EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین قسمت 53


سلام دوستان عزیز

بعد از مدت طولانی با دست پر برگشتیم. ممنون از الی عزیز بابت ترجمه قسمت قبلی .کلی منت سر ما گذاشتن خیلی عاشقشم و نیلوفرو مامی که منو همیشه با همه کم کاریها حمایت کردند مثل همیشه

مثل همیشه ما رو با نظراتتون همراهی و حمایت کنید

رمز برای این قسمت همون رمز قبلیه اما از قسمت بعد به دلایلی رمز عوض میشه .اوناییکه تلگرام من رو دارن اونجا پیام بدن و بقیه هم همینجا ایمیلشون رو بزارن

لطفا , خواهشا , رمز رو به هم ندید , باور کنید ما راضی نیستیم

این فیک فقط داخل وب   ما آپ میشه .


پارت 53


نظرات 21 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 23:21

وایییییی نکنه گرفتنش ایییی کیووووو چی بگم اخه الان بدتر میکنه
اووووف
مرسی دوستی

TNT پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 22:06

درین درییین!!!! بالاخره موفق شدم برسم!!!!!
فانتزی اندر فانتزی شد... خخخخ!!!!
درست لحظه ای ک فک میکنی همه چی قراره روبه راه شه یهو یچی میخوره توو برجکت!! دونی رو کجای دلم بزارم؟؟؟؟؟؟
خدای وونی ب کمک!! دستت مررررسییییی!!!

MaryED شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 06:25

منم اومدمممم وای فکر کردم دیگه ادامشو نمیذارین
نمیدونی چقدر خوشحال شدمممم
الهییییی دونی مظلومم

m&e&d جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 16:32

سلام
رمز لطفا ,
ایمیلم رو نوشتم براتون

کجا نوشتی عزیزم

운재 چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 01:26

وایییییییییییییییییی خیلی فیک خوبیه

ممنونم

حنا سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 22:48

من اصن داستان یادم نمیومد مجبور شدم از اول بخونم
دونگهه نفرینش از بین میره،حتی شایددتا حالاهم از بین رفته باشه ولی خدا کنه یه راهی باشه‌تا کیوهم بتونه نفرینشو‌از بین‌ببره
الان دونگهه چی شدامیدوارم دونگهه هیچیش نشده باشه
مرسی عزیزم

از بین نرفته هنوز نفرینش اما همه چی مشخص میشه

Mahsa سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 02:28

چقدر منتظر ادامش بودمممم

دونگهههه

دونگول عشخه

*marziyeh* دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 15:41

وااااااااااااااااااای واااااااااااااااااااااااااااای دونگهههههههههههههههههه

بعد این همه وقت حالا که یه ذره زندگیش بهتر شده بود؟!!
وای خدای من!!!!

من بی صبرانه منتظر ادامه اش هستمممممم. خواهش میکنم به منم رمز بده لطفاااااااااااااا.

ممنوووووووووووووووون

ایمیلت درست نیست ارور میزنه

sara83 شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 15:38

مرسی عزیزم

حنا جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 12:35

سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟
من از تو‌وبه قبلیتون میخوندم نفرینو همیشه هم نظر میذاشتم بعد وبتونو گم کردم وقتی پیداش کردم نظرگذاشتم‌گفتم‌ رمزوگم کردم اگه میشه واسم بفرست‌رمزو‌ولی واسم‌نفرستادی
اگه امکانش هست برام بفرست مرسی

فرستادم

Aramis جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 09:56

وای خدا قسمت جدید نفرین؟ اول که دیدم باورم نشد....
حالا بعده این همه مدت چه ضد حالیم خوردیما... دونگهه رو گرفتن؟ حالا چی میشه؟ هیوکی کجاست؟ خو میخوام گریه کنم واسه دونگهه معصوم و مظلومم.... عرررر
ممنون عزیزدلم خیلی خوشحالم که برگشتی

mino جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 01:25

خیلی خوشحال شدم که میخواین ادامشو بدین .
خیلی موضوعش خوب .
ممنون میشم به منم رمزو بدین .

Silver Rose پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 23:01

این فیک یکی از فیکایی بود که موضوعش واقعا جالب و خاصه...
و چون یه مدت دیگه آپ نکرده بودین فکر کردم که دیگه نمیخواین ادامه اش بدین...خیلی خوشحالم که دوباره شروع کردین... !
مرسی
لطفا زود به زود آپ کنین!
و اینکه من رمز قبلیو قبلا گرفته بودم ازتون، اگه لطف کنین و رمز جدیدو هم برام بفرستین خیلی ممنون میشم...
آدرس ایمیلم رو گذاشتم...بازم ممنون

نسرین چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 12:04

عالی بود
دوست دارم بدونم بعدش چی میشه

باران دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 21:16

سلام گلم میشه به منم رمز و بدی؟

ferestadam

m&e&d دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 00:53

ممنون
بالاخره برگشتین,خیلی منتظر موندیم ,تقریبا از تیرماه هر روز سر میزدم و ناامید
مرسی که دوباره شروع کردین,

خواهش میکنم

Hadis یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 08:56

پس بلاخره این فیک آپ شد
رک و راست بگم واقعا از ادامه دادن این فیک ناامید شده بودم ...ولی وقتی این پستو دیدم خیلی خوشحال شدم
لطفا دیگ نصفه ولش نکن تا سال دیگ
مرسی واس ترجمه

بعضی اوقات اتفاقاتی میافته که قابل پیش بینی نیست

Sara nik یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 02:30

وای بالاخره این فیک ترجمه میشه کلی منتظرش بودم مرسی

خواهش میکنم

tarane شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 21:45

سلام عزیزم
اول ممنون که دوباره اومدی واین داستان جالب رو آپ میکنی. مرررررسی
وای دونگهه آخر افتاد دست شکارچی ها? کیو میتونه نجاتش بده? این بچه معصوم کاری به کسی نداره
فکر کنم دونگهه اونچه که پری گفته رو یه جورایی پیدا کرده ، یعنی هیوک. حالا یعنی این میتونه نجاتش بده?
مررررررسی گلم عااالی بود.
ایمیلن رپ هم گذاشتم. ممنون میشم به منم رمز رو بدی

خواهش میکنم . یه پست رمز میزارم اونجا ایمیل هاتون رو بدین به من
ممنون که حمایتمون میکنید

اسرین شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 21:45

وای یعنی من الان خوابم یا بیدار ....آخی بلاخره قسمت جدید رو گذاشتید....دیگه داشتم کم کم دیونه می شدم ....مرسی مرسی

مررررسی

z شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 20:34

فقط میگم ممنونم ک برگشتین
این فیک رو ب یلی دوست دارم ممنون

خودم هم دلم براش تنگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد