EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها-P19/S2

سلام گلی ها

پارت 19 رو آوردم

بابت تأخیرهام سوری سوری

الان لپ تاپ بابام و گیر آوردم نشستم تایپ کردم

پارت بعدی کی اوکی میشه رو نمیدونم، ببخشید 

خوب درس بخونید  و مواظب خوبیهاتون باشید 

پ.ن: از نظر زمانی توی داستان این پارت چند هفته بعدتر از پارت قبله

قِبله از اینا -> نه ها

قَبل ! 

فداتون برین ادامه... 

 دانلود پارت 19 

نظرات 21 + ارسال نظر
soojin شنبه 22 آبان 1395 ساعت 19:50

ایونهههههه
وای عالی شدددد

marmar چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 01:34

کوجایین پس.....نیستینا....!
من ادن موخوام

اسرین شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 01:49

دوباره سلام ....درخواست رمز کرده بودم گفته بودید توی تلگرام جوابمو میدید ...خواستم بگم با عرض پوزش فراوان که نه تلگرام دارن نه انستا گرام (فقط فیس بوک و توییتر و ایمیل دارم)...پس اگه زحمتتنون نیست برام ایمیل کنید..

اسرین شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 01:44

دوباره سلام ....درخواست رمز کرده بودم گفته بودید توی تلگرام جوابمو میدید ...خواستم بگم با عرض پوزش فراوان که نه تلگرام دارن نه انستا گرام (فقط فیس بوک و توییتر و ایمیل دارم)...پس اگه زحمتتنون نیست برام ایمیل کنید..

اسرین جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 20:59

کاش حالا که همه چیز یه هوی سریع پیش رفت یه عروسی واقعی میگرفتن ....لطفا هرچه زودتر پارت بعدی رو بزارید ...میشه لطفا رمز پارتهای رو که رمز دار هستند رو بهم بگید چند دفعه پیام گذاشتم که بهم بگید ولی هنوز جواب ندادید....

سلام گلم
فصل دوم هیچ پارتی رمزی نیست
این آی دی تلگرام منه
@niloofishi72
بی زحمت اونجا بهم پی ام بده که بتونم درخواستت رو انجام بدم و شرمنده نشم
فدات
ممنون که میخونی داستانمو

sara83 شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 11:16

مرسی عزیزم بابت ادامه عالی بود مرسی

طاهره شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 00:03

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ چقده ملوس بود این قسمت. هیوکیییییییییییی عاشق شده اونم چه عاشقی. الهی ماهی خنگ نازم. هیچی نمودونه.
عرررررررررررر من میمیرم واسشون. زوج شدن. زن و شوور.
اوه ماهی نازم مونده تو کف عشق و عاشقی.هنو دوزاریش نیفتاده.
من مرگ ایونهه و کیومین همشون اوجلن خیلی
مرسی عشقم عالیییییییییییییه
واییییییییی نموتونم صب کنم تا قسمت بعد که ببینم ادن مست چه کارا که نموکونه با هیوکی.خخخخخخخخ

*marziyeh* پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 18:21

سلام نیلوفر جونم.چطوری خوبی؟؟؟؟

خب من یکمی امید داشتم از یادگیری دونگهه مخصوصا اون اوایلش بیشتر نوشته باشی...از پاکی دونگهه ذوق کنم.

یا علاقه اش به معلمش.

ولییییییییی چندماه گذشت پس اون ماشینه که هیوک رو تعقیب میکرد چی شد؟ شیندونگ از در خونه بیرون نرفته یعنی؟

خیلییییییییییییی ممنون عزیزم

باران شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 23:39

سلاممم عزیزمممم.مرسی.
هیوکی مهربوننن..
نه چک زد و نه چونه ادن رو آورد تو خونه...

Hadis شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 13:22

من بازم گفتم دونگهه معذرت منظورم همون ادن بود

Hadis شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 13:02

اول اینک اصلا باورم نمیشه آپ کردی
ینی واقعا آپ کردی؟!!
واااااهاااااییییییییی مزدوج شدن البته بدون بله عروس
دونگهه ی م.س.ت شب تولد چ شود
پارت بعد رو سانسور نکنی چینگو ..با جزئیات بنویس لطفن
مرسی واس این پارت من برم ی دور دیگ این پارتو بخونم
نخسته

TNT شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 13:00

عخی چ سورپرایزی...دلم خواست
دستت مرررسی

Sheyda شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 00:33

ایول به این همه پشتکار و انگیزه
این میمون بدون دست زدن و چونه زدن عروسش رو به خونش آورد
این دویل هم بدون هیچ زحمتی با مست کردن ماهیم یه کادوی عروسی با ارزش به هیوکی داد
مرسی عزیزم

marziye جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 23:43

واااااااااهااااای.......ععععععععععررررر......مررررررررررررگ....چقد خوب بووود...چه عشقی داااره هیوووک....من عاشق این حس هیووووک شدم...چقد به فکر ادنه...دیگه به طور رسمی ادنو مال خودش کرد....چقد خوووب بوود منم میخواستم برم تولدش خب
وااای ماهیم چه قشنگ زد تو ذوق بچم با اون حرفش....اخه ماهی کی به تو گفت حرف بزنی اخه....زدی بچمو نابود کردیِِ....وااای ولی اخرش خیلی خوب بود کیو باز دویل شد...یکی بیاد این ماهیو جمع کنه....
ببخشید میدونم سخته ولی میشه زود زود اپ کنی...من تا قسمت بعدش بیاد جون میدم اخه
ملسی که با وجود این سختته بازم به فکرمونی که اپ کنی
من خیلی پروام نه...میدونم...خسته نباشی فیشی جان

مهشید جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 23:15

عزیییزم ادن عروس شددد
اینجوری خیلی هم بهتره دیگه زیر تکلف هیوکه
هیوکیمونم که دیگه سنگ تموم گذاشته ؛ پسرر عاشق مهربوون
پس کی نی نی معلوم میشه
مرسی عزیزم که آپ کردی خیلی منتظرش بودم

sahar--tjr جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 21:02

وایییی...این فسمت یکی از بهترین قسمتا بود از نظر من
وایییی...ادنننن...کارت شناسایی گرفتتتتهمسره هوک شدددد...جیغغغغ
وایییی...عالی بوددددد
مرسییییی

m&e&d جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 11:43

سلام.و ممنون
بالاخره فکرکنم بعد یک ماه بالاخره موفق شدیم یه قسمت دیگه بخونیم.
وای الهی بگردم این ادن رو این بشر چقدر دوست داشتنی و ماه و کیوته عزیزم.خوبه سونگمین در مورد دوست داشتنم بهش درس میده

Aramis جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 09:05

خخخ من عاشقه ادنه مستم... اصن یه دنیای دیگه ایه..خخخخ
آخی هیوک دیگه ادنو ماله خوده خودش کرد..چه خوب...
ممنون خانومی... تیریخدا زودتر آپ کن دق مرگ شدم من واسه این فیک...
البته میدونم شرایط تو هم سخته حتما.. در هر صورت ما منتظریم دوست جون

tarane پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 21:05

سلام گلم .
دونگهه بیچاره . کیو گرفت مس/تش کرد خدا به داد هیوک برسه.
چه قدر خوبه که حالا دونی هم کم کم همه چی رو یاد میگیره و کسایی رو داره که دوسش دارن و واقعا هیوک رو تغییر داده . حالا هیوک هم حس میکنه که ع/شق و دوست داشتن و زندگی چیه.
ممنون گلم خیلی خوب و بامزه بود.

Nafas پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 18:50

سلاممممم
بسییارررر سورپرایز شدم با این قسمتتتتت
وایییییییییی خداااا فیشی نازممممممممم
عخیییییییی هیوکی عاشق
تمام مدت اینجوری بودم
مرسییییییییی یه عالمه منتظر بقیشمممم خیلیییی زیاد

marmar پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 18:36

دست...جیغ...هورا...دلم تنگیده بودا
اوخی...سوپرایـــــــــــــــــــــــــز....
چقده اقا شده این پسلمون هیوک
ووی..یعنی علوسیشون بود!!!! ادن رو مال خود خودش شد!؟!
چه اوجل....بچم ماهی خنگ هنوز نمیدونه اقاشون دوسش داره یا عاشقشه.. کار از این حرفا گذشته.....
یا جرجیس.. ادن مست دوز خدا بدادت برسه هیوک امشبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد