EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

مرا ببین پارت 13



دروووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


خب طبق قولم دارم کامنتهای پست اخر اسطوره ر/ق/ص رو جواب میدم .. پس اگه کسی سوالی پرسیده یه نیگا بکنه

اگه باز هم جاییش گنگ بود .. بگید تا خودم یا عسل بانو جواب بدیم


پارت 13



بدرووووووووووووووود


نظرات 25 + ارسال نظر
طاهره پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 17:10

خیلی خیلی این قسمتو دوست داشتم واقعا خیلی قشنگ بود مخصوصا عاشق آخرش که دونگهه اصلاحش کرد هستم.

مرررسی عزیزم

زهرا س شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 19:20

چرا هیوک این طوری میکنه؟!!! خب اگه دیگه هائه رو نمیخواد رک بهش بگه بره!

fishbumnim جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 00:50

من همش داشتم به اون صحنه ی مینی دراما که دونگهه هیوکو اصلاح میکنه و همو میبوسن فک میکردم...بله ...
so sooooo sweet

sss501 جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 00:40

اومده بودم جواب کامنتمو ببینم
اوا پس سند نشده بود یعنیی کامنتم کو؟
مجددا مرسی .نخسته

مرا ببین چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 19:24

hastiجان
لی جونکی یه بازیگره من کار خوانندگی فقط یکی-دوتا MV ازش دیدم، اما OST فکر خونده باشه!
اولین نقش اصلی که بازی کرده شاه و دلقک بوده که همون باعث شهرتش شده
من خودم اولین نقشی که ازش دیدن توی سریال "my girl"بود...
ایلجیما، قهرمان،دانشمند شبگرد....
عکسشم توی کاور هست...عکس پایین سمت چپ عکسشه

linda چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 17:39 http://2haddict.vcp.ir/

دلم واسه هیوکجه پرپر شد
بچگی می خواد اعتماد کنه ولی نمی تونه
به نظرم دونگهه باید بیشتر از اینا خودشو ثابت کنه
خیانت کم چیزی نیست
مرسییییییییی گلمممممممممممم

aramis چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 01:48

توروخدا میبینی دنیارو؟
تا دیروز دلمون واسه هیوک میسوخت حالا واسه دونگهه...
البته هنوزم معتقدم دونگهه گناه بزرگی در حق هیوک مرتکب شده و باید مجازات میشد ولی حالا دلم واسش میسوزه...
هیوکم که...
واقعا گناهش فقط عاشقیه.... طفلکی... هییییییییییی
ممنون گلی...

asi چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 01:17

عالی بود...

المیرا10 سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 22:58

راسیتش من هنوزم حقو به هیوک میدم..دونگهه خیلی نامردی کرده در حقش..کاملا عشقی که به هیوک داشته رو از یاد برده..درسته الان برگشته و میگه من هیوکو دوست دارم اما باید این حقو به هیوک هم بدین که بی اعتماد باشه..چون وقتی یبار که تن سالم داشته و کار میکرد بهش بیتوجهی کرده اما حالا که اینقدر بدبخت شده نباید باطم از دونگهه انتظاری داشت
این دوری کردنای هیوک هم نشونه ی اینه که یک وقتی دوباره دونگهه هوایی شد و خواست ترکش کنه دوباره لطمه نخوره
اما به نظره من اون اقای لی بیکار واینمیسته...
بالاخره کاره خودشو میکنه..من مطمعنم خانواده دونگهه هم بیکار نمیمونن..
مرسی عسل جون خییلی از این فیکت خوشم میاد

محدثه سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 19:44

اوممم....دونی خیلی داره بیش از حقش تاوان میده..بقیه حق تعیین تکلیف براشو ندارن..این فقط هیوکیشه که میتوته براش تعیین تکلیف کنه

sara83 سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 16:30

خیلی خوب بود مرسی عزیزم

hasti سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 13:39

سلاااااااام
واااااااااای این خیلی داااااره قشنگ میـــــــــــشه
خدا کنه دوباره اتفاااقی نیووفته
اون شخصی که می خوااااست با جونکی حرف بزنه مشکوک بود راستی میشه بدونم جونکی کیه؟؟ ینی بازیگره خوانندس کیه؟؟ اخه هیچ چهره ای نمیاد تو ذهنم تا تصورش کنم

حنا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 10:30

چرا لیتوک و شیوون میخوان دونگهه رو از هیوک دور کنن؟؟؟
دونگهه وقتی میبینه هیوک دیگه بهش اعتماد نداره داغون میشه
دونگهه بدجوری داره تاوانه اشتباهشو پس میده
مرسی عزیزم

لیلا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 02:11

عالی بود!خیلییی منتظر ادامه ام!امیدوارم دونگهه واقعا درس گرفته باشه واشتباهشوتکرار نکنه!
ممنون

fatemechoi دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 23:42

واقعا نمیدونم چی بگم
لیتوک خیلی مهربونه
ممنون از عسل جونم
ممنون ازت میترا جونم

*marziyeh* دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 23:00

چقدررررررررررر این فیک خوبههههههههههههه

خیلیییییییییی دوستش دارمممممممممممم

با این که هی ادم دلش میخواد گریه کنه ولی بازم خوبه.

چقدر دلم میخواد هیوک دونگهه رو قبول کنه.
نه بخاطر دونگهه بخاطر خودش.

اینجورییییییی خودش خیلی داره اذیت میشه. حقش نیست

مرسییییییییی ممنووووووووون یه دنیا

باران دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 22:58

سلامممم عزیزممم . مرسی.
خوب شاید هیوکی دونی رو بخشیده باشه...ولی من تازه دارم فکر می کنم دونی یه کوچولو گناه داره..
خو خیلی دلم ازش پر بود..

ماه دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 21:38

تنها فوق العاده
هیوکى باهوش

Hadis دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 21:09

آخی دونی بیچاره چقد عاشقه
یکی نیس ب هیوک بگه بسه آخه چقد ناز میکنی حالا هائه ی کاری کرد قرار نیس زجر کشش کنی بد بختو
عاشق لیتوکم تو این فیک خیلی مهربونه
مرسی زحمت کشیدی

sheyda دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 20:43

هیوکی بیچاره
سونگمین قرار بود با دکتر جونکی حرف بزنه؟
مرسی عزیزم

زهرا دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 20:43

سلام عالی بود مرسی الاهی بمیرم واسه هیوک ودونگهه بیچاره ها ای جانم به لیتوک

mino دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 20:21

اخی خیلی قشنگ بود قربون هیوک عاشق و مهربونم بشم من .
عشقن . اخی چه جوری تشخیص داد قربون حس عاشقشیش بشم من .
که دونگهه رو شناخت
ممنون عزیزم

tarane دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 20:14

دونگهه باید خیلی تلاش کنه تا دوباره اعتماد هیوک رو جلب کنه . هیوک میخواد دونگهه رو ببخشه اما میترسه بهش وابسته تر بشه و بعدش دونگهه دوباره رهاش کنه اون بیشتر از قبل بشکنه . ولی به نظرم هیوک باید یه شانس دیگه به خودش و دونگهه بده . باید امیدوارتر زندگی کنه .
مررررسی عزیزم . عالی بود.

m&e&d دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 18:54 http://http:

سلام
بله حالا حالاها هائه از این فداکاریا زیاد باید بکنه تا قلب عاشق هیوک رو بسمت خودش برگردونه هرچند هیوک اینقدر عاشقه که به اینم راضی نیست که دونی رو اسیر خودش کنه ,قلبش پرمیکشه ولی خودداری میکنه فراوون

yasaman دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 18:26

دلم میخواد سونگمینو خفه کنم که این بلاها رو سرشون اورده
به کوری چشم سونگمین به این میگن عشششششششق
ایونهه عششششششششق است
دستتون درد نکنه میترا خانم و عسل بانو
راستی یه سوالی داشتم نمیشه بیناییش برگرده چون با عمل و گزاشتن حسگر های حساس به نور این کار رو میکنن ولی خب مثل بینایی یه فرد سالم نمیشه......
چرا تکنولوژی خبر مرگش پیشرفت نمیکنه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد