EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

The RiSe Of DiSaSter -ParT 1


こんにちは友人.....これは、私は歓迎あなたのコメントをお待ちしております一日の最初の部分です
سلام دوستان.....اینم  از قسمت اول منتظر نظراتتون هستم !!!روز خوش...

قسمـــpartـــت اول
http://s3.picofile.com/file/8210390850/the_rise_of_disaster_by_kim_taeny.jpg


نظرات 26 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 10:49

خوشم اومد هیوک ایول

sss501 جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 17:33 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

سلام
آخ جون ایونههه جدید
ای بابا شانس گند من چرا دانلودیه پس؟!
من قسمت ب قسمت نمیتونم دان کنم مجبورم صبرکنم تموم شه بعد کامل دان کنم بخونم و واسه کامنتیدن مزاحم شم..
وای یعنی خیلی باید صبر کنم تا ایونههتو بخونم؟
منم میخوامممممم..ایونههههه..داداش هایههههه م..
پیشاپیش هنوز نخونده بسی ممنون بابت زحمتات.. نخسته

sogand شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 19:05

اخ هیوکه پررو دوست دارم در حد مرگفکر کنم دختره خوشش اومد چون تاحالا کسی باهاش اینجوری برخورد نکرده بودمرسی گلم

منم خیلی یدوستمش
اره
خواهش گلم

m&e&d جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 02:09 http://http:

سلام.
بجان خودم من مسافرتم هنوز نتونستم بخونم و دانلود نکردم چون وقتشو نداشتم به محض خوندن حتما کامنت میزارم.
فداتونم میشم

سلام ممنون...اوکی

teuksa پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 12:51

عاااالی بود....منتظر قسمتای بعد هستم....مرسی

ممنون...اوکی

آناهیتا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 20:35

پارت یکش خیلی خوب بود از راحت حرف زدن هیوک خوشم میومد
هیوک اول از دختره خوشش میاد؟؟
کی میشه دونگهه هم بیاد ، خسته نباشی عزیزم

*مهتا* سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 14:30

سلاممممممم گلم
یه توضیحاتی درمورد این فیک شنیده بودم یادم نی کوجاولی فک کنم دونی داداش این دخترست
پارت اولش که عالی بود ممنون گلی

اره عزیز م داداششه... مرسی عزیزم

asi سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 12:08

عالی بود...

MaryED دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 10:53

سلامممم
من با اینکه کنکور دارم ولی از این داسی خوشم اومده
فقط یه داسی میخوندم چون اون دیر به دیر گذاشته میشه می تونم این هم به سختی اضافه کنم...به خاطر وقت کمم میگم^^هیوکیش جیگررر بود
آخرش شاد تموم میشه؟؟؟چون من اگه تهش غم باشه حالم خیلی بد میشه بعد روی زندگی و درسم اثر می ذاره....اگه تهش ایونهه به هم میرسن بگو بخونم

سلام عزیزم اوکی هرطو راحتی...موف باشی نه به هم نمیرسن اما خیلی قشنگ تموم میشه...

Sheyda یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 20:10

[هیوکی و این همه شیطونی
ملکه نو یه نگاه عاشق شده یا برای هیوکی نقشه ها داره
مرسی عزیزم

اره..
خخخ خاهش

زهرا س یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 15:13

چقدر مغرور
اون واقعا دختره؟! نکنه دونگهه است لباس دخترا رو پوشیده؟

نه خخخخخ

طاهره یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 14:14

اصلا اصلا اصلا خوشم نمیاد هیوک با این دخمله بیفته دوس دارم زودتر دونی رو ببینه.
مرررسی عزیزم منتظر ادومه شم. بوس اینور بوس اونور

میاد لم..بوجججج

Estel یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 13:49

Ps: هر کاری میکنم نمیتونم چشمو از پوستر بردارم

خخخ دستکاره خودمه دیگه

Estel یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 13:47

چرا سد اند اخه؟؟؟؟
من دل سد اند ندارم خوب......
چی میشه اگه سد اند نمیبود
البت اگه فصل دوم هپی اند داشته باشه میخونمشا...
به هرحال مرسی زحمت کشیدی :-)

عزیزم سد اند بودنش باعث شده یکم فرق کنه دیگه...موضوعش به هپی اند نمیخورد...من فیکام فصل دوم نداره..بهت پیشننهاد میکنم بخونش خاهش

Hadis یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 13:20

این طرز حرف زدن هیوک مخمو پوکوند

چطور مگه؟؟؟

yasaman یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 13:16

ای کتش این دختره میون ایونهه واینسه ازش بدم میاد دلم میخواد خفش کنم به هر حال ممنون گلم

برو براش بکشش خخخخ خواهش عزیزم

sara83 یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 13:08

مرسی عزیزم خوشمل بود منتظر ادامش هستیم

خواهش...حتما

*marziyeh* یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 13:07

سلاااااااااااام
خوندمشششششششش.

یعنی قراره این میمون بعد از اشنا شدنش با دونگهه به ادم خوب و بااخلاقی تبدیل بشه؟؟؟

مرسیییییییییی

سلااااااام... خخخخ اره اگه خدابخواد... خاهجج

zara یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 11:14

جووووووووووون فیک تصویری ایول شقایق.مرسی عزیزم.منتظر ادامشم.بوووووووووووووووس گندههههههههه و خسته نباشی.

اره خخخخ خوهش عشقم...بوج بوج

ady_devils یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 10:35 http://superjuniorkm13@mihanblog.com

من فناااااااااا شدم
هیوککککککک
دونگهه کوجاس پس دونگههه؟ دونگهههه؟ کجایی بیا این دخترو بزن با آسفالت یکی شه ایکبیریو ااااااااه

خخخخخ...جاست صبر

مرسی عزیزم خوب بود...
چراا دونگهه نداشت من دونگهه موخوام خووووو....
در انتظاررر دونگه میمینیم تا قسمت هایه بعددی..
تا قسمته بعد فایتینگ...

اروم باش عشقم میاد ماهیمون.....فایتینگ

aramis یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 06:42 http://shineeangels.mihanblog.com

یوهو.. پارت اول رو دانلودیدم تو سعر بخونمش..
مطمئنم که عالیه...
ممنون دوست جون

خخخخ خاهش

faezeh یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 02:58

سلام خوبی .... دونگهه کوش ...چرا دونگهه نداشت ...دونگهه کوجاست .....دختره ی چیز فک کرده کیه بادیگاردش تو حلق همسایمون ...اه هیوکم که مثل همیشه اعتماد به سقفه ..... پوسترم که مرگ ....مرسی و خسته نباشی لطفا زود زود اپ کن الان تو خماری موندم ....موفق باشی خدافز

سلام ممنون عزیزم.... دونگهه توی این فیک فعلا پیداش نمیشه ولی میاد نترس

باران شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 23:08

سلاممم عزیزمممم.مرسی.

سلامممم خارش

نگین شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 22:48

خیلی جالب بود
ایییییش دختره ی

خخخخ اره دختره

Estel شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 20:25

سلام خسته نباشی داغون پوسترم فقط واقعا یکی از بهترین فن ارتاس این عکس ایونهه
به هر حال لینک نیومده که دانلود کنیم
مرسی

سلام ممنون...این پوستر رو خودم درستش کردم.....ولی عکساش اره دفن اارتن...میاد لینکش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد