EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اطلاعیه سرزمین انسانها

سلام دوستای گلم

راستش یه سری حرف داشتم باهاتون  که امیدوارم همه خواننده های عزیزم وقت بذارن و بخوننشون

لطفا بپرین ادامه... 

 

 

اول اینکه بنا به دلایل و اتفاقاتی که ارزش درگیر کردن ذهن رو نداره اطلاعیه ی آپ این فیک دیگه تو چنل just fic گذاشته نمیشه و نمیدونم چرا مدیر محترم چنل براش پست اطلاعیه نمیذاره. 

برای اینکه وقتتون واس سر زدن به وب تلف نشه برای اطلاع از آپ شدن این داستان هفته ای یه روز اگه فرصت داشتین به وب سر بزنین و پارت جدیدی که آپ شده بود رو بخونید. 

...... 

دومین حرفم درباره خود داستان هست. 

سرزمین انسانها اولین داستان بلندی هست که من نوشتم. با وجود تمام کاستی ها و اشکالاتی که توی نوشتن داشتم خانوادم توی این وب بهم بها دادن تا بنویسم و حمایتم کردن و شدم نویسنده. و شما دوستای خوبم با نظرات دلگرم کنندتون و دلتنگیتون برای ادن بهم انگیزه ی پیشرفت دادین. 

......... 

حالا یه سری اتفاقات برای نینی تون تو دنیای الف و نویسنده بودن افتاده که نمیدونه باید چیکارکنه. خیلی کارها رو با پیروی از قلبش انجام داده که عاقبت خوبی نداشته. نمیدونه کدوم کار درسته و کدوم نیست. چون فقط از حس هاش و قلبش اطاعت کرده. ولی حالا که قلبش شکسته و سرد شده  واقعا نمیدونه چقدر میتونه طاقت بیاره. 

داستان سرزمین انسانها رو قرار بود با اتفاقات بیشتر و هیجان بنویسم براتون اما از بعضی نظرات بچه ها متوجه شدم انگار داستان داره الکی کش میاد! 

اندکی صبر.... و من نهایتا تو دو یا سه پارت دیگه این داستان رو میبندم و بیخیال اتفاقات و هیجانات(از نظر خودم هیجان)  اضافه میشم. 

منتظر دلگرمی هاتون هستم. 

نظرات 8 + ارسال نظر
MarYam چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 19:30

سلام عزیزم
خب بنظرم این داستانت که میگی اولین داستانه خیلی قشنگ نوشتیش و اینکه احساسات آدمایی که تو داستانن استرساشون، تعجبشون ، محبتشون، نگرانیاشون ، عشقشون و ... خیلی خوب بیان کردی و بعضی وقتا آدم قشنگ اون حسی که تو داستان بودُ حس میکرد
تو که تازه کارتو شروع کردی بیشتر سر این انتقاد روت زیاده
از نظر من کسی که از یه نوع داستان خوشش نمیاد مجبور نیست بخونتش که رو اعصاب کسی که داره داستانو مینویسه راه بره
تو کار خودتُ بکن اونطوری که دوست داری داستانُ پیش ببر خیلی کسا هستن که حماییت کنن

اسرین شنبه 29 آبان 1395 ساعت 03:54

سلام........
باید بگم این سایت اولین سایتی بود که من فیک خوندنو توش شروع کردم یا درستتر بگم اینجا شروع فیک خونی من بود واسه همین ارادت خاصی به اینجا دارم در مورد داستان نوشتنت هم بگم با اینکه نویسنده نیستم ولی عاشق نوشتمن (البته من شعر مینویسم تا داستان)یه نویسنده خوب همیشه از قلبش پیروی میکنه چون چیزی که آدم با قلبش بنویسه تویه قلب خواننده هم میشینهچیزی که با احساست بنویسی زیباتره ........
سرزمین انسانها با وجود اینکه من علاقه ای به داستانهای تخیلی ندارم اونم تویه عصر حاضر (تخیلی قدیمی رو بیشتر دوست دارم)ولی واقعا عاشقشم که یه جورای واسه خودمم عجیبه( با وجود اینکه علاقه ایه این سبک داستان ندارم)...پس خوشحال میشم کارت رو هرجور که قلبت بهت فرمان میده بنویسی متاسفانه یه سری همیشه هستن که هدفشون فقط نابودی بقیه اس که امیدوارم نقد هایی که در مورد داستانت شده از روی غرض و یا نیت بد نباشه........هرچند ادم عاقل همیشه به نظر ادمهای دورو برش گوش میکنه و اونچه رو که درسته از نظرش و قبول داره رو انجام میده بر اساس دانش و عقل و احساس خودش.....برات آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم همیشه دلت خندون و لبت شاد باشه چون با داستانهات این حسو به خواننده هات میدی........فقط یه سوال خارج از این بحث احیانا شما نویسنده داستانYou are my wage نیستیدچون من این داستانو تویه یه سایت دیگه میخونم امروز که ایدی تلگرامتو گذاشته بودی دیدم زیادی واسم اشناست که البته یه بار بیشتر تویه تلگرام واسط پیام نذاشته بودم ولی خوب اشنا بود...........مرسییییییییییییییییییییییییبوووووووووووووووووسبوووووووووووووووووووس بایه ماااااااااااااااااااچ گنده

soojin یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 08:48

سلام گل من .
مشکلات زیاده همه هم درگیر این موضوع هستن.اینشاالله که مشکلاتت از سر راهت کنار میرن نگران چیزی نباش.
و اما درمورد فیک
من دوسش دارم حیفم میاد زود تموم بشه. اونجور که خوت دوست داری بنویسش هرکی یه قلمی داره مثل من که عجیب غریب مینویسم
هرکی دوست داشته باشه میتونه بخونه .
امیدوارم موفق باشی. به خودت سخت نگیر کارت همینجوری هم درسته من دوسش دارم

باران پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 12:35

سلام عزیزم.
همیشه مشکلات و ناراحتی ها پیش میان.فقط باید ثبور بود و تحمل کرد.امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی.و ما همیشه منتظر اومدن تو هستیم.

مهشید چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 21:36

نه من اون خاله مهشید نیستم
ولی اگر از من کوچکتر باشی شاید بتونم دومین خاله مهشید بشم
من 23 سالمه
عزیییزمی ... اشکال نداره اگر به آروم شدنت و بهتر شدن تمرکزت واسه فیک کمکی می کنه بهتره یکم بری ریلکس کنی بعد فیکو ادامه بدی

اسم من و مامان پگاه و بابا بارانم ایونهه گذاشتن و یه خاله مهشید دارم که منو بزرگ کرده
تو دومین خاله مهشیدم بشو، من 22 سالمه
خخخخ
امیدوارم بخونم قوی برگردم. واس همین الان برای تموم کردن فیک تصمیم عجولانه نمیگیرم. به لطف شما دوستای خوبم
دوست داشتی تلگرام بهم پی ام بده خاله جون
@N_H94

مهشید چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 20:27

سلام عزیزدلم
من خودم به عنوان شخصی که کتاب زیاد می خونم و با داستان و نوشته آشنا هستم نظرم اینه که واقعا کش نمیدی :/
چون هر قسمت داره یه اتفاقیو دنبال می کنه که با این اتفاقا به چیزی برسه
به نظرمن این کاملا روند داستانه و کش اومدن نیس !
نمی دونم عزیزانی که اینجوری نویسنده رو ناامید می کنن و نظرات بیجا و منفی و کاملا الکی می دن دردشون چیه :/
جدا جدیدا یه سری آدم عین عامل تخریب کننده بین نویسنده ها افتادن و دارن کار خرابی می کنن
جدی کارتون درست نیس دوستان .... یکم آدم باشیم خواهشا !
من واقعا عاشق این فیک هستم و نوشتار و موضوع کاملا زیبا و فوق العاده و کامله و هیچ بیراهه و هجوی توش دیده نمیشه ...
عزیزدلم به نظرم به خاطر یه سری حرف بیخود که هیچ پایه و اساس درستی نداره فیکتو خراب نکن و با چند قسمت نبندش
جدی می گم ... که واقعا حیفه که اینکارو بکنی
تو خواننده های خوب خودت رو هم داری که دارن همراه با خودت لذت میبرن از این داستان
به خاطر حرف اون چند تا عوامل تخریب کننده به داستانت و خودت و خواننده های خوب داستانت خیانت نکن
به نظرم فعلا یکم ازش می خوای دور شو ... که آروم شی ... و ذهنت بازتر شه و بهتر تصمیم بگیری
از نظر من که خیییلی حیفه که این فیک به این خوبی اینجوری بخواد خراب بشه :(

سلام مهشید گلی، تو همون خاله مهشید من نیستی؟!
خوشحالم که نظرت درباره روند داستان اینه
ممنون که داستان و دوست داری
تا همینجا هم به خاطر شما خواننده های ثابت و عزیزم پای این داستان موندم و ادامش دادم.
شاید حق با تو باشه، باید یکم دور شم تا بتونم بهتر فکرکنم.
البته همینجوری کلی دیر به دیر آپ میکنم

tarane چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 20:13

سلام عزیزم.
من به شخصه به خاطر تمام زحماتت و وقتی که برای گذاشتن داستان برامون اختصاص دادی بی نهایت ممنونم.
واقعا داستانت رو دوست داشتم و دارم و همیشه سعی کردم با دقت دنبالش کنم . و از ته قلبم دوست دارم ادامه پیدا کنه و بازم دنبال کننده اش باشم.
امیدوارم این حرفا باعث نا امیدیت نشه و بازم ادامه ی این داستان و همین طور کارای بعدیت رو برامون بیاری و ما خواننده ها رو خوشحال کنی
بازم ازت متشکرم هر چند که میدونم تشکر های ساده ی ما جبران زحماتت شما نویسنده ها نمیشه اما امیدوارم از ما بپذیرین.

سلام گلم
خواهش میکنم، لطف داری عزیزم
خوشحالم که دوستش داری و ممنون از حرفای انرژی بخشت.
عزیزم ما اگر مینویسیم فقط و فقط محض سرگرم کردن الفهاییه که داستان خوندن رو دوست دارن و دوست داریم نظرشون و درباره کارمون بدونیم. همین تشکر های ساده میتونن کلی حس خوب رو بهمون منتقل کنن و بابتش ازتون ممنونیم

m&e&d چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 16:56

من نمیدونم واقعا چه اتفاقی داره میفته,چرا بعضیا انقدر نظر تنگن ,یا باالفاظ و نوشته ها اذیت میکنن,یا گزارش میدن وب تعطیل میکنن واقعا ایناچشونه؟
چرا ایتقدر دنیا برا بعضیا کوچیکه و نمیتونن تو دایره وجودشون بعضیا رو تحمل کنن,زندگی اینقدر کوتاهه که ارزش نداره وقتشون رو با این چیزا هدر بدن
چرا درک نمیکنن که شما برا این کارایی که انجام میدن از کسی کمک مالی نمیگیرین و نفعی براتون نداره ,بجز اینکه هزینه میکنین و وقت میذازین.
به هرحال امیدوارم دوستا دایره دیدشون رو وسیعتر کنن و برا زحمت دیگران ارزش قائل بشن,اگر کارمثبتی از دستشون برنمیاد که بکنن,حداقل اذیت دیگه نکنن

سلام عزیزم
من هیچوقت فکرنمیکردم تو دنیای الف همچین مسائل وجود داشته باشه. قدرت طلبی توی یه فندوم معنی نداره که به خاطرش همدیگه رو آزار میدیم اما این اتفاقات داره میفته و راه چاره ای براش نیست.
درمورد داستان من هیچوقت فکر نمیکردم بچه ها به این نتیجه برسن که دارم الکی کشش میدم. سعی کردم تو تمام پارت ها یه اتفاق جدید دنبال بشه. اتفاقاتی که حتی هرکدومشون به تنهایی موضوع یه داستان میشن ولی کسی نمیگه به داستاناشون آب بسته شده!!
به هرحال
ممنونم که درک میکنی و ممنونم که صحبت کردی.
تا جایی که یادمه همیشه روحیه بودی و همیشه برام نظر گذاشتی و از این بابت خیلی ازت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد