EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

REMOTE 15





دوباره سلااااااااااااااام


خب 12 شد و منم با این فیک اومدم امیدوارم که دوسش داشته باشین 


خب دیگه اینم از قسمت 15


نظر یادتون نرهههههه


REMOTE 15


نظرات 28 + ارسال نظر
Mahsa یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 09:02

سلام
فیک واسم باز نمیشه

yasaman سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 19:43

ممنونم

*مهتا* شنبه 13 تیر 1394 ساعت 11:43

سلامممممم گلم
هیییییی من بالاخره لب تاب به دست آوردم تحریم خیلی خر است
واووووووو هیوک چی معنی میده هی ذهن بچه رو میخونی بزا برسه به اونجاهایی که ذهن منحرف دون دون به کار بیفته چه عشقی میکنه هیوک خخخخخخخ
ممنوووووون عشقم بوووووووس

MaryED شنبه 13 تیر 1394 ساعت 04:32

اممم هیوکییییییی
من عاشق وقتهایی هستم که هیوکی از ماهی مراقبت میکنه
واااای یاد وبهای قدیمی الف ها افتادمممم یکهووو
خوبه اینجا هستتتتت
فیک خودته؟؟؟؟
نمیدونم چرا حس میکردم ترجمه اس!!!
دوستششش دارم خیلی مرموز و عجیب غریبههههه

نهال شنبه 13 تیر 1394 ساعت 01:35

سلام (:
من خواننده ی جدیدم (:
به نظر من خوشبحال ماهی 0________0
چون دیگه آدم نیست o-O
منم میخوام ومپایر بشم
رابطه ی ایونهه اش عالیه ^^
ممنون گلم

zohre پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 06:06 http://http:/zohre.l.b.2017

ممنون واقعا عالی بود

خواهش میشهههههههه

sogand چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:39

اخ من هلاکه فیکای خون اشامیممرسی عزیزم

منممممممممم مخصوصا هیجان انگیز باشه
خواهشششششششش

zara چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 00:34

اخخخخخخخخخ جون مرسب عزیزم.عااااااااااااااااالی بود خسته نباشی جوجو دوسداشتنی خودم.بووووووووووووووس گندهههههههههه

خواهش میهههههههه
خخخ خوشحالم دوسش داشتی
بوووووووووووس

nunush! سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 22:24

ای جوووونم این فیک خوراکه خودمهایونهه خون آشامی وااااای
مرسی جوجو جونم خیلی منتظر این فیک بودم.
فدای هیوووکم با اون چشای زردش...
مرسی عزیزم خیلی خوب بود

خخخخخخ منم دوس دارم
خواهش میشه عزیزممممممممم
ک ک ک
بووووووووووووس

zaza سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:02

سلام جوجو!
اول بگم واسه آپ کردن این فیک ازت واقعا ممنونم...تو وب قبلیتون خونده بودمش و شدییییییییییییییییید منتظرش بودم...از این فیک خیییییییللی خوشم میاد..
منم از این قدرتا میخام
نمیشه؟!؟
هیوک جان منم انسانم! دورو بریام هم انسانن...! ولی هیچ کدومشون چشاشون زررررررررررد نیست!!!باور کن...
بازم ممنون عزیزم

سلاااااااام
خوشحالم که خوشت اومده عزیزم
کیه که نخواددددد
خخخخخ بیاین هیوک رو توجیح کنین که انسان یس
خواهش میشههههههه

دراگون سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 00:37

بالاخره معلوم نشد این هیوکجه چجور موجودیه
ممنون عزیزم

خخخخخ خودشم نمیدونه به احتماله زیاد
خواهششششششش

sheyda سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 00:03

مرسی عزیزم

خواهش میشودددد

زهرا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 22:33

سلام عالی بود مرسی

سلام
خواهش میشههه

Motahareh دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 18:40

دیشب مجبور شدم تا یک بیدار بمونم تا داستان تورو بخونم:| چقدرم فحش خوردم-___- باحال بود داستانش ولى فقط خیلى یهویى همه چى عوض شد:/ خیلى سریع و خیلى زودم بهش اعتماد کرد

اواااا چرا خب صبح میخوندی
حسه دونگهه بود دیگه همون اولشم گفت که نمیدونه چرا بهش اعتماد داره و چون محافظش بو اعتمادش بیشتر شد

لیندا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 16:22

بلاخره پس از مدتها تونستیم این فیکو بخونیم
میگم این هیوک واقعا چه جور موجودیه؟
اگه انسانه پس چرا چشم هاش به رنگ زده؟
بسی کنجکاو گشتم
تنکیووووووووو بابت این پارت

خخخخ ببخشید دیر شد
خودشم فکر کنم نمیدونه
خواهش میشههههه

سارا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 16:17

ووای خیلی فیک باهالیه ازاین فیک های ماوراطبیعی خوشمان می اید ممممرسی

منممممم
خواهششششش

TNT دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:12

هه..دیشب مودمم خر شد
بالاخره که میفهمم هیوک چیه
عاقا منم دلم خواست...این قدرتا خعلی مرگن
دستت مرسی

خخخ اشکال نداره
ک ک اگه گفتی...
خیلییییی
خواهشششش

طاهره دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 14:07

وای وای وای من خیلی دوس دارم این فیکو چقد باحاله. اصلا آدم کیف میکنه که باید چه چیزای جالبی رو تصور کنیم. من همیشه عاشق این فیلمای تخیلی هستم خیلی فاز میدن.
خهیوک چیه؟طلا ملایی چیزیه آیا؟؟ خو هیوکی عزیز کدوم آدمی مث تویه یه بند میگی من انسانم.خو عامو یه چی بگو باور کنیم خو.
الهی ماهیم چه فرتی زود عاشق شدا.
هیوک چرا محافظ ماهیه؟؟
منتظر ادامه شم شششششششدیدا
مرررسی عزیزکم خوشمل بود خیلی

خخخخخ خوشحالم خوشت اومده
اخخخ منم عاشق اینجور فیلمام
خخخخخ بچه دلش میخواد ادم باشه خب
نمیگویمممم
خواهششش

ms.fishy دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:23

سلاااااااااااام
وایییی خیلی قشنگ بود ... چرا اونجا هیوک گفت (وهمینطور ساده لوح) یکم ترسیدم نکنه واقعا نباید دونگهه بهش اعتماد میکرد !!!
راستی عزیزم برای پوستر عکسه کیا رو بزارم ????

خوشحالم خوشت اومده
از من که حرفی درنمیاد ک ک ک
سوجو و شاینی و اکسو حاا کلشون لازم نیس تو عکس باشن

mino دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 09:09

دلم خیلی برای این فیک تنگ شده بود خیوک چه رویی داره بازم میگه انسانم خو نیستی دیگه ای بابا
ممنون عزیزم

خخخخخ بیاین به هیوک بفهمونین که ادم نیس

sara83 دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 08:48

مرسی عزیزم اون پارت های قبل رو خوندم رسیدم اینجا میام دوباره مینظرم

باشه عزیزممم

زهرا س دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:04

هیوکجه واقعا انسانه؟
شاید یه موجود دورگه باشه!!!

الان من بگم؟؟ منو نمیشناسی؟؟ از زیر زبون من حرف درنمیاد

z دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 00:37

عالیه
من پارت بعدی رو می خوام ...
باور کن کلی عطش دارم واسه خوندنش .... تقریبا مثه عطش دونی واسه خون هیوکیییی
دوتی کجاش احمقه ... حداقل اینجا که واسه خودش عالیجنابیه!!!!
مرسی گلم عالیه
اما پارت بعدم زودی بذار باشه؟

ای به چشم
خخخخخخخ باشههه
واقعا همه به دنبالست ک ک
چشممم زود میزارم

negin دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 00:23

ا من گفم الان میام اول میشم انگار بقیه زودتر زنبیل گذاشتن
جوجووووو یه خواهش نمیشه اینو زود زود اپ کنی؟؟؟؟
تو رو خدااا من خیلی از این مدل فیکا خوشم میاد

خخخخ نانواییه مگه
ای جووونم چشممم
باشه عزیزم بووووس

mahsa دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 00:17

عالی بودعزیزم
کی میگه هیوک فقط محافظه این ماهی کولی ی حسی به ماهی داره
ولی خیلی بده ینفرذهنتوبخونه
امابلندکردن اجسام عالیه
مگه اینکه دستم به خانواده چوی نرسه
مرسی عزیزم بوووووووس

خواهش میشهههه
هیوک خودت برو اعتراف کن بچه خوب خخخ
اخ اره اصلا خوب نیس
هییییی چویی
خواهش میشه بووووس

نگین دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 00:16

جوجوهای منمننننننننن
واهایییییییی
دوست میدارمممممم
پارت بعدو کی میزاری؟؟
*سیری ناپذیر*

خخخخ منم دوست دارررررم
به زودی

sara دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 00:12

ااااا من دوم

اشکال نداره دومم خوبه

mahsa دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 00:11

ایااول شدم???
یعنی میشه

بلههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد