درد نکنه بابت نوشتن این فیک قشنگ هم میترا جون برای آپ کردنش
امیدوارم که ناراحت نشده باشین
بازم مرسی و خسته نباشید

zara چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 15:46

دلم برا دونگهه میسوزه.الهی.خییییییییییییلی گناه داره اخه.بابا جذبه یونچان تو حلق جونسو.کککککککککککک.ایول.عیوک بدجنس نباشه دیگه دلش برل دونگهه بسوزه عاشقش بشه.نمیشع؟؟؟؟؟ مرسی مامانی عالی خسته نباشی عشقم بوووووووووووووووس گندههههههههههههههههه.

fatemechoi چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 14:00

سلام عزیزم
خودتوناراحت نکن میترا جونم بعضیا حتی ارزش ناراحتی تو رو هم ندارن
راستش من هنوز این فیک رو نخوندم نمیدونم چرا ظلسم شده هر وقت میخوام بخونمش یه اتفاقی میوفته که نمیتونم ولی این پارتشو خوندم مطمئنا باید فیک قشنگی باشه دست عسل جون درد نکنه قلمش واقعا حرف نداره
دست شما هم درد نکنه خانومی که برای ما اپ میکنی

sheyda چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 13:02

هیوکی دیگه داره زیاه روی میکنهآخه ماهیم چه گناهی داره
مرسی عزیزم

jwl چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:41

babaye dongi hamechio bege dg :(

sara83 چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:20

مرسی عزیزم خیلی خوب بود
خودتو ناراحت نکن
کسی مجبور نیست بخونه دوست ندارن نخونن
مرسی

الینا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 09:38

ممنوووون عزیزمممم
عالیههههه

زهرا س چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 09:18

از یوچان خوشم اومده خیلی باحاله

لیلا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 02:00

قسمتای آخره؟!اینهیوک نمیخاد یه ذره کوتاه بیاد؟!آخه یجوری خشن شده!دونگهه جلوی اینهیوک خشن...
وای!اون مصاحبه 3نفره چی میشه؟!هیچول چجوری دونگهه روبه این وضعیت کشونده!‏
بااینکه آخراشه ولی هنوزهیجان داره!خوبه!‏
ممنون

Shamim چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 01:50

سلام تا اینجا فیک ک خوندم عالی بود
واقعا خوب بود
خسته نباشی

تک شاخ چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 01:16

خیلی ممنون...مرسی

باران چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 00:47

سلامممم عزیزممم مرسی.
اوه چه جذبه ای.. کی جرات کرده بدون اجازه اش کاری کنه..

نگین سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 22:42

یا خداااا
من جای اون بیچاره بودم خودمو خیس میکردم

*marziyeh* سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 22:15

عاغاااااااااااااا یوچان خیلی مهربونه که پسرممممممم.
من اینجا ازش میترسم خب.

اخرش من نفهمیدم هیوک چرا این مدلیه.

مرسییییییییییییییی

dina سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 20:54

وای نمیدونی توی چه وضعیت بدی هستم الان م زیرتحریم اینترنت هستم برای خوندن درسام الان هم بابدبختی وصلش کردم اول اومدم این داستان روخوندم...عالی بودخیلی حساس شده خوشم میادازرفتارای یوچان که زیرزیرکی عمل میکنه وظاهرادادوهوارمیکنه...خب دیگه بایدبرم توی هفته ی اینده میام میخونم نظرهم برات میزارم این بدشانسی خودم هم توحلقم،بازم مرسی وعاشق داستانتم

m&e&d سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 20:24 http://http:

سلام و ممنون ,خودتون رو بخاطر بعضیا که تعصبات الکی دارن که به هیچ دردیم نمیخوره جز اینکه بقیه رو اذیت کنن.
حق دارین اگه خواستین دوباره رمزیش کنین بعضیا واقعا یه زره تعصب ندارن نسبت به کسایی که زحمت میکشن و وقت میذارن
واقعا داره ماجرا جالب میشه همه سوالا کم کم جوابسون رو پیدا میکنن ففط ماها کمی عجولیم و شیش ماهه زود میخوایم همه چی رو بفهمیم و تحمل نداریم.

sogand سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 19:15

راستی کی دوباره اذیتتون کرده اینا چرا دست برنمیدارن خوب دوست ندارن نخونن چاقو زیر گلوشون نذاشتیم که ناراحت نباش جیگر

sogand سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 19:13

اوه مای گاد من مرگ این جذبه یوچان شدم میگم بیبی بیا هیوکو بیاریم واسه ما هم صحبت کنه شاید قانع شدن دست از سرمون برداشتنمرسی عسل مرسی بیبی

ستاره سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 18:35

عجب کله خرابی شدن همه شون......
بد بخت وکیله....

مهربون سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 18:26

سلام
الان رمز عوض شده؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد