EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

مرا ببین پارت 9



درووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


ببخشید دیر شد


پارت 9



بدروووووووووووووووووووود


نظرات 23 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 21:31 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

eunhaaaaaaeeeeeeeeejofteshun tu in part gonahiyannnnnn khoooo


nakhaste ..thanksssssso

*مهتا* سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 14:46

سلامممممم گلمممممم
هییییی دون دونه من
هیوکککککککککی
ممنووووووون گلمممممم خست نباشی

fishbumnim یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 22:17

کاش هیوکو عمل کنن بعد اون قسمتی از مغز که مال عاشق شدنه از کله اش در بیارن...بله...

Hadis یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 15:37

من میدونم اخرشهیوک میمیره
مرسی عزیزم خسته نباشی

sara83 یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 13:05

وای هیوکی چیزیش نشه
مرسی عالی بود

fatemechoi یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 12:54

سلام عزیزم
خوب شد شیوون نرفت خونه یه جا اومد محل کار اینا
لیتوک راست میگه هر کی هم ناامید بشه شیوون که اینقدر معتقده نباید ناامید بشه
این پارت دلم برای دونگهه هم یجورایی سوخت
هیوک به هوش میاد ولی به سختی یعنی یکم طول میکشه تا کاملا هوشیاریشو بدست بیاره
چقدر این هیوکی عاشقهیعنی ایونهه هر دو عاشقن
ممنون از عسل بانو
از تو هم ممنون میتراجونم

eli یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 12:34

اصن نمیتونم دونگهه رو درک کنم.
اخه اگه انقدر عاشق بودی پس این 6 ماه یه بار هم تلنگر به خودت نزدی؟؟؟ لجم میگیره از هائه
عشق هیوک هم واقعا افسانه ایهههه.اصن فکر نکنم چنین آدمایی وجود داشته باشنن
طفلییی باید زنده بمونههه.خیلی گناه داره اگه بمیرهه.خیلیییی.این همه اذیت شد آخرشم بمیرهه
مرسیییییییییییییییییی

لیلا یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 01:34

این پارت قشنگ ترین پارت داستان تابه حال بود!
بااینکه عشقشون سختی وتلخی زیاد داشته وداره،ولی به عشقشون حسودیم شد!واقعا عاشق بودن!‏
امیدوارم اینهیوک نمیره!دونگهه فرصت جبران داشته باشه!‏
خیلی ممنون

زهرا س یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 00:49

من فکر میکنم هیوک میره تو کما! دونگهه هم هی میاد گریه زاری و از این حرفا!
البته به شخصه دوست دارم هیوک بهوش بیاد و به هائه محل نده والا! چه معنی داره

aramis یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 00:15 http://shineeangels.mihanblog.com

اصلا نمیدونم چی میشه به دونگهه گفت..
گذشتن ازین همه عشق خیلی بی انصافیه..
امیدوارم هیوک بتونه دووم بیاره
ممنون خانومی

حنا یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 00:00

یه چیزی مشکوکه!!!!
دونگهه با این همه عشقش چرا اونطوری شده بوده
فکر میکنم که یه چیزی اشتباست و دونگهه خودش وسوسه
پول نشده و یه اتفاقه دیگه افتاده
امیدوارم هیوک سالم بمونه
معلومه شیوونم قطعه امید کرده
کاش اتفاقه بدی نیوفته
مرسی عزیزم

z شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 23:30

ممنونم هانی
ولی خداییش اگه بذا ی بلایی سر هیوک بیادا
به خدا
ناخارتم کردی شدید
و می دونم
ک
نمیذاری
مگه نه
میسی بازم

باران شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 23:06

سلامممم عزیزممم. مرسی.
من که نمیتونم دونی رو ببخشم.حالا حالاها باید عذاب بکشه..
فقط این وسط هیوکی گناه داره...

طاهره شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 23:03

منم تو کف این موندم که چطور دونگهه هیوکو کامل فراموش کرده بود.
یعنی چی هیوک میمیره؟فیک بدون اونهه یعنی کشششششک.
مررررسی عزیزدلم

*marziyeh* شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 22:54

عاغاااااااااااا من میگمممممممم هیوک زنده می مونه
نباید بمیرههههههههههههههههه
دکتر لی شاید خیلی حرفا بزنه مهم اینه که هیوک هیچیش نمیشه.
من طاقتشو ندارمممممممممم.

عررررررررررررر

مرسیییییییییییییییی زیاد

Sheyda شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 22:46

یعنی ممکنه هیوکی بره تو کمایا بعد از عمل فراموشی بگیره
هیوکی از خواب بیدار شو ببین ماهیت چجوری بیتابی میکنه
مرسی عزیزم

yasaman شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 22:37

این قشنگ ترین قسمت این داستان تا به حال بوده عاشق دعوای هیوک با مدیرم و عاشق رو نیمکت نشستناشون پر فکت بود به نظرم هیوک با یه جراحی زنده میمونه اما این که فراموشی نگیره یکم شبهه داره برام

Estel شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 21:57

سلام عزیزم
مرسی بابت اپدیت
خیلی خوب بوووووووووووووود
عشقم هیوک زنده میمونه
مطمئنم مطمئن مطمئن مطمئن
باید زنده بمونه مگه دست خودشه که زنده نمونه
اگه یه وقتی نموند خودم شخصا میرم بهشت دستشو میگیرم میبرمش سر خونه زندگیش
بعللللللله
اینطوریا
هائه هم خیلییییی خوبدبه غلط کردن افتاده است
دست و جیغ هورا
باشد که ادم بماند
واقعا تکیه گاه خوبی بوده براش
امیدوارم که تکیه گاهش براش بمونه
هرچند که لیاقتش رو نداره
ولی باتوجه به فلش بک ها خیلی عاشق بوده .........واسه همین بهش زیاد سخت نمیگیرم.........

tarane شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 21:57

سلام
هیوکی بیچاره .دونگهه هم داره ذره ذره اب میشه . خیلی دیر فهمید به هیوک و حتی خودش چه ظلم بزرگی کرده.
ولی اگه فقط یه راه برای نجات هیوک باشه اون دونگهه اس . تنها اگه حضور واقعی و عش/ق واقعی دونگهه به خودش رو حس کنه میتونه خوب بشه .
خدا کنه به موقع برسن بیمارستان . همون موقع باید شیوون به دونگهه میگفت هیوک مریضه نباید به حرف هیوک گوش میداد. شاید همون موقع دونگهه به خودش میومد و برمیگشت پیش هیوک و هیوکی هم قبول میکرد درمان بشه.
این چه مصیبتی بود . خدای نکرده هیوک بلایی سرش بیاد دونگهه هم زنده نمی مونه.
ممنون عزیزم . کارت حرف نداره.

hasti شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 21:44

وااااااااااای
نمی دووونم ولی من اصلا نمی توونم هائه رو سرزنش کنم...حداقل الان...
اونم گناه داره الان داره پرپر می زنه ببخاطره هیوکش
به نظرم اگه هیوک زنده نمونه داستان بهم میریزه...هائه بی هیوک به چه دردی می خووره؟؟؟
واااااااای منم گریه ام گرفت...
گیج شدم الان دوتا لی داریم...مدیر لی دکتر لی...کدوم سونگمینه؟؟ اصلا تو این داستان سونگمین لیه؟
اصلا اسمی از سونگمین اومد تو داستان؟؟ من حافطه ام ضعیفه...
راجبعه نظره دکتر لی.......احتمالا میگه مریضیش خیلی بده...ولی خووب هیوک می جنگه بخاطره هاسه نجنگه که دیگه ایونهه نیس......فقط ایونهیوک فراموشی میگیره؟؟؟ اخه اکثره فیکا یکودومشون فراموشی می گیرن....گفتم احتمالا سرطان به فراموشی ربطی نداره؟؟
درکل مررررررررررسی ببخشید اینقد حرف زدم

زهرا شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 21:30

سلام عالی بود مرسی الاهی بمیرم واسه هیوک دونگهه ام گناه داره

ستاره شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 21:19

چقدر غم انگیز بود این پارت....خیلی تلخ بود...
دلم میگه دیگه نخونم تا ته داستان معلوم بشه چی به چیه و کی به کیه...
آخرش مهم نیست که تلخ بشه یا خوش...ولی فک نکنم بتونم تحمل کنم و نخونم...

ستاره شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 21:09

فرست....
هورااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد