EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

going to die ? end






سلااااااااام به همه 

ببخشد این قسمت دیر شد چون هم زیاد بود و هم سخت


امیدوارم که از این فیک خوشتون اومده باشه من که خیلی دوسش داشتم

ممنون همیشم همه نظراتون رو بگین 

بپرین ادامه .........


راستییییییییی

 

یه خبره خیلی مهم دارم قراره فیک الی رو اینجا بزارم همونی که نصفه بود i can be your every thing

به بقیه هم خبر بدین !!!!!!


going to die ? end






نظرات 24 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 12:43

اخی چه خوب بود

sogand چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 14:16

پگی عاشقتتتتتتتتتتمممم مرسی جیگر

مهربون یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 11:04

سلام
ممنونم که نذاشتین اینم نصفه بمونه ...
به خواهر نسی هم سلام ما رو برسون بگو ما ارادت مندیم...
با تشکر فراوان...
ممنونم

سلام مهربونییییییی
خواهش انجام وظیفه بود
چشممممممم
بوووووووووس

لیندا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:52

خوشحالم که تهش خوب تموم شد
ممنون واسه ترجمه این فیک بامزه و زیبا
امیدوارم کارای قشنگتری ازت بخونم
بووووووووووووووووووس

هییی اره هپی اند دوس دارم خخخخ
دسته نسی درد نکنه ک ک ک
ایشالله
بووووووووس

sss501 جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:51 http://<a href=

salaaaaaaaaaaam
eyyyy jaaaaaaaaaaaaaan tamum shod ke ..
meeeeeeeeeeer30 khaste nabashiiiiiiii aziiizam.dastet dard nakone. nakhste.


vase down koja mizarish bdownamesh .??

وایییییییییی سلام خوبی ؟؟؟؟؟؟ چطوری دلم برات تنگ شده بود
خواهش میشههههههه
تو پسته ثابت گذاشتمش

Sisdarling جمعه 5 تیر 1394 ساعت 03:32

Kkkkkk fic e pand amoze eunhae Mercccccccc

خخخخخخخخ اره
خواهشششش

المیرا16 پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 19:48

نهه فقط با گوشی میتونم
09395718178

سیوت کردم

negin پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 12:50

جوجوووووووووو لایک داری زیاد خیلیییییی دوست دارم
بالاخره تموم شد چه خوبم تمومید
خیلی دوسش داشتم دسته مترجمش درد نکنه
بتزم ممنون منتظره فیک بعدی هستم

جووون توام لایک داری
خخخ اره
نسی دوست دارم
چشمممم

دراگون چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 23:38

ممنون

ترجمه عالی! بیستِ بیست...باید همون اولش میفهمیدم که بقول یسونگ عشق معجزه میکنه!

خواهش میشود
خخخ دسته نسی درد نکنه البته من مجبورش کردم
سونگی رو عشق است

*marziyeh* چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 20:37

اوهههههههه واقعاااااااااا مرسی
ممنون
ممنووووووووووون
ممنووووووووووووووووووووووووون

بسیار سپاس
خسته نباشینا

خواهششششش زیاد
بووووووووووووس

زهرا س چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 19:25

ممنونم

خواهشششششش

باران چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 18:34

واااااااااااااااااااااااااااووووووو
خدای من نمیدونی من چقد دنبال این فیک بودم..
از تابستون پارسال گمش کردم الان یهویی دیدمش مردممممم....
هیچی ازش یادم نمونده فقط اسمه فیکه با پوسترش تو ذهنم بود ..ای خدا نمیدونی چقد کیف کردم فک کنم این فیکا تو وب eunhae & kyumin is real بودن راستی اون وب چی شد آدرس اصلیش چی بود؟؟؟؟
من دیگه اینجا رو ول نمیکنم....
چقد دوسشون داشتمممم اینا روو...
عالین فیکا....

خخخخخخخخخ بارانی ... خودمم جوجو درست اومدی همون وبه ولی عنوان وب رو عوض کردیم از eunhae & kyumin is real شده eunhae is real
خخخخخ مگه نمیبینی همه ی فیکا همونه
بووووووووس توام عالییییییییی

TNT چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 18:16

ا تموم شد؟؟؟؟؟؟....خخخخ
دستت مرسی....
دلم واس الی که یه ذره شده..سلام برسونش

بعععله دیگه مگه اینکه خودم بقیشو ادامه بدم !
خواهششششش
چشممم سلام میرسونه

mahsa چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 16:41

عزیزم خیلی خوب بود
مرسی گلم

خواهش میشود

sara83 چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 16:22

مرسی عالی بود
اره من داستانو قبلا تو وبشون میخوندم عالی میشه مرسییی

خواهش میشود
به زودی میزارمش

z چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 15:28

Mec kheyli ghashang bud
Booooooooooooos

خواهش میشود
بوووووووووس

المیرا16 چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 14:37

سلام علیکمممممم
چطورین؟؟من از همون اولش منتظر بودم با خودم میگفتم یه اتفاقی برا هیوک میوفته
خخخخ اون میره خودشو میندازه جلو دونگهه
خخخ یعنی بیش بینی رو داشتی؟؟؟
ممنون خیلی قشنگ بود منتظزم فیک بعد هستممم
راستی تکشاتی که براتون فرستادمو خوندین؟؟؟

سلااااااام
خخخ حسه نویسندگیت منو کشته
بعععععععععععله ک ک ک
خواهش میشوددددد
اره خیلی قشنگ بود فقط راه ارتباطی نداری من با خودت حرف بزنم؟

طاهره چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 14:19

آخی تموم شد.دوسش داشتم.خیلی باحال بود.
هههههه فقط صحنه که ماهی میخواد تیر بخوره رو تصور میکنم خندم میگیره.نمودونم چرا همش طنز تصورش میکنم.
آورین ماهی عشق حقیقی همه چیزه.
راستی چینگو اسم فیلمی که مث فیکت بود چیه؟لطف کنی بکی ممنون میشم.
منتظر فیک بعدی که میخوای بزاری هستیم.
مرررسی عزیزم

منمممممم
خخخخ میخواد بمیره خندت میگیره
بلههه ماهی عاقل میشود
زندگی یا چیزی شبیه ان اسمش اینه
چشمممممممم
خواهشششششش

الینا چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 13:12

مرسیییییی
خوشمل بوووووود

خواهش میشود عزیزم

سونیا چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 13:09

اوخی..
اون جا که خودشو پرت کرد باهال بود..
همه ایمان اوردن خیلیم خوب..
نخسته جوجویی
مرسی..
بوس گنده
ماچ

ک ک ارهههههه
اره دیگه همشون فهمیدن
خواهششششششش
بووووووس

سونیا چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 12:51

جیق..
سیلام..
اولواعلام بکنم برم..
میگما جوجو نمیشه الی کلا بیاد اینجا..
دلم تنگیده واسش..
نبوده

سلاااااام
خخخخ
سرش شلوغه وگرنه منم دوس دارم ولی نمیتونه بیاد
منم هییییییییییی

نگین چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 12:17

بعلههههههه چه شیرین و سریع

هیییی اره

sheyda چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 12:07

خوشحالم که ماهیم آسیب ندید
فیک قشنگی بود.مرسی عزیزم

خخخخ منمممم
خواهش میشود گلمممممم

Mitila چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 12:04 http://eunhaeisthebest.blogsky.com

درووووووووووووود بر پگی دخملم
خوبی فرزندم؟؟
خب خب این فیک هم تموم شد
و خوبه به عشق ایمان اوردن هم سونگی هم دونی

الهی هیوکی چی کشید از دستش تا کمیییییییییی عاقل شد این ماهی
خوشمل بود
دوسش داشتم
ممنون ازت بابت فیکو تمام زحمتهات
بووووووووووس

سلاااااااااااا م مامییییییییی
مرسی تو خوبی ؟
بعععله دیگهههه
خخخخخ اره پند گرفتن
ک ک ک اره هیوکی عزیزم
منممممممممم
خواهش مامییییییییییی
بوووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد