EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین قسمت 54



با  پارت جدید اومدم دوستان

این پارت و پارت بعد رو قلب ضعیفها نخونن لدفن

اما باور کنید اگه از نظرها راضی نباشم دوباره هم رمز رو عوض میکنم و با توجه به اینکه اتفاقهای فوق هیجانی از قسمت بعد شروع میشه فقط به اونهایی که نظر دادن چه اینجا چه توی تلگرام ,رمز رو میدم

البته بعضی از بچه ها واقعا عمیشه به من لطف داشتن و ازشون واقعا ممنونم


نفرین 54




نظرات 17 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 23:26

وایییییی هاعه چرااااااا اخه رفتی اینجوری که بدتر شدش ایییییی واییی

خسته نباشی بوس بوس

MaryED شنبه 1 آبان 1395 ساعت 11:01

رمز رو پیدا کردم توی جای دیگه از جیمیل ثبت شده بود
ممنون از بابت رمز
و اینکه این قسمت چقدر گریه داررررر بوددددد
بیچاره دونی کوچولوووووو
کلا نویسنده اش حرص داده چقدر غصه اوخه هههققق

TNT جمعه 30 مهر 1395 ساعت 14:14

درووودی اگین!!!!
هعی وای من...خو من هلاک و کباب این بشر شدم ک...ی دیوار بدین کلمو بکوبم!!!!!!
نگرااانشم باران..نگرااان..
دستت مرررسی!!!!

z دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 21:37

تشکر ک بهم رمز رو دادیپ
الهی بگردم دونی بیچاره چقد شرایطش سختن
ممنونم

MaryED پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 09:25

من که همیشه نظر میذاشتم بهم رمز ندادی
آخه چرا؟!!! من که خواننده ثابت بودم

فرستادم همون موقع

z چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 20:52

سلام
خوبین؟ ببخشید من چطور میتونم رمز بگیرم لطفا

فرستادم به میلت

sara83 دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 22:53

مرسی عزیزم خیلی عالی بود خسته نباشی

ممنون . امیدوارم از خوندنش لذت ببرید

*marziyeh* دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 23:21

سلام سلام عزیزم.... خوش برگشتی. چطوری؟
ممنون بابت رمز گلی.

هعیییییی فکر میکردم این پارت معلوم میشه چی جوری افتاد دست شکارچی ها... ولی نشد.

اگه کیو بیاد و نجاتش بده تقریبا محل زندگیشون رو از دست میدن. چون شکارچی ها می فهمن که اونجا دوتا نفرین شده زندگی میکنن.

یه هیجان همراه با ترس برای بقیه اش دارم.وووییی.

خیلی ممنووووووووون خوشگلم.
بوس

ممنون که نظر دادی باید دید چی پیش میاد و یه جورایی قابل پیش بینی نیست

aramis یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 00:15

ااا مگه شکارچیا دونگهه رو نگرفته بودن؟ پس اون کی بود کیو دیده بود؟
حالا کیو این بچه رو کجا پیدا کنه آخه؟
الهی بگردم... چقدر مظلومه این دونگهه... خیلی غصه ناک بود این قسمت
ممنون دوست عزیز

این قسمت یه جورایی فلش بک برای دونگهه بود که توی مدتی که کیو نبوده چهاتفاقی براش اففتاده

Mahsa جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 19:27

کجامیره ای بچه
چه اتفاقی قراره براش بیوفته
هیوک کی میفهمه
لطفاپارت بعدوزودتربذار
مرسی عزیزم

Mahsa جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 03:26

هاعهههه
بچممم
چقده مظلومه
فک میکردم الان دونگهه با شکارچیا بود
نبود

مرسییی

گریه نکن

mary پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 12:09

سلام من تازه رمز فیکهای وب تون رو گرفته بودم اما چندوقت نت نداشتم تازه شروع کردم نفرین رو خوندن.خیلی خوبه دوستش دارم لطفا اگه میشه رمز 54 رو به من هم بدین طاقت ندارم بخونمش ممنون میشم

برات میل کردم

مهتا پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 08:15

سلامممممممم گلی
ممنووووووون بابت رمز
هیییییی چرا دقیقا حالا که کیو راه حلی پیدا کرده این بچه تصمیم گرفت هیوک و ترک کنه خوووووو
اگه گیر شکارچیا بیفتهههههههه
تفلی هیوک اگه بفهمه
ممنون گلم من منتظرپارت بعدیم

خواهش بزرگوار

Hadis چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 11:45

توقع داشتم این پارت بفهمم چجوری دونگهه دست شکارچی می افته ..ولی خب نشد..
الهی چقد سخته ک تنهایی بره بیرون
زمانی ک دونگهه از خونه رفت بیرون ،هیوک خواب بود درسته ؟ پس چرا بیدار نمیشه :/ بابا 3 پارته ک خوابی بیدارشو دیگ زیبای خفته
مرسی واس این پارت ..اقا من رو حرفت حساب کردما ، زود آپ کن

نه رفته بیرون سر کار

اسرین چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 03:57

اخ جوووووووووووووووووووووووووووووووون قسمت جدید ....قبلیه یه جای تموم شد آدم در جا چند تا سکته ناقص زد ......هنوز نخوندم واسه همین نمی دونم قراره چی بشه فقط خواستم زودی پیام بدم و بگم مرسیییییییییییییییییییییی بوس بوسمن زود برم بخونم بازم

زود بخون

운재 چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 01:57

وایییییی دونگوللللللللللل

tarane سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 23:18

سلاااام گلم
دونگهه ی بیچاره و مظلوم. به خاطر مردن سگ هیوک این طور به هم ریخت و گذاشت رفت. خودش رو مقصر میدونه در حالی که از همه معصومتر و بی گناه تره. حالا هم این شرایط.
چطور تنهایی میخواد توی دنیای بیرون از خودش محافظت کنه. همین بیرون اومدنش و قدمهای اول این اتفاقات افتاد وای به حال بقیه اش.
مررررسی عزیزم عالی بود.
ممنون برای داستان و رمز.

مرسی عزیزم . باید دید و منتظر موند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد