EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 50

 من برگششششششششششششتم

تولدم مبارک ...

این همه ازیه  قسمت جانگداز ...

انرژی یادتون نره . شاید نتونم جواب کامنتا رو بدم اخه با گوشی بیشتر میام نت . اما کامنا رو میخونم .

برین ادامه

پارت 50


نظرات 23 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 23:04

ایییوای هاعه داره اشتباه میکنه نه نه نه
وای اگه هیوک بیدار شه سکته میکنه لعنتی


مرسییییی

bita پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 07:38

هائه کجا رفت؟
بیچاره هیوکی...دلم سوخت ولی میدونم رفتن هائه خیلی بیشتر ناراحتش میکنه
راستی میگم میشه زود زود آپ کنی؟من تقریبا فراموش کرده بودم اینو..خواهش میکنم..همون هغته ای یه بار که خیلی خوب بود

*marziyeh* چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 23:13

وایییییییییییییییییییییییییییی دونگهه کجا رفت؟؟؟؟
خواهشاااااااااااا یکی سر برسههههههههههههههه.

هیوکککککککککککککککککککککککک طفلک می میره از نگرانی.

مرسیییییییییییییییی عزیزم

زهرا س سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 20:38

ممنون! خیلی این فیکه خوبیه!
هائه میخواد بره؟!!

توکسا سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:37

سلام.من توقسمت 31 هم نظر گذاشتم.بابت رمزم یه سوال پرسیدم..من پسورد ایمیلم یادم نیست میشه رمزقسمت 31 رو تو تلگرام بگیرم؟؟؟؟واسه بقیش تو کف موندم

Kimmitra
درود عزیزم
اونجا هم جواب سوالتو دادم
اره عزیزم میتونی از تلگرام رمز رو بگیری

sara83 سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:12

مرسی عزیزم بابت ادامه
تولدت هم مبارککککککککککککککککککک

MaryED سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 06:55

سلام تولدت مبارکککککککککک
حالت خوبه؟؟؟؟؟
بیچاره دونیییییی
خیلییییی دردناک بودددد وااای رفتتتتتت هیوکی پاشووووووو یکی جلو دونی رو بگیرههههه

باران دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 23:35

سلامممم عزیزممم.مرسی.
طفلی دونی ... با رفتن که چیزی درست نمیشه ..

طاهره دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 23:01

سلام عزیزم تولدت مبارک انشالله صد و بیست ساله شی.
واقعا دونگهه طفلکی گناه داره. این چه زندگی نکبتی این داره. کجا رفت؟رفت که درد و رنج نده به هیوکی. کاش بره و درمون دردشو پیدا کنه و بعد برگرده پیش هیوک.هیوک بفهمه رفته چیکا میکنه.
الهی واسه ماهی طفلکی

Motahareh دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 21:47

حسابی دلم برا این فیک تنگ شده بود
وای دلم برا چوکو‌سوخت الهی
کار دونگهه هم اشتباه بود البته اگه منم جاش بودم همین کارو‌می کردم:/

negar دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 17:29

Slm,man ghablan ye bar vase ramz darkhast dade bodam vali nagereftam .....mishe lot koni ramz ro bedi ?
09309207378

KIMI دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 14:18

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

linda دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 13:37 http://2haddict.vcp.ir/

اوخی چقدر دردناک بود این قسمت
همه ش تقصیر کیو بود که سگ رو تو اتاق نزاشته بود
الهی بگردم واسه هیوک که اشک می ریخت
ای واییییییی دونگهه یه وقت نره گم و گور بشه
مرسیییییییییییی بارانی پارت قشنگی بود تونستی قسمت بعدشم زود بزار

m&d&e دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 13:23 http://http:

سلام.
تولدت مبارک.امیدوارم روزای خوبی در انتظارت باشه.
وای خدا نگو این بچه دوباره زد بسرش الان میره دربدر میشه هیوک هم بدتراز اون اواره

tarane دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 12:22

سلام عزیزم . تولدت مبارک . امیدوارم به همه ی ارزوهات برسی.
اخی دونگهه بیچاره تازه داشت باور میکرد زندگی برای اونم میتونه شیرین و دوست داشتنی باشه اما این اتفاق دوباره تموم باورهاش رو عوض کرد .
وای الان میره توی خیابون ها گم میشه . خدا کنه هیوک زود بفهمه و بره برگردونتش یا کیو پیداش کنه و نذاره بره .
دونگهه خیلی عذاب میکشه گناه داره .
مررررسی گلم و ممنون که با وجود مشغله های زیاد بازم داستان رو برامون میذاری . واقعا خسته نباشی.

Hadis دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 12:18

چراااااااااااااااااااا؟! نرو هائه هیوکی دوست داره
خیلی قشنگ بود مرسی

نگین دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 07:10

الهی بمیرم
دلم واست تنگشده بود عییییزم

sogand یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 23:55

سلام جیگر تولدت مبارکاین چه قسمتی بود قلبم شکست هیوکی هائه نروووووووووووو

TNT یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 21:56

درووود
تییییییییییییییییییییییف!!! چوکو اینجا هم عمرش ب دنیا نبود که!!!
بیچاره هائه!!!! رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عررررررررر!!!
هیووووک پاشو / من یه الفم باهات حرف دارم!!!

Sheyda یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 21:55

تولدت هم مبارکایشالله صدوبیست ساله بشیدر آرامش و سلامتی زندگی کنی

Sheyda یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 21:54

ماهی بیچارم
کیو ماهیم رو برمیگردونه
مرسی عزیزم

sara nik یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 20:54

وای خیلی ممنون خیلی وقته منتظر این قسمتم

تینا یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 20:34

سلام گلم
این اولین نظری واسه این داستان میزارم
حالا دونگهه میخواد واقعا بره بیرون
همیدوارم هیوک بیدارشه نزاره که بره
این قسمت واقعا غمگین بود

مرسیییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد