EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرنوشت پارت دوازدهم




دروووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


خب خب با قسمت بعدی این فیک برگشتم

میدونم خیلی زیادی غیبت داشتم ولی به امید خودا دیگه هستم

بویژه که به یه دوست قوووووووووول دادم که حتما به موقع اینو اپ کنم


اها ... راستی

نویسنده جدیدمون ... الیشا جون ... خیلی خوش اومدی عزیزم 

امیدوارم روزهای خوبی کنار همدیگه داشته باشیم


خب برید بخونید


پارت دوازدهم



تا دروووووووووووووودی دیگر

بدروووووووووووووووووووووووووووود

نظرات 12 + ارسال نظر
mary جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 16:34

سلام میدونم فیک سرنوشت خیلی وقته تموم شده اما اگر میشه رمزشو به من هم بدین با نظرات بقیه دوستان مشتاق شدم خیلی زیاد.ممنون

درود عزیزم
این فیک هنوز کامل ترجمه نشده
بزودی ادامه اش رو میزارم
و رمزش رو براتون ایمیل کردم عزیزم
....
عزیزم انگاری ادرس ایمیلی ک برام نوشتی مشکل داره
میشه دوباره ادرس بزاری ممنون

baby sichul دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 14:02

برا من نوشته نظر شما با موفقیت ثبت شد!!!واقعا اومد؟؟؟؟اومدش میت؟؟؟؟؟من الان مطمئن باشم که اومد؟؟؟؟

اره اومد
هورااااااااااااااااا بالاخره تونستی
بهت افتخار میکنم

baby sichul دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 14:00

اول امیدوارمممممم نظرم ثبت بشهههه..
...........................................................................
من دوست این فیک...
میت میت..زود تند سریع ادامشم بترجم...دوست داری لیلای مرده ببری...نه اصن دوست داری هینیم غش کنه ضعف کنه!!!
من عاشق این فی/ککککک......
من چقدر خوشم می یاد شیوون حسادت می کنه و حرص می خوره..
و چقدر دوست دارم ذهن منح/رفشو که برداشته می گه می تونیم تو مدرسه چیز کنیم هیجان داره..
اماااا دوست نداشت که شیوون احترام نمی ذاره به خواسته های هیچل..در این مورد دوست دارم بکشمش....
راستی یه سوال این فی/ک چند قسمته آیا؟؟
دست شما درد نکنهههههههه

خب ثبت شد
......
خب خودارشکر که دوست داری
سعی میکنم ... دارم تمام تلاشمو میکنم واقعا وقت نیس .. خودا نکنه ... واااااااااااااااااااااای نهههههههههه هینیم نهههههههههههههه
اره حسادتش از پهنا تو حلق مدیر مدرسه شون ...
اره والا میبینی ... چقده راحت درموردش حرف میزنه تازه نیشش هم بازه پسره بی حیا
دقیقا بفکر خودشه فقط بچه بد ... منم کمکت میکنم
اوووووووووووف نپرس خییییییییییییییییییییلی زیاد
فدات عزیزم

sogand چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 14:57

یا هانی حاله بچمو گرفتیمرسی بیبی

سونیا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 10:35

نظر منو جواب نمیدی

sheyda یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 22:12

هان چرا کاسه داغتر از آش شده
مرسی عزیزم

خب از علاقه اش به خانم پارک داره دست میکشه دیه
خواهش خانومی

mahsa جمعه 5 تیر 1394 ساعت 22:37

عالی بودعزیزم
شیوون یکم خجالت بلدنیست بکشه خویکم درس بخونه
بووووس

دقیقا ... کلا تو فکر خاکبرسری هس
خواهش عزیزم
بووووووووس

زهرا س جمعه 5 تیر 1394 ساعت 15:46

ممنون از ترجمه خوبت
این شبوون خیلی داغونه ها! اخه تو مرسه؟!


بقول شیوون خوبه که

sss501 جمعه 5 تیر 1394 ساعت 15:23

mitra jun chon forsat nemishe az aval part b part bekhunam
lotfan behem ejaaaaze bede sabr konam kamel she down konam bekhunam bad biyam becomentam.
baaa in hal ghadrdane hame zahmatat hastam.
miduni k age bekhunam bi cm nemizaram zahmataatuno.
mamnoonam azat golam.
nakhaste.

فدایی داری دخمل
باشه عزیزم بزار کامل که شد یهووووو بخون و نظرتو بگو
بهله معرفتت زیاده میدونم
ممنونم خانومی
سلامت باشی
بوووووووووووووووس

طاهره جمعه 5 تیر 1394 ساعت 15:04

یعنی که چه؟؟هیچول چرا این بچه رو به بازی میگیره.حرص یه بچه رو دربیاره کیف داره؟؟الان که فکرشو میکنم میبینم آره خدایی کیف داره
ولی هیچول پاشو نخوره ها واس اذیت کردنای وونی.
اصلا وونی باید چولا رو حسابی وابسته خودش کنه بعد قشنگ یه حال اساسی ازش بگیره تا اون باشه دیگه وونی رو اذیت کنه.
میگما تو این فیک هیوکی وجود نداره بیاد سمت ماهی؟همش فقط زوج شیچوله آیا؟؟؟
مرسی عزیزکم خییلی عالی بود

خوووو اخه حرف وونی درسته؟؟؟؟
نه واقعا درسته؟؟
ولی جدا اذیت کردن کیف داره
نیدونم که
همممممممممم تا الان که نداشته
خواهش عزیزم

سونیا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:46

معلمام معلمای قدبم..
عاغا من نوموتونم تو چش نعلمه نگا کنم شیوون میخواد معلمه رو رو میز بگ ا هه
نچ نچ نچ..
ولی خوسم میادا هبچل شیوونو قشنگ حرص میده.
خانم پارک رو بکشم راحت شیم همه با هم..
ابنا به هم برسن ثلواتتتتتتتت
مرسی میتراییییییی...
میگما فی.ک شیچل نداری از کسی جز لیلا و امی..با همون برده ی عشق..
خوندمش خیلی قشنگ بود..میشه اگ بازم داره بهم بدی..از نوع شیچلیش
میسی اونی..
نخسته..
بوس گنده..
ماچ

سونیا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:36

دالیییییی
...
بعله..
برم ببینم چه بر سر این معلم و شاگرد اومد^-^
میترایی اسیرو نمیاری عایا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد