EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

REMOTE 16




سلاااااااااام


برده والبیال رو تبریک میگم دعا کنین امریکا لهستانو ببره تا بریم بالا و اینکه این قسمت ....


شخصیت های دیگه میان ...من دوست دارم این فیک هیجانی باشه و ممکنه بعضی قسمتهاش رمزی شه میدونین که دیگه چرا ....


و اینکه من قسمت هایی که رمزی بشه . رمز رو فقط به کسایی میدم که قسمتهای قبلی نظر گذاشته بودن پس سایلنتا منو ببخشید دیگه !



REMOTE 16




نظرات 33 + ارسال نظر
yasaman سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 19:50

مرسی گلم

MaryED شنبه 20 تیر 1394 ساعت 04:20

خیلی ممنون

خوااااااااهش

محدثه پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 19:20 http://weare-triples.mihanblog.com/post/34

سلاااااام...
من خواننده تازه واردم..تازه خوندن این فیکو تا اینجا تموم کردم..خیلی قشنگ بود..ولی واقعاکنجکاوم بدونم هیوک چه موجودیه و یکمم در مورد رفتار کیوهیون مشکوک شدم

سلااااام
خوش اومدییییییییی
همه تو همین موندن !
منم !!!

zaza دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 13:51

سلااااااااااااام دوست عزیز!
بالاخره رسیدیم ب عمارت چویی
ی سوال؟؟!
ایا هیوک زد یارو رو پرس کرد یا دونی؟؟! آخه تو عمارت چویی فک کردن کار دونیه....
چرا انقد صحنه جنگ کوتاه بود؟؟! ینی توصیفش کم بود..!
مرررررررسی پگاه عزیز

سلااااااااام
بعععععععله
هنو معلوم نی خب اونا نبودن که بدونن
سوری دفعه بعد بیشتر توصیف میکنم
خوااااهش

لیندا یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 18:10

هی وای من هیوکجه زخمی شد
ولی قبلا برای چی زندانی بوده ایا؟.....بسی کنجکاو گشتم
مرسییییییییییییییییی

ارهههههههههه
خخخخ معلوم میشهههههههه
خواههههههههههههش

ms.fishy یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 18:02 http://Kimryeowookfanclub.mihanblog.com

سلااااااام
هیوک چیهههههههههه ??? وای خدا ما که نفهمیدیم کی دوسته کی دشمن والا :/ خخخ
عالیییی بود ممنون ...
راستی پوسترو برا ایمیلت فرستادم رسیده دستت آخه جمیلم یکم گیره اگه نرسیده بگو دوباره بفرستم البته زیاد خوبم نشد

المیرا16 یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 12:54

سلام خوبی؟
من خوبم
اگه بخوایم از یه نظری اینو بسنجیم باید بگم شاید هیوک جادوگره
اخه اونجا که چولا خونشو خورد مسموم شد بعدش در گوشش یه چیزی گفت که باعث شه خوب بشه
من 46 درصد میگم جادوگره
مممنون
منتظر ادامشم

سلام
مممممنون
ممکنه !!!! هیچی بعید نیس اغااااا
خواهششششششششش
چشششششششششش

negin یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 08:12

ععععععررررررر بابا اخر هیجان بود این!!!
بالاخره کی جونگهیون رو کشت؟هیوک یا دونگهه؟
بیچاره پرسم شده
مینهو با مارا میپری؟! نچ نچ
خیلی داره جالب میشه منتظره قسمت بعدم شدید

خخخخخخخخ هیجااااااااااان
معلوم نییییییییییی
اخ اره
ک ک ک
چشششششش

nunush! یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:07

یا خدای شیوون اینجا چه خبره ؟!کی به کیه؟!اینجا کجاست؟!من کیم؟!اقا من قاطی کردم یه دفه کلی شخصیت جدید اومد
ای جووووونم هیوکم زد طرفو کشت.افرین!مایه افتخار منه عشقم
اممم ولی کاشکی یه توضیحی بود که چه جوری طرف رو کشت؟!دوست داشتم بدووونم
مرسی عزیززم بسی خفن بود.بسیااار حال کردم باهاش.
زود زود بزارش دستت درد نکنه عزیزم

خخخخخخخخخ ارور داد بچم بیا یه بار دیگه بخون توجیح میشی
خخخخخخ
مردم تو همینش موندن دیگه معلوم نیس کی کشته !
خواهششششششششششش
چشششششششششششش

*مهتا* شنبه 13 تیر 1394 ساعت 22:45

سلامممممم جوجه
هییییی چه زوری داره ماهیمون
دنبالشو زودی بزاری
ممنوووووووووووووووووووووووووون گلم

سلاااااااااااااام
خخخ ارههههه
چشششششششششششم
بوووووووووووس

sana شنبه 13 تیر 1394 ساعت 22:43

man hamin alan 15 ghesmate ghablo khondam aliii bod vaghan khaste nabashid

خوشحالم دوسش داشتی

ندا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 21:26

دوس میداشتمممم
زود بزار قسمت بعدی روو
خواهش

خوشحاللللللللللم
چشششششششششش

mino شنبه 13 تیر 1394 ساعت 14:18

اوه هیوک چی‌میتونه باشه .پرسش کرد؟!!!.خخخخخخ
ممنون عزیزم .

هنو معلوم نیس اون باشه
خواهششششششششش

Teuksa شنبه 13 تیر 1394 ساعت 14:09

سیلوووووم....پگاه من تازه فهمیدم جوجو تویی سوری.
عاغاااا من تازه این فیکه رو خوندم خووو....من گناه دارما به منم رمزو بده..من بچه نینیما دخترت...گناه دارم
خب بهرحال فیکت بسی زیبا و جالب است.
تنکیو

خخخخخخخخخ خب باز خوشبختم
ااا من نوه دارم شدم !!!!!!!!!!!
خواهش میشهههه

z شنبه 13 تیر 1394 ساعت 13:33

عزیزم خیلی خوب بود
میسی

خواهششششش

تکشاخ(دراگون) شنبه 13 تیر 1394 ساعت 13:11

سلام
کسی که جونگهیون رو کشته دونگهه بوده یا هیوکجه؟؟؟
اصلا این هیوکجه چی هس حالا؟؟؟ خودش که میگه انسانه!! نکنه دارای کرامتی چیزی هس،ما خبر نداریم؟!
شایدم یکی غیر از ایونهه،جونگهیونو کشته؟!
ممنونم

سلاااام
هنو معلوم نیس
خخخخخخخخخخ شاید
مممکنه باز ....
خواهششششششششش

TNT شنبه 13 تیر 1394 ساعت 12:00


اوووووه گاد چقدر قوی!!!! مگه داریم؟؟ مگه میشه؟؟؟؟؟؟
فدای هیوک زخمی!!! فدای هائه نگرون!!!! عررر!!!!
مرسی چییینگو!!!!

یسسسسسسسس شده دیگه
خواهشششششششششششش

sara83 شنبه 13 تیر 1394 ساعت 09:11

خوندم دوباره تا اینجا یادم اومد چی بود
این هیوک ادمو تو خماری میزاره اصلا چیه این
من اگه یه موقع نتونم غذا بخورم خودمو میکشم
گرگ نما هم چیز خوبیه ها ولی من خون اشام و ترجیح میدم
مرسی عزیزم عالی بود و هیجان انگیزه دوست دارم مخصوصا هیوکو
به من رمز تعلق میگیره ؟

والا همه موندن ماهم روش خخخخخ
منممممممممم
دقیقا خون اشام ها باحال ترن
ک ک ک خواهش میشهههههه
بعععلهههه

نیلوفر شنبه 13 تیر 1394 ساعت 05:38 http://nilo00ofar.mihanblog.com/

در زندگی مهم این نیست که به ایده آل زندگی تان برسید بلکه مهم این است که در مسیر رسیدن به ایده آل زندگی تان حرکت کنید . الهی قمشه ای
6588

سانگ هوا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 05:22

سلام
ببخشید ولی من که تازه دارم این فیک رو میخونم چی؟
یعنی کلا تازه اومدم این وب
عایا رمز به من تعلق نمیگیره
ولی من گناه دارم خوب مهمون نواز باشین لطفا
تا اینجا که خوندم عالیییییییییییییییی بود
مرسی

ااا خوش اومدی عزیزم
از این به بعد نظر بذاری میگیره خخخ
مهمون نوازیم دیگرررر
خواهششششششش

زهرا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 03:34

سلام عالی بود مرسی وای خدایا چرامینهو تواین فک این قدعوضیه الاهی دلم واسه هیوک سوخت

سلاااام
خخخ بیچاره مینهویی اگه بدونه خخخخخ

زهرا س شنبه 13 تیر 1394 ساعت 02:03

دونگهه که پرسش نکرد! هیوک پرسش کرد؟
یعنی هیوک انقدر قدرت داره؟

معلوم نی !!!
نه فعلا ماهی قدرتمنده س

sheyda شنبه 13 تیر 1394 ساعت 01:45

هیوک چه موجودیهچیکار میخواست بکنه که همه رو بیرون کرد
بدجور توخماری موندم
مرسی عزیزم

معلوم میشه این قسمت
خخخخخخخخ
خواهشششششششش

نهال شنبه 13 تیر 1394 ساعت 01:42

این همه قدرت مال ماهی بعیده /:
عاغا فی.ک هیجانی شد @_______@
منم رمز موخوام
کجا باید اعلام کنم 0_0
یکی به من بوگویه |:
ممنون گلم ^^

خخخخ شده دیگه
بععععععله
اوووکی
خواهش میشهههه

طاهره شنبه 13 تیر 1394 ساعت 01:36

اوه اوه اوه چه هیجانی شده.برو بچ مینهو ماهی رو میخوان چیکار؟وای قدرت هیوک چیه زده طرفو پرس کرده؟
ماهی چه پرپری میزنه واس هیوکیش؟
مرررسی چینگولکم خیلی مودوستمش هیجانی شده بسی.بوس بوس

میخوان ماهی پلو درست کنن
معلوم نیس هیوک بوده یا ه
خواهشش خوشحالم

mahsa شنبه 13 تیر 1394 ساعت 01:35

جونم هیوک....
این ماهی هم که عاشق شدرفت....
مرسی عضقم

هیوکهههههه
ماهی جوجوووو
خواهشششششششش

zohre شنبه 13 تیر 1394 ساعت 01:03 http://http:/zohre.l.b.2017

مرسی خیلی خوب بود.بعدی بعدی بعدی

اووووووکی امشبهههههه

zara شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:26

مرسی هیوک.جونم دونگهه.عزیزم.خییییییلی خوب بود مرسی جوجو جونی دوسداشتنی.بووووووووووووووس گندهههههههههه عااااااااااااااااالی.

خواهششششششش میشه
بووووووووووس

razy شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:21

تو رو خدا این فیک رو زود به زود بزار ممنون

اوووکی عزیزم

sara شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:18

پرس شده ؟؟؟ چی شده ؟ غولی چیزی زده بودتش ؟؟
چه هیجانی شد یهو .. من هیجان دوس دارم
رمزی شد منم هستما دارم برای هر پارت نظر میزارم
مرسیییییی

حالا معلوم نیس ولی معلوم میشه !
منمممممممم
اووووووووووکی
خواهششششش

نگین شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:11

آخخخخخ جوننن
هیوک قربونش بشم
مینهو بد اخلاق میخورمتاااا

خخخخخخخخخخ
مینهو ؟؟ خوردنی !!!!!!!!!!

sogand شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:11

اوه خدا چه خبر شده چه هیجانی پیدا کرده فیک هیوک دقیقا چیهجووون تومین داریممرسی پگی رمزی هم شد به منم بده لطفا

خخخخخ هیجان دوز میدارممم
معلوم نیس دیگه ... جووون 2 مین
اوووووکی

sara شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:07

هورااااااااااا اوووووووووووول
برم بخونم بیام

هووووووووورا
برووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد