EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

The RiSe Of DiSaSter -ParT 3


اوخ اوخ سوری دیر آپ میکنم کامل بهم ریخت....خیلی سرم شلوغه..
سلام خوبین؟؟ ممنون از همه کسایی که نظر میزارن...
خب م حرف نزنم که به اندازه کافی دیر شده..بووس بووس بابای

http://s3.picofile.com/file/8210390850/the_rise_of_disaster_by_kim_taeny.jpg


Download part 3


نظرات 16 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 10:55

اههه حیف شد دیگه نمیزاری؟

sana شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 11:51

hra 3 ghesmato baham khondam be nazaram jalebe o omid varam zod tar eunhae she.mamnon

محدثه چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 12:55 http://unbreakable-stories2.mihanblog.com/post/category/108

من از هیوری خوشم نمیاااااااااااااد..میخوام خفش کنم...حس خطر شدید دارم بهش..بخواد بین ایونهه سنگ بندازه خفش میکنم

m&e&d سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 23:21 http://http:

ممنون ,بالاخره بعد از مدتها وقت کردم و خوندم.دستتون درد نکنه.
یعنی میگین هیوک با این یارو ملکه ازدواج میکنه یا ملکه پوستشو میکنه بجاش کاه پرمیکنه تحویل دونی میده؟

المیرا10 سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 22:53

سلامممممممممممم
ای بابا این دختره چی میگه اینجاااا
هیوک جاس ویت دونگههه اوکی؟؟؟
دونگهه هم جاست اند اونلی هیوووووووووک اوکی؟؟

مرسی هنوز قسمتای اوله و نمیشه چیزی به اونصورت گفت
مرسی
منتظرم بدونم شخصیت دونگهه چجوریه؟
پرویه مثله هیوک؟؟یا مظلوم و مهعصوم
راسیتش من از فیکایی که دونگهه توشون مظلوومه یا خییلی دخترونه اس خوشم نمیاد دلم میخواد پرو باشه از هیوک کم نیاره..البته شخصیت هیوک هم یه جوری به شخصیت واقعیش بخوره
مرسی گلم...
وااو ژاپنی به جوووننننننننه مادرم سخته...من همین فارسیمو یاد ندارم تازه انگلیسی هم بزور میخونم
مرسی
بازم مرسی
هرپارتم بیشتر کن دخترک الفی(ابی پوش):زبان

haefishy سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 00:03

akhey in jeyson kheili bahale...vali pa mahi man kooo?

lady_devil دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 17:53

من ک دیگ داره حرصم میگیره بذار 2 روز بگذره بعد اه اه ایکبیری
دقیقا کی وارد داستان میشه دونگهه؟
مررررررررررسی اونی عالی

خخخخخخ نمیدونم والا...بصبر ببین دونگی کی میاد..خواهش گلم

*marziyeh* دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 16:23

عاغاااااااااااا دونگهه پس کو؟
میدونم که قرار نیس به این زودی بیاد
ولی خب من دلم فیشی میخواد.

مرسییییییییییی

خوبه میدونی خخخ خارهش

yasaman دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 13:50

من دونگه میخوام شدید
دختره ی نچسب
سر تخته بسابنت
ای نفس کش دونگه کو
دونگه کی میاد؟
ممنون عشقم زحمت کشیدی

اروم باش خخخخ خواهش

sheyda دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 12:12

جیسون چقدر باحالچقدر خوبه آدم یه همچین دوستی داشته باشه
من جیسون میخوام
هیوکی جان کمی خجالت بکش
مرسی عزیزم

منم مووووخوام اره خیلی باحاله...خواهش

باران دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 00:27

سلاممممم عزیزممم.مرسی.
هی روزگار . نشستیم انتظار دونی بیاد...

خخخخخخ ر انتظار دونی..سلام و خواهش

aramis دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 00:16 http://shineeangels.mihanblog.com

آقا من دونگهه میخوام خو...
این هیوری نچسبه خیلی...
امیدوارم این زوج روی نرو به زودی با ورود قهرمانانه ی دونگهه از هم بپاشن و دل ماهارو شاد کنن
ممنون عزیزدلم


خواهش

Hadis یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 23:20

سلام پس چرا دونگهه نمیاد
من دلم ایونهه میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مرسی زحمت کشیدی

اوهو بصبر اجیییی
خواهش

نگین یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 22:51

کجاش خوشگلهه؟؟
عینه عن میمونه ک
البته به دل نگیرید
خدا کنه دونگهش ازین معصوما باشه
ازونایی که دوس داری دو لپی قورتش بدیییی

دقیقا

زهرا س یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 22:12

از جبسون خوشم نمیاد

چرا؟دلت میاد

asi یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 21:54

عالی بود..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد