EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

مرا ببین پارت 14



درووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ ام وی اووووووووووووومد
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی ج/ی/گ/ر شده بودن همشون .. 
اووووووووووووووف شما برید فیکتون رو بخونید منم برم جییییییییییییییییییییییییییغم رو بکشم و باز ام وی رو ببینم
اها یادتون باشه حتما از ی/و/ت/و/ب ببینین ...

دوستان با همه این ادرسایی که در زیر بهتون میدم

 میتونید وارد فنکلاب بشین  

 اگه یکیش وارد نشد اون یکی رو بزنید

 همشون وارد فن کلاب میشن.به دوستاتونم بگین.

 

kyuminland.mahtarin.com/

 

http://kyuminland.glxblog.com/

 

http://kyuminland.loxblog.ir/

 

http://kyuminland.lxb.ir/

 

http://kyuminland.loxtarin.com/

 

http://kyuminland.loxblog.com/




بدرووووووووووووووووووووووووووووووود

نظرات 26 + ارسال نظر
طاهره پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 17:34

وای وای وای چقد همه چیز جذاب شده. خداکنه دیگهمشکلی پیش نیاد و همه چیبه خوبیپیش بره. تشکر گلم

زهرا س شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 20:06

دونگهه خیات نمیکنه اما من به مین مشکوکم

حنا شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 00:52

ی چقدر سختی کشیدندتو این دوسال
ولی دونگهه ثابت کرد که از کارش پشیمونه
هیوکم یه خرده سخت گرفته بود به دونگهه
حس میکنم مینی واقعاپشیمونه و میخواد جبران کنه
و کلکی تو کارش نیست
امیدوارم هیوک خوب بشه
مرسی عزیزم

fishbumnim جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 01:21

چه طاقتی دارن واقعا!!!!!!!!!! هیوک که تو این وضعیتش بی دفاعه...من اگه جای دونگهه بودم خیلی زودتر از اینا هیوکو اهم میکردم...بله...

sss501 جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 00:37

سلام
شب بخقر
امشب با گوشی اومدم قبل خواب ایونهه بخونم..
من مجبورم صبر کنم تا آهنگ.سوجو رو دان.ننم بعد ببینم هنووز ندیدم دلم داره میرههه


بالاخره دیوار بی اعتمادی هیوک فروریخت..


هیوک بینایشو بدست میاره مطمءنم میتونه هایه رو دوباره ببینه و خوب میشه ب لطف نویسنده
انقدم داداش منو دیگه دق نده هیوکیی.. جونش ب لبش اومد بچه ماهیم
کومایو .نخسته

الینا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 21:41

ممنوون عزیزم

fatemechoi پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 19:36

واقعا مینی از کار خودش پشیمونه؟!!من یکم شک دارم
خوب شد هیوک قبول کرد واز اون بهتر اینکه دونگهه هم باهاشون رفت
طقلی دونگهه چقدر براش سخت بود
من فکر نمیکنم که هیوک هنوزم بهش اعتماد کنه
بیچاره جونکی بچه چه صحنه ای رو هم تحمل کرد
چه جت باحالی تختم داره اونم دونفره
ممنون از عسل عزیزم
وممنون از تو میتراجونم

yasaman پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 16:12

من این سری دلم واقعا برای دونگه سوخت خوش حتلم که دوباره باهمن و متشکر عسل بانو و میترا خانم

Sheyda پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 14:03

چقدر خوبه همه چیز بینشون خوب پیش میره
مرسی عزیزم

linda پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 13:40 http://2haddict.vcp.ir/

سه سال؟؟؟.....چه زجری کشیده هیوک بیچاره من تو این مدت
اینکه تو جت درست کنار سونگمین اون حرکتو زدن دلم خنک شد......سونگمین بیشتر از اینا حقش بود
کاش زودی چشماش خوب بشه
مرسیییییییییی عسیسممممممممم

sara83 پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 11:27

خیلی خوب بود مرسی عزیزم

Mahsa پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 02:07

من خیلی کامنتم خوبه دوبارم ثبت شده
اصلامیخوام یک کامنت احساسی بذارم الان....

واقعاسخته سه سال ونیم صبرکنی تافقط کسی که دوسش داری بهت توجه کنه....
بااینکه خیانتکاربود...بااینکه قلب هیوک روشکست ولی همراه باعمل هیوک بابیماری هیوک دونگهه هم جون داد...
تمام این سه سال پای عشقش موندکه ثابت کنه دوسش داره...
که خیانتشوجبران کنه....
که دوباره اعتمادشوجلب کنه....
اونم درحالی که عشقت نمیبینه بویی حس نمیکنهه وهیچ مزه ایم نمفهمه....
هرروزم نشونه های بی اعتمادیشوببینی....
هرروزم تیکه هاشوبشنوی....
دونگهه برای خیانتش تاوان داد....
توی اون شیش ماه هرچی هیوک روندیده بودالان هم هیوک اون رونمیبینه....
راحت میتونه احساس اون موقعه ی هیوک رودرک کنه....
ولی چون هردوشون عاشقن...بدون هم نمیتونن.....

تفسیراحساسی روحال کردی...
مرسی عزیزم عالی بود
فقط پارت بعد+18زیادباشه لطفا

Euna پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 02:04 http://sup3rjunior.com

من تازه میخوام شروع کنم بخونم رمزو برام میفرستی اجی

عزیزم رمزش تو اولین پارتی فیک گذاشتم
همینطور توی پست رمز فیک ها هس

لیلا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 00:57

هییی...3سال گذشت؟!چقدسخت بوده واسشون!دونگهه خیلی سختی کشیده این مدت تا اعتماد اینهیوک جلب کنه!فک نکنم دوباره اشتباه کنه!‏
نمیدونم مین نقشه داره یانه!میشه اینهیوک بیناییش خوب بشه وبعدش اینهیوک کسی بشه که خیانت کنه!البته ازاین اینهیوک عاشق بعیده!ولی ممکنه طی اتفاقاتی بشه!به هرحال نمیدونیم که این دکتر ادوارد کیست؟!شایدبامین نقشه هایی داشته باشن!!‏
خیلی خوب بود!ممنون

باران پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 00:11

سلامممم عزیزممم . مرسی.
نه دیگه دونگهه تنبیه شده..بعیده دوباره اشتباهش رو تکرار کنه...
اگه مین هم کلا از زندگیشون بره بیرون که عالیه..

محدثه چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 23:39

نه...دونی خیانت نمیکنه وقی انقدر سختی کشید تا بعد سه سال هیوک رو کمی به گذشته برگردوند
وقتی داشت با عمل هیوک جون میداد,فهمید قلبش بدون هیوک از کار میفته قطعا خیانت نمیکنه
ولی درمورد مین مطمئن نیستم...دکترش کیه؟؟میشه کیوهیون باشه؟؟؟!!اخه تو پوستر عکس کسو نیست نمیدونم اینجا هس یا نه

Mahsa چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 23:19

جون جوووون جون...صحنه ها+18
منم که اصلابه چیزای منحرفی فکرنمیکنم....
مین حرات داره باایناکاری داشته باشه....ایناتازه دارن خوب میشن باهم...
مرسی عزیزم

*marziyeh* چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 23:10

من که میگم سوتفاهم های جدید در راهه.
مین هم یه جورایی شاید بازم میخواد با این کار دل دونگهه رو به دست بیاره.
نمیدونممممممممم

مرسییییییییییی دست گلتون درد نکنه

زهرا چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 22:27

سلام عالی بود مرسی الاهی بلاخره امیدوارم نقشه ای درکار نباشه

مرا ببین چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 20:52

yasamanجان
اینم از پیشنهادی که داده بودی

ماه چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 19:01

اوه ماى گاد ایونهه ى هات
منو مرگ

m&e&d چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 18:59 http://http:

دونی جان دیدی چیکار کردی افکار ماروهم منحرف کردی رفت پی کارش حالا ما چه کنیم با این افکار پریشون تا قسمت بعد

Hadis چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 18:56

یس
فرست. مرسی خیلی زحمت کشیدی

m&e&d چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 18:53 http://http:

سلام .
ببین الان وقتش نبود این سوالا رو بپرسی میذاشتی حال میکردیم با این قسمت پراحساس و سراسر درد و غم وهمدردی میکردیم با قهرمانای داستان.
اره خیرسرم چه همدردی هم میکردم,به هرحال سه سال و نیم زمان زیادیه دونی جان حالشو ببر فعلا به هیچی فکرنکن و محکم هیوک رو بچسب

Mahsa چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 18:51

جون جوووون جون...صحنه ها+18
منم که اصلابه چیزای منحرفی فکرنمیکنم....
مین حرات داره باایناکاری داشته باشه....ایناتازه دارن خوب میشن باهم...
مرسی عزیزم

tarane چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 18:42

سلام گلم
وای چقدر این سه سال برای هردوتاشون سخت بوده.
من حس میکنم دونگهه واقعا پشیمونه و دیگه هیوک رو ول نمی کنه.ولی اینکه مین بازم نقشه ای داره یا نه رو نمی شه حدس زد.
ممنون گلم عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد