EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - 17

سلاااااام به چینگوهای گلم 

آخرین پارت این سیزن رو آوردم

قبل از هرکاری لینک دانلود چندتا آهنگ رو گذاشتم که پیشنهاد میکنم همراه با این پارت گوششون بدین. 

دیگه خیلی نمیحرفم

بفرمایید...


Day.Dream - super junior 

Miracle.in.December - exo

I.need.u - BTS


 پارت 17

نظرات 19 + ارسال نظر
faezeh جمعه 3 مهر 1394 ساعت 13:02

سلام عزیزم ..خوبی ..ممنون بایت رمز ...داستان قشنگیه ..

سلام گلی
خوهش میشه

طاهره پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 17:16

یعنی چه؟ من مودونم دونی نمرده .سونگمین اونو زنده نگه داشته ولی وانمود میکنه مرده.
ای سوکی عوضی.
مرررسی گلم

سلام گلی
دونی مرده
خوهش میشه عسیسم

زهرا س شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 19:45

چقدر این یارو عوضیه!!!! مطمئلنه که عاشقه هیچوله؟!!
فکر کنم سونگمین الکی بگه دونگهه مرده

خعلی عوضیه ... خعلی
چی بگم والا، فاصله ای بین عشق و نفرت نیست!!!
دونگهه که مرده

zaza شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 19:01

آیییییییییییش!!
در مورد این که بابای گیون پزشک یا مدیر بیمارستانی باشه تو فیک اطلاعاتی داده نشده بود... پس میتونه اون هرکسی باشه!
فقط یه سوال!!
تو شب مهمونی آقای کیم از سوک میپرسه که حال ادن خوبه از این حرفا و طوری که کلی براش هزینه میکرده و اونجایی که گیون اولین بار دونی و میبینه میگه که چقدر شبیه ادن در صورتی که اون توی موسسه ای زندگی میکنه که حق خارج شدن ازشو نداره و از دونی هم کوچیک تره پس چطور ممکنه وقتی خود گیون سوک وظیفه مراقبت کردن از ادن و داشته ندونه که اون پیش خانواده کیم زندگی میکنه... شاید هم منظور از آقای کیم یه آقای کیم دیگریست نه بابای هیچول!!! اگه دونگهه ادن لی هست پس اون کسی که تو موسسه اس کیه؟؟! وااااااااای گیج شدم...
زودتر سیزن 2 رو بنویس جانم!!
عاااااااااالی بود
مررررررررررسی

اوووووه
چه برداشت های جالبی از فیک داشتی
تو فصل دوم کاملا مشخص میشه قضیه چی بوده
قلبونت
خوهش میشه

sss501 جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 17:25 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

سلام
رمزو میزنم.ولی وا نمیشه

سلام چینگو گلی
رمز عوض نشده

zara سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 21:48

کلا متوجه نشدم چی شد.کککککککک خیلی مبهم بود.گیجم کرد.مرسی ازت دایی منتظر ادامش هستم گلم.بوووووووووووووووس گندهههههههههههههههههه.

اینقدراهم پیچیده نبودا دایی جون
خوهش میشه
فتاااااات
بخخخخخخخل

z سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 20:53

سلام
دونی زنده است من می دونم و مطمئنم !
ممنونم
منتظر م زودتر لطفا لدفن بنبیس بقیه اش رو
ممنونم

سلام
دونی مرده است ، دکتره گفت که
چشم عسیسم
خوهش میشه

زهرا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 20:32

الاهی دونیما کشتند مرتیکه عوضی

ععععععععررررررر

زهرا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 20:31

سلام عالی بود مرسی الاهی بمیرم واسه دونگهه وهیچول

سلام گلم
خدانکنه
خوهش میشه

m&e&d سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 17:36 http://http:

سلام و ممنون
یعنی چی ؟ اون بیچاره هنوز یه روز خوش توزندگیش ندیده چطور ممکنه بمیره ,همه این دعوا و مرافه همش بخاطر این بود که دونی رو بکشتن بدی؟ نننننننننننننننه

سلام گلی
اتفاقا دقیقا یک روز خوش تو زندگیش دید
سوری سوری
داستانه دیگه
فصل دومش بهتر میشه

sara83 سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 16:18

چییییییییییییییی دونی مرد نههههههههههههه
من خیلیییییییی منتظر سیزن 2 هستم کنجکاوم چطوریه
بیچاره هیچول دلم براش میسوزه
مرسی

بلی
عععععععععرررررررر
خیلی منتظرتون نمیذارم
خوهش میشه گلی

haefishy سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 14:17

چی دونگهه مرد؟ب همین راحتی؟نههههههههههههههه...عررررررررررر اگه دونگهه نباشه من چی کا کنم؟؟؟؟؟؟توروخدا زندش کن:-|

بلی
اصلا هم راحت نبود... با هر خطش منم دق مرگ شدم
تو سیزن دو همه چی روبراه میشه

محدثه سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 14:05 http://unbreakable-stories2.mihanblog.com/post/category/108

جدا دونی مرد؟؟؟؟؟؟؟
من یه سوال کنم؟؟دونی یه داداش داشت که تحت سرپرستی گین سوک بود یا اشتباه فهمیدم؟؟؟اگه داشت جای دونی میاد؟؟؟
مگهداریممممممممم؟؟مگه میشه دونی بمیره؟؟؟؟؟؟نهههههههههههه من باور نمیکنم

بلی، جدا مرد
تو سیزن دوم متوجه همه چی میشی
ععععععععررررررررر

*marziyeh* سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 13:17

نیلوفررررررررررررررررررررررر ماهی منو کشتی؟؟؟؟؟؟؟؟
تونستی همچین کاری بکنی؟؟؟؟

عاغاااااااااا من از همین الان میگم سیزن 2 دونگهه نباشه نمیخونم.
راستش من کلا فیکی که دونگهه نداشته باشه نمیخونم.

اون اسمشو نبر رو من اگه دستم بهش برسه

ممنونننننننننن نیلوفر جونی

عععععععرررررررر
دق مرگ شدم با هر خطش ولی نوشتم
زوج اصلی فیک ایونهه هست!!!!
بزن لهش کن
خوهش میشه گلی

mino سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:47

همش تقصیر این یارویی که عاشق هیچول شده است الکی بهشون گفتن که دونگهه مرده نه الان سکته میکنم .
دونگهه
ممنون عزیزم

تقصیر خود خرشه!!
نه الکی نگفت ، واقعا مرد
نهههههه سکته چرا؟
تا فصل دو بصبر
خوهش میشه

Sheyda سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:41

من هنگ چند جمله آخرم
نکنه تموم ثروت خانواده گیون سوک مال ماهیم
مینی که قاتل نیست بخواد ماهیم رو بکشه
بیصبرانه منظر شروع سیزن دو هستم
مرسی عزیزم

خخخخخ
نچ
نچ
فدای تو ، خیلی منتظرت نمیذارم
خوهش میشه گلم

teuksa-makne سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 11:01

یااااا مامی زدی دونگهه را کشتی هیچی نگفتم....لااقل تندتند سیزن دو رو بنویس دیگه....از دیشب تو خماریم.... ادااااامشو میخااااام....
دقت کردی اینجام خوندمش....

خخخخخخ چشم مکنه گلم
سعی میکنم زودتر بنویسم
الهی
فدای تو دخمل

sara سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 10:00

سلام عزیزم ، مرسی از قسمت جدید ، خیلی جالب شد به احتمال زیاد هائه هیچیش نمیشه و سونگمین یه کارایی براش میکنه ، بیچاره هیچل دلم براش خیلی سوخت .
عزیزم منتظر سیزن دوم هستم لطفا تند تند بزار فیک قشنگیه ، موفق باشی

سلام گلی
قابلی نداره عزیزم، خوشحالم که برات جالبه
حدسیات شما قابل تقدیره ولی اگه دقت کرده باشی دکتر گفت دونی(زبونم لال) تموم کرده!
نقش سونگمین تو سیزن دو پررنگ میشه
چشم، ایشالا به محض اینکه نوشتنش به یه جاهایی برسه آپش رو شروع میکنم
ممنون از اینهمه انرژی مثبت

باران سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 09:54

سلاممممم عزیزممم.مرسی.
ای وایییی دونی ... چقدر اون بشر خبیثه آخه دونی مگه باهاش چیکار کرده که میخواد بکشتش..

سلام گلی
میخواد بکشتش نه... کُشتش!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد