EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P12


سلااااام به همه دوستای گلم

خوبین ایشالا؟

دوستای گل، ممنون به خاطر عشقی که به فیک نشون میدین.

تشریف بیارین ادامه مطلب...

 

پوستر جدید خوشگله؟ 


درباره زوج ها پرسیده بودین

باید بگم که زوج اصلی این فیک ایونهه اس و شیچول و کیومین درکنار ایونهه شکل میگیرن

صحنه خاصی از زوج های کیومین و شیچول نداریم! 

در حال حاضر هم هیچول تحت درمانه و از اونجایی که من از روانشناسی چیز زیادی نمیدونم ترجیحا بعد از خوب شدن هیچول رو مینویسم. و این لازمه که یه مدت زمانی تو فیک بگذره!!!


این پارت خ.ا.ک.ب.ر.س.ر.ی مثبت هیجده داره واسه همینم برا دان میذارمش. 

درست نتونستم ویرایشش کنم اگر غلطی چیزی داشت شرمنده


تولد دویل مکنه هم مبارک!!!


درباره آمار بازدید و نظرات هیچی نگم بهتره!!!

در ازای هر 10 بازدید 1 نظر!!!!؟ رمزیش نمیکنم ولی کم لطفی نکنید

دوستان اگر از فیک خوشتون میاد نظر بدین

اگه نظر نمیدین یعنی ادامه ندم؟؟؟؟ هیچ عقیده یا نظری دربارش ندارین؟

ممنون

رمزش اسم زوج اصلی ف/یک به انگلیسیه! 

Download part 12

نظرات 20 + ارسال نظر
soojin شنبه 22 آبان 1395 ساعت 17:30

ایونهه ریل شد جییییغ

زهرا چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 03:11

سلام عالی بود مرسی اوه چشم سونگ مین روشن

تینا شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 17:04

سلام گلم
هیوک چطور دلش امد بادونگهه این کارو کنه
اما به دونگهه هم خوش گذشت
مرسییییییی

مهتا شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 15:26

پوسترش مررررررررررررررررررگه من سیوش کردم برا روز مبادا خخخخخخ
هییییییییییییی ایونهه ، بدبخت دون دون فک میکنه کلاس آموزشیه ک ک ک یکی باید تفهیمش کنه که مورد تجاوز قرار گرفته

hasti پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 12:32

چرا این ماهی تو این موقعیت دست از خنگ بازیش برنمیدارهه؟؟خدایا این خیلی نازههههه میخوام بخورم. هیوک هم کار خوبی کرد و من خیلی ازش تشکر میکنم.
مرسی آجی خیلی قشنگ بید. خسته نباشی

sara83 پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 12:23

عاشق این داستانم خیلی میدوستمش
اگه بقیه قسمتا هم برا دان بزاری خیلی خوب میشه چون من با موبایل میام بهتره
عکسم خیلی خوشمل بود
مرسی عزیزم خسته نباشی

طاهره چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 23:38

هیوک نامرد چطو تونست با این طفل معصوم همچین کاری بکنه.
یعنی هیوک خودشو مرده فرض کنه. فردا مینی و کیو میکشنش. مگراینکه ادن چیزیو لو نده.
مرسی گلم عالی مث همیشه

Sheyda چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 22:56

عجب میمونچجوری دلش اومد با ماهی معصوم من اینکار رو بکنه
ماهی معصوم من از دست رفتحالا هرشب از هیوک کارای بد بد میخواد
مرسی عزیزم

mino چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 20:56

وای خدا ی‌من چه طور‌تونست‌با اون بچه این کارو‌بکنه ؟
اخی رفته‌بود کارتون خوابی کرده قربونش‌برم چرا اینقدر گوگولیه وای مردم
بمیرم مینی چقدر ترسیده بود
ممنون عزیزم

TNT چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 20:27

درووووووود!!!! عاقا هائه از دست رففففت!!! بازم میخادد؟؟؟ یا استوخودوس!!!! خخخ!!!
الان چجور جواب مینی رو خواهند داد؟ چگونه؟؟ من میگم از دهن این ماهی میپره بالاخره!!! خداوند هدایتشان کند..باشد تا بیندیشیم!!! دستت مررررررسی نیلویی!

m&e&d چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 19:33

ممنون عزیز
وای هیوک منحرف ,یه ماهی معصوم گیرش اوفتاده هی تدریس خصوصی میکنه.
این بچه رو منحرفتر از خودش خواهد کرد.
جلوشو بگیر مینی,اگه توهم تونستی جون سالم از دست اون دویل بدر ببری و سالم موندی

sungy چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 17:55

سلام فیشی
خیلی قشنگ نوشتی من که خوشم اومد
منتظر ادامشم
خسته نباشی

باران چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 16:22

سلامممم عزیزممم . مرسی.
واقعا هیوک چطور آدمیه؟؟؟..ادن طفلی خیلی معصومه...

aramis چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 15:41 http://shineeangels.mihanblog.com

من این فیکو خیلی دوست دارم.
نقش ادن فوق العادست.. عاشقشم اساسی
هیوکم که زد دخل بچرو آورد... هیییی
چه خوششم اومده بچه پرو...خخخخخخ میخواد با سونگمینو کیو هم امتحان کنه
ممنون خانومی

ZARA چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 12:55

واااااااااااااااای نی نی دلیی قربونت چقد عاااااااااااااااااااااااااااالی نوشتی....خیییییییییییییییییییییییییلی خوب بود مخصوصا جمله اخرش که به فنا دادمون....مرسی عزیزه دلم...بوووووووووووووووس گندههههههههههههههه برات ماهی.

saha چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 01:29 http://proxima.loxblog.com

اااااااههههه چقدر منتظر این لحظات بودممممم
خییلیییی خووووب بود
قسمت قبلم زود تر خوندم یادم رفت بیام نظر بزارم

Hadis چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 00:44

سلام وااااااااااااااااااااااااااای چقد پوسترش خوشمله
واقعا فک نمیکردم حالا حالا ها به این قسمت های چیز برسیم چقد غیرمتظره بود من همش منتظر بودم مین یا کیو بیان تا حساب هیوکو برسن
مرسی مرسی

مهشید سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 23:52

به جای اینکه ناراحت باشم یه ماهی معصوم مورد ت.ج.او.ز قرار گرفته
چرا انقدر خوشحاالم
خود دونگهه هم بدش نیومده خو ...
بهش خوش گذشت
ایونهههههه
خوشحالم ایونهه شد
سونگمین لطفا کاسه داغتر از آش نشو بذار این دو تا با هم بمونن
هیوک تو هم آدم باش لطفا هائه رو سفت بچسب
عاشق تهدیداش شدم

*marziyeh* سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 23:50

سلام نیلوفر جونی.
خوبی چطوری؟؟؟؟
عاغا فیکت خیلی خوبهههههههههه
به سرت نزنه ولش کنی که دعوامون میشه.
زیاد زیاد و تند تند هم عاپ کن
پررو هم اصن نیستم. آراسو؟!

عاغاااااااااااا خیلی یه جوری بود!!! هیوک چی جوری تونست همیچن کاری بکنه؟! ندید این هیچی بلد نیست؟ سونگمین و کیو اگه نفهمن مخ ندارن. تابلوعه خب!!!

اصن سونگمین چی جوری تونست اینقدر بی خیال بشه که نفهمه ادن نیومده پیشش بخوابه!!!

خیلی ممون عزیز دلم.
منتظر بقیه اش هستم به شدت

tarane سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 23:44

سلام گلم.
سونگمین بیچاره یه لحظه سکته کرد وقتی برگشت و دید ادن نیست . خیلی ترسید . حقم داره اگه پیداشون کنن معلوم نیست چه بلایی سر ماهی کوچولو بیارن.
یه شب سونگمین زود رفت خوابید و دونی رو تنها گذاشت پیش هیوک . چه کارایی که با این بچه ساده و از همه جا بی خبر نکرد . حالا این دونگهه هم انگار خوشش اومده میگه دوباره انجام بدیم . بهش خوش گذشته.هیوک بد اموزی داره دو روز دیگه دونی پیشش باشه معلوم نیست چه چیزایی بهش یاد بده
وای اگه سونگمین بفهمه چی شده و هیوک چی کار کرده حسابی عصبانی میشه و قاطی میکنه.
کل داستان یه طرف تهدید های هیوک هم یه طرف . اصلا تهدیداش مختص خودشه.
ممنون عزیزم خیلی عااالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد