EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

مرا ببین پارت 10



درووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر



بدرووووووووووووود

نظرات 29 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 21:35 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

sekteeeeeeeeehyukkkiiiiiii
dadasham degh mikoneeee

nomo nomo mer30

faghat cheghad heyyf k mitunam 1kiiiii like bezaram hardafe

ok pas haminjaaaaaaaa
big liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike

hyuk o b donghae
va eunhae ro be khodet sepordam

طاهره پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 21:59

عامو بر و بچ زدن خودشونو کشتن. بابا بزارین بقیشو بگه الان میگه ولی مث یه معجزه نجات پیاد کرد. وال
مررررسی عشقولکم

مرا ببین چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 19:01

الینا جان
خوش برگشتی
بعنوان ز و ج اصلی تازه کارم.... اما فرعی نوشتم!
اگه اصلی میخوای میتونم با اجازه میترا بانو اینجا را بهت معرفی کنم که تک قسمتیام گذاشته شده
http://nuest-jr-story.mihanblog.com/post/48
یا اینکه این لینک مجموع تک قسمتیام هست
http://s3.picofile.com/file/8192494518/one_shot_asal_.rar.html
اونقدر قابلدار نیستن لطف شماست

Sara nik چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 17:41

راستش من نمیدونم چش میشه ولی فقط میخوام دونگهه رو نبخشه خیلی اینجا با دونگهه لجم اصلا یعنی حتی ترجیح میدم بمیره اگه قراره زنده بمونه دونگهه رو ببخشه

linda چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 11:37 http://2haddict.vcp.ir/

با اینکه برای دونگهه واقعا سخت بود اما به نظرم حقشه
این یک دهم عذابی که هیوک کشید نبود
ممنون عزیزمممممممم
بوووووووووووووووووووس

الینا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 10:56

من طاقت نیاوردم
دوباره دارم فیک رو می خونم
عسل جان
فیک دیگه ای از ایونهه نداری که قبلا آپ کرده باشی؟
چون من تا حالا فیکاتو نخوندم این دومین فیکیه که ازت می خونم
اسطوره رقص و این فیک
ممنوون
اگر داشتی
میترا جان میشه واسه دانلود بگذاری؟
تنکسسس

حنا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 22:18

یعنی واقعا هیوک مردش؟؟؟؟
وای نه
دونگهه دیرمتوجه ی کارش شد متاسفانه
هنری و دونگهه الان میخوان چیکارکنن؟؟؟
مرسی عزیزم

Jwl سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 21:28

Man ke kolan nabood shodam:(

fatemechoi سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 16:24

سلام عزیزم
من سر این پارت گریه کردم این پارتش خیلی درد داشت خیلی
اینا یکی از یکی عاشقترن
ممنون ازعسل بانو
ممنون میترای گلم

*مهتا* سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 15:43
















































چیههههه دوز دارم گریه کنم
بعدشم دکتره گفت سکته کرده نگفت که مرده بعده بعدشم مگه هرکی سکته میکنه میمیره

*marziyeh* سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 15:37

من میخوام گریه کنمممممممممممم.
نهههههههههههه میدونم که هیوک نمرده.

گریههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مرسی ممنون

ستاره سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 14:43

هئییییییییییییییی
تو این فیک که تومور داره....
بدبختی از در و دیوار براش میاد...
من نگران خرج عمل شدم....حالا خرج عمل باعث دوری دوعاشق دلداده میشه

sara83 سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 13:29

هیوک
دونی بیچاره
مرسی عزیزم

زهرا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 12:44

سلام عالی بود مرسی الاهی بمیرم واسه هیوک بیچاره دونگهه

asi سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 12:03

عالی بود...

سانگهوا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 05:24

هیوک نمرد مگه نه مگه دسته خودشه بمیره ماهی من داره از نبودش جون میده میره کما عایا
ممنون عزیزم

لیلا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 01:42

نمرد دیگه نه؟!
فراموشی؟!تومورمغزی داشت؟سکته قلبی کرد؟!میشه فراموشی گرفت؟!چه اوضاع وخیمه!‏
جونکی هم بعد16ساعت اومده میگه سکته کرد!خب اول بگو زندست یانه!والا
خوب بود!‏
ممنون

sheyda دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 23:40

جونکی گفت سکته کرد ،نگفت که مرد
هیوکی بیچاره
مرسی عزیزم

Hadis دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 23:32

ینی مرد ؟!!! نهههههههههه دونگهه بیچاره . از اوایل داستان خیلی جذابتر شده خسته نباشی

باران دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 22:58

سلامممم عزیزممم. مرسی.
سکته کرد... آخه چرا با قلب ما بازی میکنی...با باطری کار میکنه ها..

hasti دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 22:54

مــــــــــــــــــرد؟
باورش سخته حق بده...! هیوک هیچوقت ماهیشو تنها نمی زاره
می ذاره؟؟
یه حسایی بهم میگه که نمی میره ولی میره تو کما بعده بهوش اومدنشم کی بود؟ کی بود؟ من نبودم...هائه رو نمی شناسه...
ولی یه حسایی ام بهم میگه میمیره و میره هائه می مونه و مدیر لی...بعدم خودکشیه هائه و ازین داستانای علمی تخیلی و فیک میشه سد اند
به هرحال این قسمتم مثه بقیه ی قسمتاااا عاااااااااااالی هم زیــــــــــــــــاد هم خووووب
ولی حالمو گرفتی...بازم با این حدسام نمی تونم مردنه هیوکو هضم کنم...اخه مگه هائه بی هیوک میشه؟؟؟ دیگه مگه این ایونهه میشه؟؟؟ مگه داریم مگه میشه؟؟؟
چی گفتم
بااااااااازم مرررررررررسی عسل بااااااانووووو
ووو مرررررررررسی میترااا جوووووون
یه چیز دیگه حالا همه داریم میگیم هیوک نمرده نخوای بهمون زده حال بزنی بکشیش!! تورووخداا جونه من به جونه هیوکه این فیک بستس

زهرا س دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 22:00

هیوک مرد؟! سکته کرد! نمرد!

tarane دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 20:45

هنوز مستقیم نگفته که مرده. فقط گفته سکته کرده . احتمال داره مثلا رفته باشه تو کما؟ ولی حس میکنم هنوز زنده اس . هیوک به این راحتی از دونگهه دل نمی کنه . اینجوری تنهاش نمی ذاره .
خدا کنه زنده باشه و زود خوب بشه وگرنه دونگهه هم دور از جونش میمیره.
ممنون عزیزم.

mino دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 20:15

چه قدر دونگهه بهش بد کرده که سکته کرده بمیرم هیوک
ممنون عزیزم

Estel دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 19:43

خخخخخ یعنی الان هیوک مرد؟؟؟؟؟
یا سکته کرده فقط؟؟؟
من که حتی یه درصدم احتمال نمیدم که هیوک مرده باشه
یعنی اگه جنازه هیوکم نشون بدن بازهم یه درصد احتمال نمیدم هیوک مرده باشه
یعنی اصلا امکان نداره هیوک بمیره
با هیچ منطقی و بی منطقی امکان نداره بمیره
من ایمان دارم که زندست
همونقدر که دونگهه ایمان داره که زندست
چون اگه مطمئن بودم مرده گریه میکردم
اما الان تا حدی خندمم گرفته
چه برسه به گریه.....
مرسیییییییییی بابت این قسمت فیک مثل همه ی قسمتتش عالی بود

fishbumnim دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 19:06

چرا همه آبغوره گرفتن اینجا؟؟؟؟؟
گفت سکته کرد نگفت که مرده...اگه مرده بود که 16 ساعت عملش طول نمیکشید یه راس میبردنش سردخونه...
کامنت پایینی چه اشکی میریزه...آب دماغتو جمع کن...

ماه دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 18:51

راحت شد
ولى به چه حقى
دونگهه بدون اون میمیره
هیوک بلند شو همه دارن گریه میکنن
خداحافظ بهترین عاشق

ChoiHoney دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 18:47

مرد؟؟؟

به همین راحتی.....

هیوکی....

تو که میدونی نباشی میمیره....

هیوک پاشو دیگه نذار حالش بد بشه ....

کل آب بدنم تموم شد انقد گریه کردم...

yasaman دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 18:22

من الن دارم با هیوک حرف میزنم: هیوک ادم باش بلند شو برو دنبال دونگه ببین داره گریه میکنه
منم دارم میکنم
هممون میکنیم
بلند شو خودتو کم لوس کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد