EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین (دانلود قسمتهای قبل)



دوستان عزیز نفرین رو از اول تا قسمت قبل برای دانلود گذاشتم

هر ده قسمت رو یه جا گذاشتم تا راحت تر بتونید استفاده کنید

ممنون میشم از نظراتون رمزش هم همون رمز قبلیه  


نفرین 1-52

نظرات 6 + ارسال نظر
Nazzi یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 12:33

سلام من تازه اینجارو یافتم میخام این فیکو بخونم میشه رمز لطف کنید
ایدی تلگرامم : @d0nghae ممنون میشم

Kimmitra:
درود عزیزم
اکانتی که دادین نشد براتون پیام بفرستم
ممنون میشم دوباره اکانتتون بدید
و اینکه توی پست های اخیر میتونید تا قسمت 56 رو دانلود کنید بدون نیاز به پسورد

SleepyAsh چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 00:53

صعلامم^^
ببخشیعد میشع برع منم رمز بفرسطیع عاجیع؟ *-*
عگع بع تلگرامم بفرسطی کع چع بعطر :DevilDaughter@
ممنانم^^

Kimmitra:
درود عزیزم
بهتون پیام میدم توی تلگرام
خواهش

ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 12:24

سلام میترا جون من این فیکو تا قسمت 30خوندم برات پیامم گذاشتم که برام رمز بفرستی من هنو منتظرتما لطفا زودتر برام بفرست که بدجور مشتاقم ادامه شو بخونم مرسیییی ازت

Kimmitra:
درود عزیزم
واقعا معذرت میخوام که دیر شد
براتون ایمیل میفرستم

حنا سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 01:59

یه دنیا ممنون واسه رمز
من یادم نمیاد تا کدوم قسمت خونده بودم اصن ،باید بشینم از اول بخونم
مرسی عزیزم

فایتینگ

m&e&d دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 00:43

ممنون که قسمتهای قبل رو هم گذاشتین,زیاد فاصله افتاد تقریبا فراموش شده بود.
مرسی که برگشتین

tarane شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 21:35

سلاااام عزیزم
ممنون برای لطف و زحماتت
خییییلی خییییلی تشکر.

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد