EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها S2/P14

سلام چینگوهای گلم 

نینی اومده با یه پارت جدید

ولی قبلش میخواد باهاتون بحرفه! 

بفرمایید ادامه... 

 

دوستای گلم

تو نظرات دیدم از هیوک بنده خدا شاکی بودین... البته حقم دارینااااااااا

ولی سعی کنید قد عدس درکش کنید! 

الان با خودش  درگیره، خوب میشه ایشالا

................... 

همگیتون میدونید و همیشه گفتم دنبال نظرات و انتقادات سازنده هستم! 

دوستی انتقاد کرده که دارم فیک رو زیادی کش میدم و داره خسته کننده میشه! 

گرچه من هر پارت سعی کردم برای پارت بعدی کنجکاو نگهتون دارم و فیک جذاب باشه! همینطور اتفاقات خاصی مونده که هنوز بهشون نرسیدیم! 

اما خوب این دوست عزیزم نظرش این بوده

این فیک خواننده های نسبتا زیادی داره و هرکاری با رای اکثریت انجام میشه، پس.... 

لطفا تو کامنت هاتون بدون تعارف بگین که اگه خسته کننده اس از توصیفات و مکالمات و وقایع کم کنم و زودتر ته فیک رو ببندم و به آخر برسونمش

................. 

مثل همیشه نینی دوستتون داره و منتظر نظراتتون هست

فدااااااااااتون


download part 14

نظرات 18 + ارسال نظر
soojin شنبه 22 آبان 1395 ساعت 18:09

جیییییییییغغغغغ چرا اینقدر حساسهههههه

زهرا چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 03:18

سلام عالی بود مرسی الاهی بمیرم واسه دونگهه

ChoiHoney شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 23:16

من یک سوال داشتم...
چرا وب انقدر غیرفعال شده؟
شما یک نگاه به آخرین آپ نامزد من دختره یا پسره بندازین....
میدونم همه مشکلات خودشون رو دارن و میترا هم حتما دلایل منطقی داره که نمیتونه آپ کنه.... اما خب ما نباید بدونیم که چقدر باید منتظر باشیم؟
یا آخرین آپ نفرین....

مهتا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:12

سلامممممم جوجووووووووو
مننننننننننننننننننن سکوت میکنمممممم
پ ن پ هیوک
پ ن پ دون دون
خو چی بگم که نگفتنم بهتر اااااست
اوخیییییی دونگری دونگ دونگ هم شرفیاب شدن
ممنوووووووووون عشقم
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

TNT پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:30


صوبتم نمیاااد..در گنجم نمیپوستم!!! شیندوووونگ از کوجا پیداش شد؟
دستت مرررسی

maede سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 01:38

سلاااامممممم
من تازه فصل یک و فصل تو تا اینجایی که آپ شده رو خوندممممم
وااااااااااییییی محشرهههههه معرکهههههه استتتت ... عااالیییی
چقد دونگهه توش نی نیهههههههه خوووداااا
مرسیییییی فوق العاده استتتت

Hadis دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 21:26

الهههههههههههههههههههی با اینک هیوک اذیتش کرد بازم ادن از دستش شاکی نیس ...
واقعا ک شیندونگ دلش خوشه ادنو دست کی سپرده
خرگوش تازه از خواب زمستونی بیدار شده
وای این نگرانی های کیو رو خیلی دوس دارم
روند فیکم ک خیلی خوبه .. همینجوری ادامه بده
مرسی ... نخسته

m&e&d دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 17:38

سلام وممنون.
کی گفته که دایتان رو زیادی کش میدین ؟ من که تا حالا به این مورز برخورد نکردم و خیلی عالی و روال عادیشو طی میکنه اصلانم دوس ندارم که همه چی زود راست وریست بشه و حکایت تموم شه .هنوز خیلی از مسایل نگفته باقی مونده.
حالا دیدین گفتم.من دفعه قبل گفتم که هیوک با خودش درگیره شدیدا وخودشم نمیدونه چه اتفاقی براش افتاده ,البته که میدونه ولی نمیخواد قبول کنه,ولی کم کم اونم قبول میکنه هیشکی نمیتونه مقابل ماهی مقاومت کنه و کمترین کاری که میتونن بکنن همین کارهای معمولیه,الهی من فداش بشم که همچین فاجعه ای رو یه کار معمولی میدونه

hasti دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 16:28

الان دیگه کمتر از دست هیوک ناراحتم.ولی وقتی اعتراف کرد که عاشق ماهی شده تازه میتونم ببخشمش
شیندونگ مهربون هم پیدا شدتپلی بیا اینا رو نجات بده پلیز هرچند که جاشون خوبه خخخ
آجی من دوست ندارم داستان به این زودی تموم شه ولی حس میکنم هیوک تو قسمت قبلی یه خورده زود به ماهی تجاوز کرد.
مرسی خسته نباشی

sara83 دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 12:40

عاشششششششق داستانم
خوبه دوست ندارم زود تموم شه ولی بالای 50 دیگه ادم حوصلش سر میره خیلی داستان عالی هست مرسی عزیزم
البته نی نی دار هم دوست دارم

sheyda دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 11:59

خب اینطور که کیو واکنش نشون داد میشه گفت که هیوک رو نمیشه زیاد سرزنش کرد
ولی خب ماهیم هم گناه دارهحداقل یه رفتارایی از هیوک نسبت به ماهیم نشون بده که حداقل رفتارای بدش رو کمی جبران کنه
بهتر نیست فقط بگی شیندونگ آخه اسم اصلیش هست شین دونگهی و اسم مستعارش شیندونگ وقتی مینویسی شیندونگ هی اسمش اشتباه میشه
مرسی عزیزم

طاهره دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 01:08

نموخواممممم زود تموم شد. من هنو گرم نشده بودم که تموم شد.
ادن بامزه ی من. هیوک کار بدی نکرده.خخخخخخچینگو قشنگ تمومش کن مهم نی چقد طول بکشه. همینجوری قشنگ پیش بره کافیه
دمت گرم عالی بود

tarane دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 00:14

سلام گلم.
بیچاره دونگهه ی از همه جا بی خبر . چه راحت وایستاده میگه یه کار معمولی بود . خود هیوک از حرفاش شاخ در اورد.
کیو هم کلی تعجب کرد رفتارای دونگهه رو دید. میگه کسی جز هیوک نباید منو ببینه . ماهی کوچولوی مظلوم
یعنی امکان داره شیندونگ واقعیت رو به کیو بگه؟اگه کیو و هیوک بفهمن چه رفتاری میکنن ؟
والبته باید منتظر واکنش مین به کار هیوک هم باشیم . فکر کنم حسابی جوش بیاره.
ممنون گلم عااالی بود.
روند داستان هم به نظر من خوبه .

*marziyeh* یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 23:48

نیلوفررررررررر نیلوفرررررررررررر
هی داری از دفعه قبل بدجاتر تمومش میکنی....
من میخوام بدونم بعدش چی میشه؟
خواهشاااااااااااا

میدونی من از کشش اضافه و اینا بدم میاد ولییییی...
به نظرم این فیک هنوز به این مراحل نرسیده اصن.
اگر اونجوری باشه مطمئن باش من حتما بهت میگم.

یکم واکنش کیو و هیوک و ادن رو نگنجیدم.
یکم بیشتر باید هیوک رو کم محلی میکرد کیو. نه که بزنتش و دعوا کنه. ولی نه که مثل قبل باهاش حرف بزنه و به سوالاش جواب بده.

خیلی ممنون عزیز دلمممممممممم

سلام گلم
خخخخخ بدجا نیست که
ممنونم
واکنش کیو به نظرم چیز دیگه ای نمیتونست باشه
الان ذهنشون و زندگیشون پیچیده تر از اونیه که بخواد به رفتاری که باید نشون بده فکرکنه، اون فقط به خاطر پررویی هیوک تو جواب دادن زدش!
وگرنه نمیاد دوست خودش و ول کنه و طرف کسایی که حتی نمیشناسه بگیره
هیوک هم که منتظر بود ادن به خاطر شب قبل و رفتار صبح جنجال به پا میکنه وقتی رفتارش و دید جا خورد
ادن هم که کلا بحثی توش نیست، کسی که تا بحال چیزی رو تجربه نکرده، ندیده حتی دربارش نشنیده متوجه نمیشه که اطرافش چی میگذره! وقتی کلا نمیدونه ت.جاوز چیه چه طوری دربارش قضاوت کنه؟!
ممنون ازت به خاطر توجهی که نشون دادی

باران یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 23:26

سلامممم عزیزممم . مرسی.
ادن چقددد مظلومه.. هیوک یه مشت کمش بوده..حالا یه دو تا چک هم میزدش عیبی نداشت...

سلام گلم
خیلی، طفلی بچم
بیچاره هیوک گیر کرده این وسط، شما تخفیف بده بهش

sahar--tjr یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 22:33

من دلم واسه هیوک میسوزهههههه...نمیدونم چرااا...عاشق این حسودیهای زیر پوستیشم
وای خدااا...دونکهه چرا اینقد مظلومههههه
شخصیت کیو رو خیلی دوس دارمممم...جیغغغ...
سونگمینم ک همش تحت فشاره
شین دونک اومد استرس گرفتمممم
راستی اجی از نظر من ک داستان الکش کش نیومده...روندش عادیه خوبه

منم دلم میسوزه، بیچاره درگیره با خودش
دونگهه زندگیه
خوشحالم که کیو اینجا اون دویله همیشه نیست
سونگمین گوناهیه
استرس نگیر
ممنونم که نظرت و گفتی عزیزم

zara یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 22:21

عاااااااااااااااااااااااااااالی بود عزیزم...خیییییییییییییییییییییییییلی خوب بود جیگره دایی بوووووووووووووووس گندههههههههههههههه... منتظر ادامش هشتم...

دااااییییی
فدااااات

عسل یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 22:04

من تمام قسمتای جدید باهم خوندم
الهی ادن
چقدر معضوم و ساده و ناز و خواستنی و هرچی صفت اینجوری هست، هست
هیوک...خب یکم سرد و خشک و جدی و البته مهربونه زیر پوستی
کیو خیلی نــــــــــــــــــــــــــازه
سونگمین که طفلی گناه داره... از همه جا دستش کوتاهه
آخی شیندونگی هم که اومد...WOW چه به موقع و بدموقع
استرس واکنش شیندونگ به سونگمین هم اضافه شد

به نظر من این روندی که جلو میری خوبه
سپاس ع ز ی ز

خخخخخ صفات ادن تو حلقم
هیوک به زودی خوب میشود
کیو
ممنون به خاطر نظرت عزیزم
خوهش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد