EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P28

سلام همگی 

عاقا من عذر میخوام بابت اینهمه تأخیر

من این پارت و آماده کرده بودم ولی.... 

میدونین... 

اون رگ الفیشیه هست... 

همون که در جریانین....

مثل اینکه واس من خیلی خیلی قویه این رگه!! 

عذر میخوام خعلی

خجلم نمیتونم ازتون نظر بخوام

سوری سوری سوری سوری.... بقیش و خودتون میدونین 


بفرمایید دانلود... 

 Download part 28 

نظرات 13 + ارسال نظر
soojin یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 08:22

سلام عشق من ببخش این چند پارت رو نظر نذاشتم اخه همه رو محل کارم دان کردم و بردم خونه خوندم دیگه نت خونه وب باز نمیکنه که نظر بذارم بازم شرمنده.
تو که خودت میدونی چقدر این فیک رو دوس دارم تو تله هم بهت گفتم.
و اما نظرم در مورد این پارت ...... ماهی خنگ بی حیا کار هیوک هم که در اومد. واقعا میخواد به دونگهه فیلم نشون بده؟

qq جمعه 23 مهر 1395 ساعت 08:08

لطفا میشه بقیه فیک هارو هم ادامه بدید

اسرین شنبه 17 مهر 1395 ساعت 23:15

قبل هرچیز به جان خودم من واسه این پارت نظر گذاشته بودم همون موقعی که داستانو گذاشتید امروز که اومدم ببینم پارت جدید اومده یه سری به سایت زدم دیدم نظرن نیست کسی نظر منو ندیده احیانن
عجیبه به هر حال............یه تشکر دوباره الان دقیقا یادم نمیاد این قسمت چیبود چه اتفاقی افتاد
واسه همین مرسیییییییییییییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسس
بووووووووووووووووووووووووس

marmar شنبه 10 مهر 1395 ساعت 16:38

یعنی من کشته مرده ی این مغز فیشی ام
خوب شد واسه هیوکو دید..
زرت و زرت هر چی میبنه میگه مال هیوکی بزرگتره
کی ام گذاشتن واسه اموزششکیو بود قابل پذیرشتر بود..ولش کنید بابا ماه نهم خودش همرو با چشم میبینه دیگه فقط بگید نینی داره تو شیکمش کافیه
یا جرجیس هیوک دست پر وارد میشودـ
نشون نده از این خاکبسریه به این بچه یاد میگیره زشته نمیتونید جمعش کنیدا حالا از من گفتن بود

MarYam شنبه 10 مهر 1395 ساعت 15:57

سلام عزیزم خسته نباشی
من یجواریی تازه اینجارو کشف نمودم
بعد که صفحه ها رو دیدم فقط این فیک بود که ادامه داشت بقیه نصفِ نیمه بود
خُب من فصل اولُ دانلود کردم ولی نخوندمش برم بخونم بیام نظرمو بگم
بعدشم برم سراغ فصل دومش
دوباره میام نظرمو میگم

باران چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 20:01

سلام عزیزم. مرسی.
طفلی ادن.یهو با چه اطلاعاتی مواجه شده. . و البته هیوک بهترین راه کمک رو برای ادن انتخاب کرده.

shabnam1986 چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 08:21 http://eunhaeisthebest1.blogsky.com

چ خنده دار
دوست دارم بدونم ادن خوشحالومیشه یا نه
یخاطر وجود بچه

مرسی

مهشید چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 00:31

سلااام عزیییزم
ممنووونم عاپ کردی
عزیییزم ادن هر چیو دید یاد اعضای بدن هیوک افتاد
فدااااش بشمممم هیلی نمک بووود
بیچاره سونگمین مینهووو هم که فرار کررد
نمی دونم چرا من به مینهو شک دارم
حس می کنم باعث یه اتفاقی میشه :/

امیدوارم هیوک بتونه با اون راه حلش به ادن بفهمونه که چجوری نی نی داره

مرسی عزیزم ... پارت جالبی بود ... خسته نباشی

Nafas سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 23:43

اخییییی ادننن چقدررررر گوگولیهههههه
مینی و مینهووو مینهو خوش موفعی فرار کرد
دستت درد نکنه خسته نباشییی منتظر قسمت بعد هستم

tarane سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 16:22

سلام گلم.
وای مینی اب شد از خجالت . این ادن هم خیلی عادی در مورد همه چی حرف زد اخرش هم همش میرسید به هیوک . هیوک چرا اینجوریه چرا اونجوریه .
وای اخرش هم خودش رفت توی فکر تا بتونه بفهمه چی شده و حام.له شدن چیه این مینی و هیوک رو پیر میکنه .
هیوک براش فیلم برداشته اورده؟ یعنی اموزشیه فیلمش مثلا ؟ باید دید ادن میتونه بالاخره پی ببره حام.له شدن یعنی چی.
ممنون عزیزم خیلی عالی و بامزه بود

ستاره سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 01:58

سلام عزیزم خوندم واااااااای از خنده مردم ادن چه باحال توضیح
ممبر رو میگه خخخخخخخخ
سونگمینه بیچاره
ولی ایول به هیوک که با فیلم های خاک برسری میخواد بهش نشون بده که چطوری حامله شده خخخخخخخخ
عزیزم دستت درد نکنه خسته نباشی

m&e&d سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 00:50

ممنون
هیوک بهترین راه رو انتخاب کرده ,بدون توضیح

ستاره سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 00:19

سلام عزیزم ممنون واسه اپ خیلی دوستت دارم
دان کردم برم بخونمش بعدا نظرم رو میگم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد