EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 62

درود بر همگی
وقتتون بخیر

میدونید که جونگهیونم هفته قبل از بینمون رفت ... و تنهامون گذاشت

تمام کی پاپ بهم ریخت و حال شاینی و تمام شاوول ها و بلینگر ها بدتر از همه ( خودم یه بلینگر و شاوول بودم و هسم و خواهم بود)
همیشه توی قلب هممون خواهد بود و شاینی مون همیشه 5نفره باقی میمونه

این مدت نتونستم با نبود جونگهیونم کنار بیام ( همیشه توی قلبم و فکرم میمونه) و خب مطمئنم همگی درگ میکنید .... 


این پارت رو باران بهاری عزیزم با تمام مشکلات و کارهای زیادی که داشت ...محبت کرد و ترجمه این پارت رو به عهده گرفت( ممنونم ازت عزیزدلم)
امیدوارم دوسش داشته باشین ... 

امیدوارم درکم کنید و بابت تاخیر ببخشید


پارت 62



بدرود

نظرات 8 + ارسال نظر
پیام یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 13:50 http://payamhb.blogfa.com

سلامممم
پارت بعدی کی آپ میشود؟

منتظر میباشم

راستی لینکت کردمممم

درود دوست عزیز
واقعا نمیدونم
فعلا هم وضعیت نت خرابه ( نت من که مرتب قطع و وصل میشه)
امتحان هم دارم ....
سعی میکنم زود بزارم ...
ممنون .. در اولین فرصت لینک میکنم

m&e&d یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 00:47

من به عنوان اولا یه انسان و دوما بعنوان یه طرفدارکیپاپ خیلی متاثر شدم,یه هنرمندی که زندگی و وقتشو و سلامتیش رو وقف عشق و علاقه اش به موسبقی کرد.
کاش با این تلنگر همه طرفدازی کیپاپ کمی بخودشون بیان و اینقدر ایدول هاشون رو اذیت نکنن( البته بیشتر فنای کره ای ) وبیش از حد توانشون ازشون انتظار نداشته باشن ,اونا بحد کافی از خودشون و جونشون مایه میذارن و سعی مبکنن طرفدارا رو اذیت نکنن.
ببخشید خیلی دلم پره از این طرفداری پر توقع
ودر نهایت خوشحالم که بالاخره دونگهه راضی شد که یه کاری برا کیو بکنه و شاید جونشو نجات بده

درست میفرمایید
نه عزیزم ... خودای شیوون ببخشه
اره ... باز هم خوبه بالاخره راضی شد

Park Fatima شنبه 9 دی 1396 ساعت 23:53

عالی بود یسونگ هم وارد داستان شد چه عالی

بهله
خیلی عالیه

سارا شنبه 9 دی 1396 ساعت 11:56

سلام.من که رمز ندارم
09908270842
میشه برام رمز بفرستی؟

درود عزیزم
براتون فرستادم

پیام جمعه 8 دی 1396 ساعت 02:45 http://payamhb.blogfa.com

سلام. هعی... جونگهیون... همگی متاثر و متاسف شدیم و واقعا گفتن تسلیت میگم یکم سخته واسه کسی که اینهمه باهاش خاطره داشتیم.
خیلی ممنون ❤ عالی بود

درود دوست عزیز
اوهوم ... روزهای سختی بود و روزهای سخت تری پیش رو .. امیدوارم بتونیم بگذرونیم
خواهش میکنم
ممنون که وقت گذاشتین و خوندین❤

TNT پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 18:08

نصفه شد؟ :/

این شکارچی ک شد یسونگ, حتما دوستشم شیوونه!!! فک کنم همونی ک اوندفه کیو باهاش درگیر شد!
اتحااااد شونو قربون!! اعتماد کردن سخته واقعا! انگار داری میری توو دهن شیر!!
فایتینگ!!
دستتون مرررسی!!

نیدونم که
یسسسسسس .. یسونگی شکارچی چه شود
همممممم اون شیوون بود یا یونهو؟ خاک برسر یادم نی
میبینی چه اتحادهایی دارن ... فک کن شیوون باشه با زبون چولا بیفته توی کل کل خیلی عالی میشه
ممنون .. دست شما مرسی

TNT پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 18:06

درود!!! چطوری؟ خدا ب همه مون مخصوصا شاولا صبر بده!! خیلی سخته!!
مرسی که فیکو با اینهمه سختی و درگیری اپ کردی!!
سونگمین بیچاره!! کیو در یه قدمی نابودیه!

درود عزیزم .. زنده ام .. آمین
خواهش ... ممنون که صبر کردید
واقعا بیچاره سونگمینی ...

Sani پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 15:24

سلام عزیزم ممنون ک با وجود ناراحتیت بازم اپ کردی
باورش برام سخته هنوزم منتظر اولین استیجم امیدوارم بتونیم کنار بیایم بامرگش
بازم ممنون فیکتو دوسدارم و همیشه منتظرشم

درود عزیزم
ممنون که درک میکنین
امیدوارم بتونیم ... امیدوارم بچه هامون بتونن
خواهش عزیزم
نظرلطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد