EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

REMOTE 22





سلااااااااااااااااام

من اومدم با قسمت آخر این فصل و ممنون میشم که همه نظراتون رو بذارین تا ببینم فیک چطور بوده چون کلی روش دارم فکر میکنم !

این فیک یکمی گیج کننده س و باید بگم که فصله بعدی از زبونه هیوکجه شروع میشه و اینطوری داستان رو کاملا متوجه میشین ! 

اول میخواستم کله فصله بعدی از زبونه هیوکجه باشه ولی فکر کردم دیدم که احتمالا خسته کننده میشه پس یه خلاصه ای از قسمت های قبل از زبون هیوکجه س 

چون اگه از زبون اون نباشه داستان رو متوجه نمیشین .

بازم ممنون که این این داستان رو دنبال میکنین !

منتظره فصل بعد هم باشین ... نظرا خوب باشه اونم به زودی آپ میشه 

خب دیگه دوستتون دارم بفرمایید .


REMOTE 22



نظرات 25 + ارسال نظر
yasaman سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 20:24

تووپ بود ممنون

hasti شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 22:10

اووووووووووونی خیلی خووووب بووووووود مرررررررسی

نهال پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 04:12

چه زود گذشت |:
فصل جدییییییید (((((=
عر عالی ممه نان ^_____^

zohre چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 17:14 http://zohre.l.b.2017

اجی جون ممنونم
عالیهه
اره بنظرم اگه از زبونه هیوک باشه بهتره اخه اینجوری میتونیم کله موضوع رو بفهمیم همم از حسه هیوک خبر دار شیم
ممنونم منتظرم

سانگهوا سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 03:58

ممنون عزیزم

المیرا16 دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 01:06

اخیش خداروشکر به خیر گذشت
استرس گرفته بودم.ممنون
فصل یکش قشنگ بود اما به نظر من روندش خیلی کند شده بود اگه هیمنجور میخواست ادامه پیدا کنه خسته کننده میشد
ممنون
منتظر فصل جدید هستم

sogand یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 19:10

اوه گاد داشتم از هیجان جون میدادمچه فصله اولش قشنگ تموم شد با کلی خماری و علامت سوال مرسی پگاه

لیندا یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 16:36 http://2haddict.vcp.ir

پایان فصل اول مباررررررررک
بیچاره دونگهه فکر کرد هیوک می خواد بهش خیانت کنه
ولی من میدونستم که بچم مهربون و صادقه
بسی جای حساس تمامید
مرسییییییییی عزیزم
منتظر شروع فصل دوم هستم

!nunush یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 16:18

یا خدای شیوون اینجا چ خبر بوووود!!! قلبم تو دهنم میزد
لطفا زود فصل دوش رو هم بزار...دارم از کنجکاوی میمیرم
مرسی عزیزم.خسته نباشی

Romina یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 14:37

اجی ببخشید که یهو برا این قسمت نظر میذارم
فیکت خیلیی قشنگه واقعا دوسش دارم
خیلی مهیجه ادم نمیدونه بعدش چی میشه
بابت زحماتت ممنون

تک شاخ یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 13:27

امیدوارم هرچه زودتر فصل دو آپ بشه!
من باید بفهمم این هیوک چجور موجودیه!
از اول داستان تا حالا تو کف هیوکجه م!
نخسته...در انتظار سیزن 2...
مرسی

زهرا س یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 12:17

چرا خیانت کردن؟!
لطفا زودتر فصل بعدی رو بذار درد خماری بد دردیه

GD یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 11:12

WOOOOOOW
یکی از بهترین فیکای خون اشامی که تا حالا خوندم .
قطعا فصله بعدم از زبون هیوک باشه مهیج ترم هس چون کلی سوال برایه همه ایجاد شده .
مرسی منتظره ادامش هستم

saraaaaaaa یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 08:56

ااااا چی شد ؟؟ نمیدونم چرا ولی فکرمیکردم که هیوک دونی رو بهشون میده
ایول هیوکییییی پسره خوبه منه !
دی او و چانیول به هیوک کمک کردن موندم . چی بشه دیگه ....
مرسی چینگوووووو عااالی بود

dina یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 02:43

واوعالی بودحتی خیلی جالب ترازفیلم breakig downیه لحظه باخودم گفتم اگه فیلم بودچی میشد..ه؟؟؟..به هرحال عالی بودواینکه خسته نباشی چون این فصل تمومه ...

sheyda یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 01:40

نمیدونم چرا دلم به حال ته مین سوخت
هیوک باچه قدرتی دهن نگهبانهارو ناپدید کرده بود
بیصبرانه منتظر شروع فصل بعد هستم
مرسی عزیزم

طاهره یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 01:09

واوووو خیلی باحال بود.یه آن فک کردم نکنه هیوکی ماهی رو بده. ولی نه هیوک ما باهوشتر از این حرفاس.
دوس دارم زودتر قسمتای بعدشو بخونم. کلا خیلی سورپرایز شدم با این قسمت.
عالیییی بود عالیییی
زووووودی لطفا ادامه شو بزار
مررررسی چینگول خوشکلم

sara... یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 00:58

دستت درد نکنه خیلی قشنگ بود.....من حدس میزدم ک ی نقشه ای داره

Mahsa یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 00:15

جونم هیوک...من میدونستم عشقم خیانت نمیکنه....
دمش گرم...
مرسی منتظرفصل بعدی بشدت...
بوس

همجنس شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:45

سلام مرسى عزیز.لطفن فصل بعدوإنقدکش نده,بازم مرسى,موفق باشى

نگین شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:41

عالییییی بووووود
دلم یه لحظه واستاد
تو ک میدونی عاشق این فیکم

Razy شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:41

راستی خیلی ممنون برای داستان قشنگت

Razy شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:39

اااا این قسمت اخر این فصله؟؟؟
چند فصله دیگه داره؟؟
من این قسمتو خوندم این شکلی شدم
هیوک در عینه خیانت نجاتش داد؟؟؟
مرسیییی هیوکی
منم کلی سوال داشتم چه خوب که معلوم میشه
زودی بذارش
دوست دارم زیاااااد

mino شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:36

اوه اوه یه لحظه باورم شد هیوکی عوضیه خخخخخ.
ته مینم باهاشون بود نه؟!!
فصل جدید و زووود بزار لطفا تو خماریش موندم .
ممنون عزیزم

z شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:29

سلام.
ممنون از زحماتت
همون طور ک گفتین کلی سوال دارم
اما ب شدت منتظر پارت بعدم
راستش اصلا شک نکردم هیوک نقشه داره
میسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد