EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

پست رمز نفرین

دوستان فردا قسمت جدید داستان آپ میشه

دوستانی که رمز میخوان فقط و فقط زیر این پست کامنت بزارن

دوستانی  هم که تلگرام من رو دارن یا عضو کانال فیک سوجو هستند از اونجا میتونند اقدام به گرفتن رمز کنند

لطفا و خواهشا رمز رو به هم ندید من راضی نیستم , البته میدونم که همتون ما رو حمایت میکنید و واقعا از این بابت ممنونم ازتون

در ضمن برای دوستایی که پیگیر فیک زمزمه ارواح بودند بگم که یه عروسی داریم هفته اول شهریور که ایشاله روزی همتون باشه که بیام عروسیاتون , اما بعدش اون رو هم آپ میکنم

و خبر آخر اینکه ویتامین ها و گیمرهاو کیومین لاورا منتظر یه سوپرایز باشید



نظرات 17 + ارسال نظر
Zohreh چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 04:41

سلام عزیزم تازه با فیکت آشنا شدم خیییییلللللیییی دوس دارم دنبالش کنم میشه لطفا بهم رمز بدی قول میدم نظرمو بگم

Kimmitra:
درود عزیزم
فیک از پارت 1 تا 56 توی پستهای اخیر هست با قسمتهای بعدیش
براتون ایمیل میفرستم
ممنون

Obit یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 18:22

فیک دوستت دارم با سپاس فراوان رمز
oviparous@yahoo.com

Kimmitra:
درود عزیزم
پارتهای قبلی و پارتهای جدیدش( تا پارت 56) توی یه فایل گذاشتم برای دانلود
توی پست اخر وب هس میتونید از اونجا دانلودش کنید

فروزان دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 12:18

سلام عزیزم تازه با داستانت آشنا شدم می خوام بخونمش برام لطفا رمزو برفرست z.a137611@yahoo.com
این ایمیلم ممنون بازم ...
دوست دارم داستانتو بخونم و برات نظر بزارم

Kimmitra:
درود عزیزم
تمام پارتهای قبلی وپارت جدیدش توی یه فایل هس
میتونین دان کنید
ممنون ازشما

fishi جمعه 17 دی 1395 ساعت 08:32

سلام منم رمز میخام

درود عزیزم
براتون ایمیل کردم

ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 17:00

من از قسمت 30به بعد رمز ندارم میشه برام بفرستی ممنون میشم اگه رمز جدیدها هم فرق میکنه برام بفرستین مرسیییییی منتظرما

Kimmitra:
درود عزیزم
براتون ایمیل کردم

TNT پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 22:07

درین درییین!!! بالاخره اومدم!! هخ هخ!!
منم رمز چینگویا!!!

MaryED شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 06:35

سلام...میدونم دلتون برای من تنگ شده بود

خیلی زیااااد

Silver Rose دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 15:28

سلام...میخواستم خواهش کنم اگه میشه لطفا رمز جدید رو برام بفرستین...ایمیلمو گذاشتم...خیلی خیلی ممنون!
و اینکه یه سوال داشتم، این فیک تقریبا چند قسمته؟ و اینکه الان کجای داستانه؟( منظورم اینکه مثلا وسط داستانه یا هنوز اوایلشه...)
اینو پرسیدم چون خیلی کنجکاوم زودتر بفهمم بالاخره میتونن موفق بشن و این نفرین رو از بین ببرن یا نه...
همونطور که قبلا گفتم این داستان خیلی موضوع جالبی داره که واقعا آدمو جذب خودش میکنه...!
مرسی

تقریبا اخراشه عزیزم ورمز رو برات میل کردم

TNT شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 12:01

من ک نشستم از اول میخونم!! فک نکنی گم و گور شدما..هنوز نرسیدم ب پارتای جدید !! خخخ!! ب موقعش درخواست میدم بهتون..لاب لاب!

بوس بوس

z چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 20:41

SLM plz man mikham

فرستادم براتون

آتنا چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 19:06

سلام

میشه لطف کنی و رمزو بفرستی برام ؟ قول میدم که نظرمو بگم

تشکرررررررررر

فرستادم

m&e&d چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 00:27

ممنون میشم اگه رمز رو بفرستی برام
9359362244 شماره تلفن
parmis5757@gmailاینم ایمیلم
هرکدوم راحت بود برات

فرستادم برات

Aramis سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 23:09

سلام باران جون رمزو برام میفرستی لططططفا میلم که هست
اینم آیدی تلگرامم Ara86

فرستادم

m&e&d سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 16:58

سلام عزیز.
خسته نباشید به همتون
یه سوال رمز رو میخوای عوض کنی؟
اگه میخوای عوض کنی میلم رو بدم اگر که تغییری نمیکنه زحمت نمیدم بهت,
ممنون میشم اگه جواب بدی

بله عزیزم رمز عوض میشه

مهتا سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 09:06

سلاممممممم گلمممم
اول بگو ببینم من دوماهه هیچ فیکی نخوندم تو این دوماه که پارت جدید آپ نکردی؟؟؟؟
خوب مثلما من رمز میخوام
فداااااااات بوس

جیگرتو .. آمارتو دارم اااااا

tarane سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 09:04

سلام عزیزم.
اینم ایمیل من. اگه لطف کنی و رمز رو برام بفرستی ممنون میشم.
پیشاپیش تشکرررر

فرستادم

اسرین سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 01:59

این که میگی رمز منظورت رمز قسمتهای قبلیه یا اینکه قراره از این به بعد دوباره رمزیش کنی....اگه قسمتهای قبلیه که لطف کردی و رمز و بهم دادی ولی اگه قسمتهای آینده منظورته ممنون میشم دوباره لطف کنی و رمز رو بهم بدی ....

فرستادم . نظر یادتون نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد