EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

The RiSe Of DiSaSter -ParT 2


سلام دوستان..بخشید دیرشد^^
اصن نگاه کنید... تعداد دانلود رو با تداد کامنتها....عادلانس؟؟
من خیلی وقت میزارم این همه کلمه رو تایپ میکنم واسه 21کامنت؟؟
دیگه شرمنده از پارت 3 به بعد رمزیمیشه و رمزش فقط به کسیی د اده میشه  که ثابت کامنتن..
این فیک خیلی قشنگه اما متاسفانه استقبال نداشت...شاید دیگه حتی آپ نشه...من خودم عاشق موضوشم..ولی چه میشه کرد...
خب برید دان کنید فعلا بای....

قسمـــpartـــت دوم
              http://s3.picofile.com/file/8210390850/the_rise_of_disaster_by_kim_taeny.jpg


download part 2    

نظرات 21 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 10:53

واووو که اینطور هیوکی خر نشی ها

teuksa سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 11:05

خب الان چی میشه؟؟؟

آناهیتا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 02:28

دونگهه میخوام
خسته نباشی عزیزم
گفتی میخوان ازدواج کنن که دونگهه میاد دیگ
خیلی مونده تا وصلت کردن این دوتا؟

منم میخوام
ممنون گلم
دیگه بصبر ببین چیمیشه

Selma یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 00:05

فدات عزیزم دستت درد نکنه،قربونت، منتظر بقیشم

خودانکنه عزیزم حتما ممنون

sheyda شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 21:17

دختر هم اینقدر بیچارهخجالت نکشید زنگ زد به هیوکیبدبخت
هیوکی فقط برای ماهیم
مرسی عزیزم

خخخخخخ خارش

sogand شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 19:09

خخخ امیدوارم هیوک زیاد حاله دختره رو بگیره من کیف کنم مدیونی فکر کنی سادیسم گرفتم برخوردای بعدی باید جالب باشه مرسی

خخخخ ن فکر نکردم ممنون

faezeh شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 11:21

سلام خوبی ...مرسی عزیزم خسته نباشی ...یعنی چی اپ نمیکنم حداقل به خاطر ماهایی که خواننده ثابتیم اپ کن لطفا... چرا دونگی وارد داستان نمیشه ..ولی این دختره ی چیز از اولش هست و چسپیده به هیوک ....کسیایم کع دانلود می کنن و نظر نمیزارن یه مشت ................هستن جای خالی رو هر جور دوست داری پرش کن ...

سلام ممنون عزیزم باشه ببینم چیمیشه....هوووف بیخی اجی

طاهره شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 02:01

یعنی هیوک کشت منو با این به خودش رسیرن. قد صدتا دختر به خودش میرسه. منکه از عکس این دختره هیوری اصلا خوشم نیومد خوشکل نیست. هیوک ازش خوشکلتره. پس دونگهه من کی میاد تو فیک؟حال نمیکنم با زوج هیوک و هیوری.
مرررسی عشقم خیلی باحاله

خخخخ منم حال نمیکنم...ممنون

نگین جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 22:19

هیووووک وای بانمکههه
دختره ی اییییییش

خخخخخ همه حالا گیرین سر این دخترع

*marziyeh* جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 13:33

نج نچ نچچچچچچچچچچچچچ
درسته که خواهر دونگهه است ولی یعنی چی تا یه پسرو میبینی اویزونش میشی؟؟؟؟
باید صبر میکردی تا دونگهه بیاد اینا همو ببین ریل بشن.
تقصیر این خواهره است که فیک قراره سد اند بشه دیگه.

مرسییییییییییییی

خخخخخ خواهش عشقم

خیوری خوشگله ولیییییییییی به پایه ماهی نمیرسه.....ومن همچنان منتظر دونگه هستم تا بلکه این نگاه هایه هیز هیوک رو هائه حالی شه. ....بعله. و اینکه مرسی و فایتینگ

m&e&d جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 02:10 http://http:

فقط اومزم تشکرکنم تو قسمت قبل هم گفتم هنوز فرصت نکردم بخونم عزیز

Hadis جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 00:46

وااااااااااااااااااااااااای هیوک خیلی باحاله
ایش دختره ی پر روی زشت
اخیش عصبانیتم خالی شد
مرسی گلم زحمت کشیدی

اری خوجگله خخخخ خواهش

Hadis جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 00:32

ن تو رو خدا نصفه ولش نکنی خیلی موضوش جالبه
من برم بخونم میام دوباره نظر میذارم

چه میشه کرد اجی...اوکی حتما ب.وووس

zara پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:22

اخی فیک تصویری دوس دارم ایول.مرسی ازت خییییییییلی خوب بود.بوووووووووووووووس گندهههههههههههههه.منتظر پارتهای بعد هستم.

منم دوز دالم خخخ مرسی عزیزم

lady_devil پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:17

آآآیش دختره هیز خاک تو سر
تو غلط میکنی بخوای دوباره ببینی هیوکو میدم دونگهه چشاتو دربیاره
اونی خییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست میدارم فیکتو ادامه بده ماهستیم

اوکی فایتینگ ممنون

lady_devil پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:08 http://superjuniorkm13@mihanblog.com

آنیــــــــــــو
اقا من عاشق موضوعش شدم لطفا آپ شه
ایناییم ک میخونن نظر نمیدن یمشت خرن
خوب من برم فیکو بخونم برمیگردم
فایتینگ

اانیووو
منم عاشقشم اوکی عزیزم سعی میکنم... فایتینگ

محدثه پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 21:16 http://unbreakable-stories2.mihanblog.com/post/category/108

عه؟؟این از دستم در رفه بود...هیوک پرووو و منحرف دوست دارم...هائه اش کو؟؟؟؟

خخخخ منم همینطور هائش میاد نترس

باران پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 20:56

سلامممم عزیزممم . مرسی.
عیبی نداره عزیزم من خودم نظر میذارم برات...
اصلا اصلا ناراحت نباش.باشه .

وای فدات میسی اجیییی

haefishy پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 20:26

سلام..فیک خیلیییییی قشنگه مرسی ک میزاریش..نمیشه هیوری خانوم با داداشش بره بار؟خو من هائه میخوام...کاش زودتر بیاد..

خخخخخ سلام گلم

yasaman پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 20:12

نه عادلانه نیست
من همین جا به اون پرفسورایی که دانلود میکنن ولی کامنت نمیزارن میگم :
دزد تشیف دارین
ونظر گزاشتن هم باعث قطع انگشتاتون نمیشه

اره موافقم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد