EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 49

شرمنده بابت هفته پییش . برای جبران با یه قسمت نسبتا طولانی برگشتم

در ضمن نظرها هم خیل خیلی خیلی کمه به نسبت بازدیدی که از فیک میشه. گفتم که بدونید که ترجمه شاید مثل نوشتن نباشه اما در جای خودش وقت گیر ه و اینکه بچه ها یه متن روون رو در اختیار شما بزارن  به این راحتی ها نیست . پس لطفا کم لطفی نکنید.

ممنونم 

پارت 49


نظرات 25 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 22:58

یعنی پیداش کرده کی به کیو زنگید
اخییی هاعه چقد شگفت زده شده فیشیمون

مرسیی عزیزم

sana شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 14:39

ali bod mamnon

sogand شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 18:40

اخی کیو چه کاره قشنگی کرد حداقل دونی چیزای جدید و دید و باهاشون اشنا شدنکنه مینی چیزیش شده وای نگران شدم باران بقیشو زود بذار

z شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 17:41

سلام
من نظر گذاشته بودم پس کوش ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
خیلی خوبه ک همه دا ن ب دونی می کمکن
و چ جالب ک دونی هم عاشق ک
هیوکه اما ندونسته
کیو رفت سراغ اون جادوگره
امیدوارم ب خیر بگذره
میسی

jwl جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 14:56

yani hyuk chizish shode?

m&e&d جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 02:14 http://http:

سلام.خوش برگشتی عزیز دلمون براتون تنگ شده بود.
ای جانم کیو هم داره کمک دونی میکنه ببینم چیکار میکنی عزیزم؟

linda چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 11:36 http://2haddict.vcp.ir/

خیلی دوست دارم زودتر هیوکو ببینه
می خوام بدونم با دیدن چهره هیوک چه حالی میشه
مرسییییییییی عسیسممممممممممم
عااااااااااااالییییییییییییی بووووووووود
بووووووووووووووووووووووووس

*مهتا* سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 15:46

سلامممممممم هاااااانی
جوووونه دلم کیو مهلبون فقط میخواست پز آیپدشو بده
ممنوووووووووووووون گلی خوشحالم بازم هستی دلم برات تنگ شده بود

طاهره سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 15:37

یعنی متو مرگ کیو. چقده پسر ناز و صبوریه. ببین چه قشنگ چیز میز یاد دونی میده. خیلی مودوستمش. مررررررسی عشقم

*marziyeh* دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 23:21

سلااااااااااااااااام باران جونیییییییییییی
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
بسی دلم تنگ شده بود.

من می میرممممممم سر این فیک آخرششششش.

بیاد من خودم همه رو واسش توضیح میدم.

فکرکنم این تماس با کیو به اون جادوگر بود چی بود که دنبالش بود، به اون برمیگرده.

مرسییییییییییییییی

sheyda دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 23:19

اگه مینی دونگهه رو که تو بغل کیو بود میدید حسابی غصه میخورد
امیدوارم کیو ایندفعه اونی که دنبالش بود رو پیدا کرده باشه و بتونه طلسمش رو باطل کنه
مرسی عزیزم

Sara nik دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 22:53

مرسی دوستی خسته نباشی

faezeh دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 18:00

سلام خویید ممنون و خسته نباشید به خاطر زحمتاتون ....... وای خیلی منتظر بودم چشمم به سایت خشک شد خیلی این فیکو میدوستم ....هیوک نداشت این قسمت....اه کیو چقد مزموره ...دونگه کلا عشقه اینجا .....من که عاشق سوال کردنشم ...بازم ممنون یی صبرانه منتظر پارت بعدم ...خدافز

باران دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 14:13

سلامممم عزیزممم. مرسی.
آفرین به کیو...چرا زودتر به این فکرشون نرسیده بود...

تک شاخ دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:58

سلام
دونگهه این فیک خیلی ناز و ملوس و دوست داشتنیه!
ترجمه شما و سمیرا واقعا عالی و فوق العادس...ممنون به خاطر وقتی که واسه ترجمه گذاشتین و میزارین

mino دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:43

کاش پشت سرهم میزاشتین. همش یادم میره .
اخی دونگهه عزیزم. دریا رو دید احساساتی شد ‌.
عجب پدر......
ممنون عزیزم

الینا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 12:18

تنکسسس عزیزممم

sara83 دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 12:10

عالی بود مرسی عزیزم

حنا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 11:47

وای من بعد از اینکه وبه قبلی بسته شد نتونستم پیداتون کنم
لطفابهم بگو تو وبه قبلی تا پارته چندم گذاشتی و رمزشم بهم بده مرسی ممنون

tarane دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 11:19

اخی هائه گوگولی . هر چی میبینه میگه این چیه . واقعا سخته که توی همین دنیا زندگی کرده اما انگار هیچی ازش نمی دونه .
دیدن عکس ایده ی خوبی از طرف کیو بود.
مررررسی گلم عالی بود.

MaryED دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 10:31

سلااااااام
وااااایییی دونی همش اشک منو درمیاره خیلی گناه دارههههفقط هیوکی میتونه همه سوالهاشو جواب بدهههکیوهیووون نروووو نههههه یعنی برووووو ولی میشه قبلش بگی چی شده که ما توی خماری نمونیمممم؟؟؟؟
من چون کنکور دارم فقط همین یدونه داستان رو می خونم و براش نظر میدم...خیلی ناراحتم که بقیه رو وقت ندارم بخونم هعییییی
خیلی خوشم اومد کیو عکس ها رو بهش نشون داد تعجب میکردم چرا هیوکی عکس خودشو و بقیه رو به دونی نشون نمیده...میسی

bluemoon دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 10:26

الهی چقده این کار کیو خوب بود....وقتی دونگهه ایبنجوری براش همه چی تازست...حتی با تصور یه مقدار از اون دل آدم میگیره...خدا کنه راهی برای این نفرین پیدا شه

زهرا س دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 08:35

یعنی ممکنه لیتوک رو پیدا کرده باشن؟!!

bita دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 05:01

من اینو بعدا میخونم...ممنون که گذاشتی.اگه بدونی چند بار اومدم سر زدم
به هر حال خیلی ممنون

لادن دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 02:23

سلام دوست خوبم
خوبی؟
ممنون که این قسمت رو گذاشتی
خودت میدونی که عاشق این فیک هستم
و اینکه نظر نمیگذارم یکی اینکه با گوشی هستم و نظر گذاشتن اذیتم میکنه و دیگه اینکه هردفعه این فیک رو یکی اپ میکنه
ولی ازین به بعد به خودت نظرم رو میگم
بازهم ممنون از زحماتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد