EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

REMOTE 17




سلااااااااااااااام

من اومدم با قسمت جدیددددددددد

خب اول از همه به همه ی خواننده های جدید خوش اومد میگم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم !

و اینکه من نگفتم قسمته بعد رمزیه ! گفتم یهو رمزی شد کسی نگه رمزو بهم بده پس کسانی که از پارته قبل نظر گذاشتن امیدوارم که ادامه پیدا کنه که اگه رمزی شد و معلوم نیس کدوم قسمتشه شرمندشون نشم !

خب دیگه بفرمایید اینم از این قسمت


REMOTE 17




نظرات 29 + ارسال نظر
yasaman سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 19:55

ممنون عزیزم

*مهتا* پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 17:51

سلاممممم گوگولی خودم
هیییییی ماهی اینقده ترسو نچ نچ نچ اون فقط صدای دارکوب بود به جاااااااانه خودم @__@
ممنووووووووووووووووووون جوجو

sana چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 05:53

ali bod mamnon khaste nabashid

خواهش میشهههههههه
بوووووووووس

zohre چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 03:07 http://http:/zohre.l.b.2017

مرسی اجی من عاشق این فیکم

خوشحالم که دوسش داری

سانگ هوا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 21:36

ماهی بیچارم تا حد سکته رفته
مرسی عزیزم

ارههههههههه
خواهش میشهههه

sheyda سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 17:56

چقدر تیکه آخرش ترسناک بود
مرسی عزیزم

بعععععععععععله
خواهش میشههههههه

محدثه سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 15:19 http://weare-triples.mihanblog.com/post/34

المیرا16 سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 15:04

حال کردوم
خیلی خوب بید
نخیییییییییییییییییییییرم چرا سر لحظه ی حساس تمومش کردی یرهههه؟؟؟
خیلی قشنگ بود
منتظر ادامش هستم راستی منم رمز میخواماااا
بمنم بدیش ممنون

خوف بیده
اوه اوه سورییییییییییییییییییییی
چشمممممممممم

sara83 سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 09:28

این چاپ چاپ چاپ رو خوشم اومد
من وقتی میترسم اصلا خوابم نمیبره حتی نمیتونم چشم روی هم بزارم مخصوصا وقتی سوسک میبینم
حالا این دونی بیچاره چطوری بخوابه
عالی بود مرسی عزیزم

منم خخخخخخ
اخ اخ گفتی منم دقیقا همینطوووووووووووور
واقعا
خواهش میشه عزیزممممممم

zara سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 04:14

وااااااااااااای ینی چی؟خو مگه بیماری الکی چاپ چاپ میکنی.خو بچه زهره ترک شد خو.واقعا تو این شرایط ترسناک دونگهه میتونه بخوابه؟دونگهه از چی میترسه؟عایا از دونگهه ترسناکتر هست؟واقعا عجیبه.مرسی جوجو جونم بوووووووووووووس گندهههههههههه عزیزم.

خخخخخ مریضه دیگه لابد....
منم بودم نمیتونستم بخوابم
خواهش عزیزمممممممممممم بووووووووووووس

لیندا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 01:54

اخر سر ما نفهمیدیم این هیوکجه چه جور موجودیه
بیچاره ها عجب گیری افتادن تو جنگل
بلایی سرشون نیاد؟
مرسیییییییییییییی عزیزممممممممممم

والا ماهم نفهمیدیم
واقعا .....
خواهش میشهههههههههههه

ستاره سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 00:12

چرا من حس میکنم هیوک دونگهه رو احمق گیر آورده و یه بلایی سرش میاره...
چقدر اینجا همه بی اعصاب اند....
یا میزنند دخل همو میارند یا با هم دعوا میکنند...
یه چیز دیگه ام درمورد داستان کشف کرده بودم که الان یادم نیست

خخخخخخخخخخخ
واقعا
کلا اکشنه
یادت اومد بوگوووو

zaza دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 22:16

چاپ
چاپ
چاپ
چاپ
این چیه دیگه؟؟؟!!:ناراحت
وااااای من میترسم.... چ جنگل وحشتناکی!!
هی هی با دونی اینا کاری نداشته باش...خـــــــــــُـــــــــب!؟؟؟؟
مرررررسی خانومی...

چاپ ؟ خخخخخخخخخخ
منمممممممم
ک ک با هیوکی کار داشته باش خب ؟؟
خواهش میشههههههه

sara دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 21:47

چه ترسناااااااااک شدهههههه
خطریه شب اینو خوند
خیلی جالبه
ممنون دوستم

ارههههه
خخخخخخخخخخ
خواهش میشه گلم

razy دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 16:43

ااااااااااا
واقعا خوده این هیوک معماس
نمیدونیم کی رو اول کشف کنیم
ولی واقعا تو جنگل همینچین حالتی خیلی ترسناکه
ممنوووووووون

واقعااااا
اروم اروم روشن میشه
خیلییییییییییی
خواهسسسسسسسس

mino دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 15:06

عجب جونوری این هیوک ؟!!!!!! .
چاپ چاپ چاپ خخخخخ یعنی کی میتونه باشه .؟!!!
ممنون عزیزم

خخخخ هنوز معلوم نیس که
همسایه خونه بغلی خخخخخ
خواهش گلممم

nunush! دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 14:51

چاپ چاپ چاپ.... واااای من میترسم.این دیگه کیه؟!؟!
این هیوک چش شد ى دفعه این داره تغییر میکنه باور کن داره از انسانیت دور میشه.طفلی خودش هم ترسیده بود
مرسی عزیزم خسته نباشی و دستت درد نکنه

در قسمت بعدددد
خخخخخخخخخ منم همین فکرو میکنم
خواهش میشه گلممممممم

نهال دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 14:31

چی شد 0___0
این هیوکم کلا خودش معماس /:
آی عم stupid |:
مرسیییییی ^^

خخخخ اره خدایی
می تو
خواهششششششششش

NEGIN دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 13:10

اووووووو من جای ماهی بودم سکته میکردم
وسط جنگل به اون مخوفی تازه ... چاپ چاپ
خیلییییییییییی قشنگههه جوجوییییییییییی
زودی بقیشو بذار پلیز

منممممممممم
خیلی محشتناکه
خوشحالم دوسش داری
چششششششش

mahsa دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 11:25

جونم هیوک
مرسی عزیزم

خخخخ طرافداران هیوک ....
خواهشششششش

sogand دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 09:55

اوه هیوک عجب قدرتایی دارهوای منم جای هائه بودم میترسیدمیعنی کی میتونه باشهمرسی گلم

هنوز معلوم نیس باو
منمممممممممممم
معلوم میشه
بوووووووووووس

زهرا دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 03:53

سلام عالی بود مرسی آخ من به فدای این دوتا

ایییییییی جاااانم
عشخخخخخخن

تک شاخ دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 02:23

و من همچنان؛

گیج،منگ،مات،مبهوت!!!!!!!!!!
هیوک چرا اصرار داره بگه آدمه؟! حتی اگه انسانم باشه،با این اوصاف انسان کامل نیست!

خخخخخخخخخخخ
بیچاره شاید دلش واقعا میخواد ادم باشه

طاهره دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 01:39

وای وای چه جنگل ترسناکی.فقط تصورش آدمو میگرخونه. یعنی چیه که داره چاپ چاپ میگه؟
هیوک چانگمینو چطور زده بودتش که خودش با یادآوریش وحشت کرد. یعنی چطو چپش کرد به زمین؟
مرررسی چینگولم عالی بودا

وااااقعا ... معلوم میشه
اونم معلوم میشه بهزودی
خواهشششششششششش

MaryED دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 00:42

چقدر جالب تر شد
هیوکیییی خیلی خاصه
الهیییی فیشی اون تیکه های اول چه حمایتی از هیوکیش کردهااا درست عین یه نموی گوگولیخخخخ

بععععله
خیلیییییییییی
خخخخ ماهی و میمون

ستاره دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 00:33

...
منو یادت میاد

ستااااااااره همونی که من میشناسم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا س دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 00:15

چه خبره؟! فضا واقعا پیچیده شده!

اول پیچیده میشه بعد درست میشه

z دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 00:15

الان چی شد
من هنگم کاش اینجا تموم نمیشد
میسی خیلی مهیج بود امیدوارم زیاد نو تهبیجش نمونم نکه شبم هست

الان معلوم نیس قسمته بعدد معلومه
خخخخخخ
خواهش میشههههه

نگین دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 00:09

دارم میشاشم تو خودم

خخخخخخخخخخ بابا اونقدرام ترسناک نیس که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد