EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 64


درود بر همگی 
وقتتون بخیر
سال نو همگی مبارک ... سال پر از شادی و آرامش براتون ارزومندم ( و برای خودم که بموقع اپ کنم دیه)
واقعا حرفی ندارم بگم ... بجز ... ببخشید خییییییییییییییییلی زیاد


نفرین 64



تا درودی دیگر
بدروووووووووووووووووووووووووووود


نظرات 3 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 17:57

سلام الف عزیز... دلمون برات تنگ شده بود می دونی چننننننننند بااااار ب اینجا سرزدم به این امید ک ترجمه اش کرده باشی و ادامه داده باشی؟؟ لطفا زودتر بقیه اش بنویس...
مرسی ک ی الف هستی

درود دوست عزیز
شرمنده واقعا ... از همه لحاظ درگیر و البت دچار کمی ازردگی روحی بودم
چشم ... تمام تلاشمو میکنم تند تند بزارمش
ممنون ک هستین

Star دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 13:25

سلام . ممنون . خیلی عالی بود .
من دوباره رفتم از اول خوندمش خیلی خوب بود . من عاشق این فیکم .خیلی با احساسه . خیلی عالی احساسات دونگهه و هیوکجه توصیف شده . ممنون از این انتخاب خوب و ترجمه عالی

درود عزیز
شرمنده واقعا که مجبور شدین از اول بخونین ( ولی خب دوره کردن بد نی)
ممنون از شما

m&e&d یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 16:46

ممنون
دیر شدنش مشکلی نیست .ادامه اش مهمه که شما زحمتشو میکشی
چقدر بیگناه و مظلومه دونگهه.
آفرین به شیوون جنتلمن و یه یه جذاب.امیدوارم زحماتشون جواب بده

فدای تو عزیز همراه همیشگی
ممنون از شما که اینهمه صبور هسین ...
بهله بهله .. شیوون کلا جذاب طوری میاد وسط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد