EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اسطوره ر/ق/ص پارت 18



درووووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر



بدروووووووووووود 

نظرات 25 + ارسال نظر
sss501 شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 23:29 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

bichare dadashammmmmm

mer30

sarah جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 00:31

وای دونی جونم
کم مونده سکته کنه
الهیییی..
هیوکم چنقده خشنههههه...
عالی بود

وووویی بعده یه هفته اگندم چند قسمت دارم بخونم..چه خوبه.....
واتی دختر من که دارم از استرس اینااااا گیج ویج میزنم....بیچاره هیوک بیچاره دونگه....بیچاره من..........
من برم قسمت بعد تا قسمت بعد فایتینگ

sara83 چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:13

بیچاره دونی برای اینکه ببینتش به همه اصرار کرد گناه داره
مرسی عزیزم

*مهتا* یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 19:11

سلامممممم هاااانی
هییییی چرا هیوک این همه ترسناک شده میخواد با دون دون چیکار کنه
دون دونه من گونا داره خوووووووو
ممنون گلم خسته نباشی

sogand یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 18:31

اوه گاد خیلی سوالا داره جواب داده میشه من دلم واسه ادن میسوزهمرسی عسل مرسی بیبی

Shamim شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 16:47

سلام عزیزم خسته نباشید من تا قسمت 9 خوندم ولی بعضی از قسمتا رمزیهذمیشه لطف کنی رمزو برام بفرستی؟

درود خانومی
سلامت باشی
بهله رمز داره
براتون ایمیل کردم

linda شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 11:38 http://2haddict.vcp.ir/

یعنی اون پسری که دنبالش می گرده خود ادنه؟
چه شود!!!!!!!!!!!
حالا چی میشه یعنی؟
منتظر ادامه ش هستم
مرسیییییییییییی

تک شاخ شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 01:25

سلام
خب خب...همه چی معلوم شد الا یه چیز! -علت اصلی مرگ ددی هیوک!-...نمیدونم شاید عشق بی اندازه یه همجنس به پسرش خیلی واسش سنگین بوده و دق مرگش کرده! این وسط بابای دونگهه هم مشکوک میزنه! بهرحال العسل و المیترا أعلمان!!!...
تو این داستان بیشتر از خودِ هیوک، ریونگُ عشقه!
میگماااااا اگه واقعا ریونگ راهی به هیوک نداره،خو بدینش به من! خودم دربست در خدمتشم! مخلصشم هستم! اصلا دیوونشم! برای اولین بار تو این فیک از هیوک بدم اومد! آخه چرا این بچه رو اینجوری میچزونه؟!
این جدیدا با پیشرفت تکنولوژی خدا بلایاشو به صورت کامپکت و فشرده، در قالب یک عدد بچه تخس به هرکدوم از خونواده های امروزی نازل میکنه! اینجور موقعها باید قدر بچه هایی مثل ریونگ رو دونست!
مرسی خانومی...ممنون میترا جان

asi جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 21:57

عالی بود

اسطوره ر ق ص=مرا ببین=عسل جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 13:30

m&e&dجان
اون اکانت را بلاک کرد
سایت سرپا هست

طاهره جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 01:18

باعث مرگ پدرش شده.چطوری؟ چه ربطی به ادن داره؟احتمالا ا ن با ماشین زده به بابای هیوک. وای چقد منتظر ملاقات این دوتام.مرررسی عشقم

*marziyeh* جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 01:10

عاغااااا با این که درست از جریانات گذشته خبر ندارم
ولی به نظرم انتقام از دونگهه منصفانه نیست.
اون غیر مستقیم باعث مرگ پدر هیوک شده.
نمیشه که اینجوری!

خیلیی خیلی ممنون

sheyda جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 00:49

هی ماهی بیچارم
مرسی عزیزم

m&e&d پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 23:08 http://http:

ببخشید یه سوال مگه هیوک قبل از اینکه از خونه بره بیرون سرخاک پدرش فن پیج رو بلاک نکرد ,پس چطور بعد از سرخاک رفتن دوباره پست گذاشت ؟ مگه خودش به اسم اسطوره اکانت داشت؟ عکس دسته گل رو تو کدوم صفحه پست گذاشت؟
یا من اشتباه فهمیدم و درست نخوندم؟

zara پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 23:01

من تا قسمت بعد قطع به یقین خل میشم.از فوضولی میمیرم.تمام.مرسی عزیزم عالی بود و بوووووووووووووووس گندهههههههههه

زهرا س پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 22:10

اوه اوه اوه! خیلی پیچیده شده

باران پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 21:29

سلاممم عزیزمممم.مرسی.
الان دلم برای ادن یه کوچولو میسوزه...
هیوک هم که مشکوک شده....میخواد با دونی چیکار کنه؟؟..

m&e&d پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 21:18 http://http:

ممنون عزیزم.بالاخره مطمئن شدم که این دو تا همدیگه رو میشناختن و رابطه شون تا حدی مشخص شد ,ویه چیز دیگه هم که یادم اومد پدر ادن هم هیوک رو میشناخت تو دیداری که داشتن حتی ادن رو به هیوک سپرد و گفت مواظبش باش,ولی برام جالبه خانواده اش که اسم اصلیش رو میدونستن منظورم ادن یا همون دونگهه است چرا اون موقع که باخواهرو پدرش و بچه خواهرش ارتباط داشتن کسی از اعضای خانواده لوش ندادن

نگین پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 20:56

جللخالق

z پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 20:45

ممنونم عسیسم

Estel پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 20:25

دلم این وسط داره برا دونگهه میسوزه
مگه چه اشتباهی کرده که داره اینکارو باهاش میکنه

محدثه پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 20:13 http://weare-triples.mihanblog.com/post/34

دونی داره با پاهای خودش میره تو چاه...هیوکم داره با دستای خودش هدفشو دور تر میکنه..من باور نیمکنم دونی بابای هیوکو کشته باشه..

لیلا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 19:47

اوه!چقد داره خطری میشه!اینهیوک بادونگهه قراره چکارکنه؟!هیجان انگیزشده،سخته تا3شنبه صبرکردن!‏
ممنون

فلفلی پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 18:24 http://Frappe.mihanblog.com

قشنگ فشاری که رو ادنه حس می کنم:|
روانی نشم صلوااااااااااااااااااااااااااااااااااااات:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد